* J.A.N.A. denkt diep na, maar weet het nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:01 schreef Vampz het volgende:
[..]
Namen wil ik horen!
En het is geen super eten nee. Het is dan ook geen 4-sterren restaurant
bij van buren dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef Vampz het volgende:
was best gezellig ja
werkTE bij donatello's tot 2 weken terug. Jij?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij van buren dus
heb heerlijk gezopen gister
meestal op vrijdag togquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Wat een dooie boel vandaag in de stad zeg![]()
geen idee... hoe oud is ze en hoe heet zequote:Op donderdag 8 november 2007 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een vrouw, en ze werkt achter de bar. Ze is net begonnen (paar dagen proefdraaien)... vorige week stond ze met Puberpop achter de 'grote' bar in de zaal.
Afgelopen keren dat ik op vrijdag uit was geweest was het wel heel druk, dus ik stond er een beetje van te kijken... moest je gister werken? Want we zijn ook even in Van Buren geweest (kom ik anders nooit)!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meestal op vrijdag tog? ga je vanavond nog weg?
ja heb gister gewerkt (in de keuken) en daarna nog aan de bar gezetenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:05 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Afgelopen keren dat ik op vrijdag uit was geweest was het wel heel druk, dus ik stond er een beetje van te kijken... moest je gister werken? Want we zijn ook even in Van Buren geweest (kom ik anders nooit)!
Ken je Lukas ook trouwens, die werkt ook bij Van Buren toch?
En vanavond ga ik naar mijn ouders, morgen werken! Maar ach, er komen nog vele herkansingen
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:05 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Afgelopen keren dat ik op vrijdag uit was geweest was het wel heel druk, dus ik stond er een beetje van te kijken... moest je gister werken? Want we zijn ook even in Van Buren geweest (kom ik anders nooit)!
Ken je Lukas ook trouwens, die werkt ook bij Van Buren toch?
En vanavond ga ik naar mijn ouders, morgen werken! Maar ach, er komen nog vele herkansingen
vanwege dat brandveiligheidsgebeuren ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef Brammie1 het volgende:
hele 3 is dicht nu
checkquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:57 schreef WooZ het volgende:
[..]
vanwege dat brandveiligheidsgebeuren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |