Maak me er niet druk omquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Precies de verkeerde tijd van het jaar![]()
Ga lekker op de fiets naar Oortjeshekkenquote:Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Alaric het volgende:
Zo, ondertussen werk ik al in Nijmegen, maar zoek ik nog steeds woonruimte. Heb ondertussen wel her en der gereageerd, dus laten we hopen op veel en snelle reacties!
Dan nog even een vraagje: ik heb binnenkort een gezellig dagje uit met een leuke meid in Nijmegen.Ik zoek nog een goed adres om 's middags even lekker te lunchen! Iemand nog ideeen?
![]()
Ik heb ze bekeken, zien er beiden goed uit! Mijn dank is groot!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
ammanee is een salsa dansschool de andere 2 is voor stijldansen
hoeveel wil je kwijt zijn aan de lunch?
bij du commerce aan t koningsplein kan je goed lunchen kost wat meer
bij van buren kan je ook goed lunchen kost wat minder
beide hebben een internetsite
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:03 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ga lekker op de fiets naar Oortjeshekken![]()
De Blonde Pater in de Houtstraat. Moet je wel tijdig zijn, anders is er geen plek meerquote:Op donderdag 6 september 2007 11:56 schreef Alaric het volgende:
ik heb binnenkort een gezellig dagje uit met een leuke meid in Nijmegen.Ik zoek nog een goed adres om 's middags even lekker te lunchen! Iemand nog ideeen?
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:07 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een site over de (studenten)rellen enzo uit de jaren '70.. Ben naar de tentoonstelling geweest in Het Valkhof Museum, maar bar weinig materiaal...
Verder kom ik geregeld in Nijmegen en vind het een relaxte stad
Zit in het pand waar O'Sheas zat (Ierse pub).quote:Op zondag 9 september 2007 12:05 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Stadscafé van de Berg? Nooit van gehoord![]()
Ook nog even geweestquote:Op zondag 9 september 2007 12:05 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
ndrgrnd ook
Even google'n op Pierson-rellen of Zeigelhof(-affaire)quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:07 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een site over de (studenten)rellen enzo uit de jaren '70.. Ben naar de tentoonstelling geweest in Het Valkhof Museum, maar bar weinig materiaal...
Wij zijn er eigenlijk ook niet zo heel lang geweest eigenlijk. Frustrerend waren wel alle mooie vrouwen daar, ik was nog het gothic-publiek van vorig jaar gewendquote:Op zondag 9 september 2007 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit in het pand waar O'Sheas zat (Ierse pub).
[..]
Ook nog even geweest, vond het tegenvallen.
gefeliciteerd danquote:Op zondag 9 september 2007 12:05 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Stadscafé van de Berg? Nooit van gehoord![]()
Billabong was leuk gister, ndrgrnd ook wel en de malle babbe was veeeeel te druk. En lekker veel gratis drank gescoord bij de barmannen omdat ik jarig was, eigenlijk wel een trucje om vaker uit te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |