werk in de keuken als kok en heb vandaag van half 12 tot half 2 licht gedaan en plaatjes uitgezocht toevalligquote:Op zondag 30 september 2007 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Hee Swarmahoer, je werkt bij Van Buren?
Ik kom er regelmatig, wie ben je?
Serieus ja?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:34 schreef Eva4Evah het volgende:
Arnhem!![]()
Waar Nijmegenaren niet absoluut niet tegenkunnen, is als je NEC als nek uitspreekt.Ik zei het laatst tegen zo'n gozer, zegt ie: "Nek? Nee je nek zit hier *wijst*, NEC zit in je hart"
![]()
![]()
![]()
Toen ik -in de prehistorie- begon met studeren vonden we het belachelijk dat er huisbazen waren die 400 gulden durfden te vragen voor een kamer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:32 schreef DeVinger het volgende:
400E de man (betaald hiervoor 250E).
Omdat daar allemaal paupers zittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:17 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee waarom er nu in de omgeving Dukenburg vuurwerk word afgestoken?
Wat is er saai aan heel veel bier?quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:58 schreef DeVinger het volgende:
Maar ken de verhalen, bier maar verder saai?
En terecht...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:32 schreef swarmahoer het volgende:
ok ze zitten dicht(de 3 skihut en grote griet)
klik
klikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef Brammie1 het volgende:
wat zijn eigenlijk de 'echte' studenten restaurants/eetcafé's hier in Nijmegen? Ik ga eigenlijk nooit uit eten hier, dus na ruim 2 jaar studeren hier weet ik het nog niet echt![]()
En als je er met z'n tweeën naartoe gaat? Iemand daar ervaring mee? Reserveren nodig (morgen)?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Dromaai vind ik echt kut.
Drie keer met een groep van iets meer dan 10 man geweest:
- eerste keer: anderhalf uur wachten op één gang.
- tweede keer: twee uur en een kwartier wachten op één gang, terwijl we alleen stokbrood kruidenboter vooraf hadden.
- derde keer (twee jaar na de eerste twee ervaringen en dus vrij recent): waardeloze bediening, half koud (maar toch aangebrand) eten en van alles door elkaar gehaald.
D'r werkt één toffe meid die ik ken, maar verder vind ik het echt een ballentent..
Zo goedkoop is dat niet in vergelijking met de tentjes die ze hiervoor noemden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heeft hier nog niemand de Popo genoemd? dat is een lekker studentikoze mexicaan. Niet al te duur en lekker eten!
Ja maar het is geen fortuin, gewoon goed eten, degelijke prijs.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zo goedkoop is dat niet in vergelijking met de tentjes die ze hiervoor noemden.
Kijk, weten we dat ook weer!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:34 schreef Posdnous het volgende:
Nee, het gaat om een film over W.O. II
zie ook http://www.gelderlander.nl/nijmegen/article2046864.ece
Dan moet je naar de mensa!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:47 schreef Brammie1 het volgende:
ik ga met iemand die graag van het studentenleven wil proeven [afbeelding]
klopt, maar daar ben ik zelf al vaak (genoeg) geweestquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan moet je naar de mensa!
Of de Refter of hoe heet dat tegenwoordig.
Ik vind de Riva daarentegen eigenlijk wel goed! Maar komt miss ook omdat ik vega ben en dus geen taaie spareribs hoef te etenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:36 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heeft hier nog niemand de Popo genoemd? dat is een lekker studentikoze mexicaan. Niet al te duur en lekker eten!
En de Riva zou ik nooit heen gaan, een keer gegeten en ik kreeg de taaiste sparerib ever, plus dat we ons eten niet allemaal tegelijk krijgen. Een helft van de tafel begon al aan de laatste gang toen de andere helft nog niet klaar was met het hoofdgerecht.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:45 schreef thaleia het volgende:
Daar hebben ze vanavond een biologische runderlap met rode kool en die ga ik zometeen eten![]()
ik heb je idd niet gezien!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:06 schreef Dupje het volgende:
Oh en Bram, ik zag je laatst skatenMaar geloof niet dat jij mij zag
er is niet zo veel open.. hoe oud zijn jullie ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
lui, een goede vriendin van me komt vanavond stappen. Zij komt uit utrecht nog iets bijzonders waar ik met haar heen zou moeten??
bij de dromaai was het al vol, toen zijn we bij Van Buren gaan eten. Best een aanrader!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... post je je ervaringen?
De zus van schoonzus werkt nog wel bij Donatello's, laatst nog gegeten het blijft waardeloosquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef Vampz het volgende:
was best gezellig ja
werkTE bij donatello's tot 2 weken terug. Jij?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:50 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
De zus van schoonzus werkt nog wel bij Donatello's, laatst nog gegeten het blijft waardeloos![]()
* J.A.N.A. denkt diep na, maar weet het nietquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:01 schreef Vampz het volgende:
[..]
Namen wil ik horen!
En het is geen super eten nee. Het is dan ook geen 4-sterren restaurant
bij van buren dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef Vampz het volgende:
was best gezellig ja
werkTE bij donatello's tot 2 weken terug. Jij?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij van buren dus
heb heerlijk gezopen gister
meestal op vrijdag togquote:Op zaterdag 10 november 2007 03:07 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Wat een dooie boel vandaag in de stad zeg![]()
geen idee... hoe oud is ze en hoe heet zequote:Op donderdag 8 november 2007 01:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een vrouw, en ze werkt achter de bar. Ze is net begonnen (paar dagen proefdraaien)... vorige week stond ze met Puberpop achter de 'grote' bar in de zaal.
Afgelopen keren dat ik op vrijdag uit was geweest was het wel heel druk, dus ik stond er een beetje van te kijken... moest je gister werken? Want we zijn ook even in Van Buren geweest (kom ik anders nooit)!quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meestal op vrijdag tog? ga je vanavond nog weg?
ja heb gister gewerkt (in de keuken) en daarna nog aan de bar gezetenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:05 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Afgelopen keren dat ik op vrijdag uit was geweest was het wel heel druk, dus ik stond er een beetje van te kijken... moest je gister werken? Want we zijn ook even in Van Buren geweest (kom ik anders nooit)!
Ken je Lukas ook trouwens, die werkt ook bij Van Buren toch?
En vanavond ga ik naar mijn ouders, morgen werken! Maar ach, er komen nog vele herkansingen
quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:05 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Afgelopen keren dat ik op vrijdag uit was geweest was het wel heel druk, dus ik stond er een beetje van te kijken... moest je gister werken? Want we zijn ook even in Van Buren geweest (kom ik anders nooit)!
Ken je Lukas ook trouwens, die werkt ook bij Van Buren toch?
En vanavond ga ik naar mijn ouders, morgen werken! Maar ach, er komen nog vele herkansingen
vanwege dat brandveiligheidsgebeuren ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef Brammie1 het volgende:
hele 3 is dicht nu
checkquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:57 schreef WooZ het volgende:
[..]
vanwege dat brandveiligheidsgebeuren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |