nee, jijquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar keer gezegd dat het niet meer unaniem beslist moest worden, maar dat het nu om een meerderheid van stemmen gaat.
Zitten jullie nu te slapen?
En NU heb jij 100% gelijk en ik niet!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub gaat nergens heen, er moet unnaniem iemand uitgestemd worden, dus dat gaat niet lukken.SHE is te close om elkaar te laten vallen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:17 schreef kissy het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar keer gezegd dat het niet meer unaniem beslist moest worden, maar dat het nu om een meerderheid van stemmen gaat.
Zitten jullie nu te slapen?
Hij genoot er van om te zeggen : "Ik stond met Lieke beneden..."quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef Desii het volgende:
Snieky Basterd Brian... even Lieke erbij halen..... ik stond met Lieke beneden, toen jij (=Huub) al rokend aankwam
Huub zei toch echt dat ze dan 4 stemmen tegen moesten hebben.quote:
Of ze hem alsjeblieft niet willen filmen als hij met zichzelf gaat zitten spelen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Wat heeft jaap net doorgebeld?
Een woonhuis volgens mij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef Day het volgende:
Als Brian echt moeilijk wil doen, kan hij het nog winnen ook. Het DGK-huis is officieel een werkplek en daar mag officieel gewoon niet gerookt worden.
Wat wel mogelijk is:quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef easy-going het volgende:
Eerst een meerderheid voor stemmen om een stemronde aan te vragen, die zal dan wel voor Huub zijn.
En dan unaniem stemmen, dat gaat hem niet worden![]()
Ok, gelukkig was helemaal in shock toen ik het Huub hoorde zeggen, sorry,sorry, ben er weer helemaal bij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
Nog maar een keer dan:
Het ontslag moet nog gewoon unaniem.
Alleen het stemmen over voor wie er een ontslagstemming wordt gehouden is afhankelijk van een meerderheid
Huub moet niet zeiken. Jaap is niet verplicht om hem dat te vertellen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio staat zichzelf wedeerom belachelijk te maken. Geheimzinning doen over een vraag, Huub is er niet van onder de indruk.
Snap ik, tipje , in je sig even in kleuren veranderen in inkleurenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:20 schreef maril het volgende:
Afijn ik heb al wwer genoeg gezien en gehoord voor vandaag.
Die zijn uitgerookt voordat Natasia terug is!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Strak plan Natasia, als ze gaan roken gaat ze dr jas aantrekken en alle deuren openzetten @@
Preciesquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:19 schreef Leandra het volgende:
Nog maar een keer dan:
Het ontslag moet nog gewoon unaniem.
Alleen het stemmen over voor wie er een ontslagstemming wordt gehouden is afhankelijk van een meerderheid
Lekker milieubewustquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
Strak plan Natasia, als ze gaan roken gaat ze dr jas aantrekken en alle deuren openzetten @@
heel goed, haalbaar lijkt mequote:Op donderdag 22 maart 2007 23:18 schreef Day het volgende:
Als Brian echt moeilijk wil doen, kan hij het nog winnen ook. Het DGK-huis is officieel een werkplek en daar mag officieel gewoon niet gerookt worden.
Ik zou, om het hem makkelijk te maken, alleen nog maar bij hem in de buurt roken...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Lieve het volgende:
We kunnen Jaap ook aan het eind van de dag alle peuken laten tellen!![]()
![]()
Maak van dat SEMI- maar PSEUDO-quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:24 schreef Prosac het volgende:
Brian: //semi-intelligent// "Laat hun zelf de fouten maken"
Nope, voor Japioquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Darklight het volgende:
Huub heeft toch geen ontslagronde voor Natasia aangevraagd?
mis ik dan ietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Cigaretten zijn prive bezit, ze mogen ze niet meer wegmaken.
Ik vind de slaapkamer genoeg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Clank het volgende:
Als ze de game-room nu eens als rookvrije ruimte in het huis maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |