Hij gaat straks even weg...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:58 schreef 2live het volgende:
morgen maken natasia en ik onze half jarige entree![]()
Gaat ie weer van die zaadgedichten maken en op z'n gitaar plengelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
Geweldig die aktie van Amanda, dat wordt weer heel wat bewerkstelligen met Brainles.
dat weet je toch wel langer dan vandaagquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef Polonium-120 het volgende:
iedereen zit lekker 'gezellig' aan tafel. dit is echt een farce. laat het real life maar weg in rls.
brian moet dood !quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
kijk, gebeurde er toch nog iets onverwachts in deze stemronde, ben benieuwd hoe brian er op gaat reageren
eensquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef Gigageil het volgende:
Kan die vieze gore nep- heks gewoon niet meer horen lachen met haar smerige irritante stemgeluid.....![]()
Jaloerse FEEKS......rot op naar je achterlijke kindjes die je met U aanspreken.....de enige waarschijnlijk op deze wereld....![]()
Spuug in eten? Dan SPUUG ik haar in haar bek als ik haar tegenkom in de ALDI......![]()
Da nou juist een rede vor die K'nijntjesquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
dat wordt 1 nachtje niet neuken, morgen mag het weer![]()
Voor een paar minuten, maar vanavond slapen ze weer bij elkaar... Dus zelfs de ruzie tussen die 2 kan de kijker niet meer boeien...quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian gaat straks vast ruzie maken met Amanda
Moet je vooral doen, bij voorkeur als WIlgo erbij is.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:59 schreef Gigageil het volgende:
Kan die vieze gore nep- heks gewoon niet meer horen lachen met haar smerige irritante stemgeluid.....![]()
Jaloerse FEEKS......rot op naar je achterlijke kindjes die je met U aanspreken.....de enige waarschijnlijk op deze wereld....![]()
Spuug in eten? Dan SPUUG ik haar in haar bek als ik haar tegenkom in de ALDI......![]()
Ut heeft maar 1 verdiepingquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Misschien springt Brian nu wel uit het raam van ellende.
Een klein beetje maar hoor......quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef kissa het volgende:
Amanda is een beetje in mijn achting gestegen![]()
Was een oplevingquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda scoort punten!
Heeft ze een herseninjectie gehad of zo?![]()
Sja, weet hij veel. Hij zal 't wel weer niet snappenquote:
Moest Amanda niet infiltreren in bij SHE van Brian?? Haar stem maakt in principe toch niet uit en een goede manier om goodwil te kweken. Toch ff de reactie van Brian in de gaten houden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda scoort punten!
Heeft ze een herseninjectie gehad of zo?![]()
Slaat helemaal nergens op die onslagrondes.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef Kinga het volgende:
wat een flauwekul dit
Amanda heeft het spel nu gewoon door.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef kissa het volgende:
als aDEL maar niet in achting stijgt bij SHEquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef kissa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |