UEFA MAFIAquote:Geldboete voor Lille en ManUnited
ZURICH - De Europese voetbalbond UEFA heeft donderdag Lille en Manchester United een boete opgelegd wegens onbehoorlijk gedrag van Lille-spelers en de United-supporters. De Franse formatie moet 61.770 euro naar de UEFA overmaken, ManUnited kreeg slechts een boete van 9.265 euro.
Gedurende de wedstrijd in de eerste knockoutronde van de Champions League braken ongeregeldheden uit in het vak met Engelse fans. Niet alleen United kreeg daarvoor een boete, ook Lille werd gestraft omdat de club organisatorisch fouten had gemaakt.
Valt mee dat die Franse uberhaupt een beetje straf krijgen..........maar waarom Lille wel en Nancy destijds niet. En waarom wordt Man United er niet uitgezet net als Feyenoord?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:43 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
UEFA MAFIA
al had het met niet eens verbaast als er helemaal! niets aan gedaan zou worden
Gaan we weer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:45 schreef TJDoornbos het volgende:
En waarom wordt Man United er niet uitgezet net als Feyenoord?
Hoezo klasse justitiequote:Op donderdag 22 maart 2007 22:07 schreef zevenkamp het volgende:
Kan Feijenoord niet gaan klagen? Dit is gewoon schandalig.
Toch vond ik dat 1 van de mooiste wedstrijden uit de reeks, ik denk zelfs nog mooier dan de finale.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Erasmusch het volgende:
5 jaar en 2dagen geleden:
http://www.youtube.com/watch?v=pvWMkH4zKuw
![]()
Kon zo gauw de kopbal niet vinden![]()
Absoluut. De finale was voor mij een hele roes. De spanning en ontlading tegen psv was echt niet gezond. Opzekers een van de mooiste wedstrijden die ik heb gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22
schreef Luni het volgende:
[..]
Toch vond ik dat 1 van de mooiste wedstrijden uit de reeks, ik denk zelfs nog mooier dan de finale.
Jammer genoeg had ik toen nog geen seizoenskaartquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:55 schreef ruud_fr het volgende:
blij dat ik erbij was
totale onbekenden in de armen vliegen
van de wedstrijd weet ik nog wel een hoop, van de nacht er na niet meer![]()
stond eergisteren een stukje over in het ADquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Erasmusch het volgende:
5 jaar en 2dagen geleden:
http://www.youtube.com/watch?v=pvWMkH4zKuw
![]()
Kon zo gauw de kopbal niet vinden![]()
tja, Kezman had het aardig verneuktquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond eergisteren een stukje over in het ADik heb meteen mn ontbijt weggeschoven
wat was ik daar ziek van zeg
Iedereen die optimistisch zal zijn volgend seizoen heeft een bord ter grootte van het Zuidelijk halfrond voor zijn kop.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:45 schreef sanni het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat het volgend jaar wordt met de stadionclub als het 100 jarig bestaan
wordt gevierd. Bedoel het optimisme aan het begin zal wel weer hoog zijn om vervolgens weer
om te slaan als e.e.a weer misloopt. I.i.g als Koeman er nog zit dan vrees ik opnieuw een ramp
seizoen voor de club. Leuk als dat in je centennial jaar moet gebeuren. Daar in Amsterdam kunnen
ze erover mee praten.[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |