Tis aan de andere kant ook onzin om in je eigen huis niet te mogen roken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:09 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben zelf een roker maar ik vind wel dat Brian een punt heeft..voor nietrokers is het smerig om in de rook en de stank te zitten...tja..![]()
Ja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:10 schreef Prosac het volgende:
achterlijk dat Brian tegen Amanda zegt: "Ga jij even zeggen dat je alleen in de Gameroom wilt roken"
of verstond ik dat verkeerd?
tsjaaaaaaaaaaaaa, ik kan niet anders dan concluderen dat je helemaal gelijk hebt. De productie beschermd ratjeB en NatasJa, hen wordt de hand boven het hoofd gehouden en j.aap in hun gevolg. Ik word er echt gewoon boos van, en boos worden over een tv programma, da's toch wel erg triest!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Lieve het volgende:
Dient u eraan te denken dat u afscheid moet nemen van uw medemiljonairs!Hoe en wanneer is geheel aan u?
Welnee joh!
Huuh mag niet drinken ook al was hij niet meer dronken, Huub mag niet pesten want mevrouw pannekoek pest hem ongenadig en ongezouten 100X erger terug!
Geheel aan u?
Welnee, Brainless geniet bescherming tot boven de wetten in dit land verheven en Natasia mioet winnen.
Dus voor hun gelden de geheel aan u regels?
Sorry, wat verwarring, ze stemde tegen de ontslagronde van Syl idd.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, wat verwarring, ze stemde tegen de ontslagronde van Syl idd.
Helaas heb je dat goed, geloof ik...quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
volgende week ligt Huub er dus uit want Jaap mag meestemmen en dan zal de regel ondertussen wel veranderd zijn in meerderheid van stemmen, of zie ik dat verkeerd?![]()
is het ook, maar daarom niet een minder handig moment om de rat even aan te pakkenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
Ik ben zelf een roker, maar ik vond het gedrag van de rokers nu gewoon ronduit asociaal.
dan moet She echt Amanda gaan bewerkstelligen, en rap!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helaas heb je dat goed, geloof ik...![]()
nee helaas nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
volgende week ligt Huub er dus uit want Jaap mag meestemmen en dan zal de regel ondertussen wel veranderd zijn in meerderheid van stemmen, of zie ik dat verkeerd?![]()
Lijkt me heel sterkquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
Ik ben zelf een roker, maar ik vond het gedrag van de rokers nu gewoon ronduit asociaal.
Ze zitten niet in dat huis om sociaal te zijn. Ik rook zelf niet, maar als ik een roker zou zijn zou ik express in het bijzijn van de niet-rokers gaan roken. Hoe meer irritaties je opwekt hoe beter. Hoe wou je anders mensen uit dat huis krijgen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
De regel is al veranderd!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
Wie weet heeft Amanda dan wel weer een vlaag van verstandsverbijstering, dan is er niets aan de handquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeker de keren dat Huub in de slaapkamer beneden gaat roken is vies. Dat is alleen om te provoceren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
dan is dgk over......ze zullen toch nog wel een truk hebben......quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
dat gaan ze zomaar niet veranderen, want dat weet de redactie ook dat huub, eric en syl weg moeten. En dat zijn de populairste bewoners, dus ik dacht het niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
Niet voor het ontslag, dat moet nog gewoon unaniem.quote:
Dat zie je verkeerdquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:12 schreef grazygirl het volgende:
De mijne ook netquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
Shit...mijn peuken zijn op............
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub gaat nergens heen, er moet unnaniem iemand uitgestemd worden, dus dat gaat niet lukken.SHE is te close om elkaar te laten vallen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Normaal heb je helemaal gelijk, maar ze zitten in een programma. Dat Huub reageert met 'als je er niet tegen kunt ga je toch naar huis' is in dit geval heel logisch.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:11 schreef Day het volgende:
nee joh, het enige wat anders is is dat jaap mag meestemmen of er een ontslagronde is voor iemand, verder nietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef Ning het volgende:
Is de regel nu wel veranderd of niet?
Ik heb nu al een paar keer gezegd dat het niet meer unaniem beslist moest worden, maar dat het nu om een meerderheid van stemmen gaat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
dat gaan ze zomaar niet veranderen, want dat weet de redactie ook dat huub, eric en syl weg moeten. En dat zijn de populairste bewoners, dus ik dacht het niet.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd
Eerst een meerderheid voor stemmen om een stemronde aan te vragen, die zal dan wel voor Huub zijn.
En dan unaniem stemmen, dat gaat hem niet worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |