Hier wil ik toch even wat over zeggen. Een ieder is vrij om zich aan te melden op het dieet-web forum. Er is daar inderdaad een besloten forum, waar enkel geregistreerde mensen kunnen posten. Het is dus ZEKER niet het geval dat jullie daar geweerd worden of wat dan ook, laat dat even voorop staan. Het heet dus een besloten forum opdat dan niet iedereen zomaar mee kan lezen, maar dat je je eerst moet registreren (pas na de registratie krijg je toegang tot dat subforum). Dit omdat er mensen zijn die wel degelijk over bepaalde dingen willen praten, maar dit niet willen zodat het direct door compleet google geindexeerd wordt. Juist daarom vind ik het erg kwalijk dat er uit dit forum gelekt werd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje, ben nu wel heel benieuwd wat daar allemaal is gezegd! Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het daar dan zo besloten gebeurd. Dan kan er door ons niet op worden gereageerd en dingen gaan hun hele eigen leven leiden. Maar goed laten we er maar over ophouden want hier heeft niemand wat aan.
O, maar ik ben geregistreerd denk ik want ik sta in het afvallijstje, of is dat weer iets anders? En ik zag ook wel een forum, maar dacht dat er misschien ook een besloten subforum zou zijn, omdat ik zo gauw helemaal niets kon vinden over slank de lente in (of intussen de zomer).quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier wil ik toch even wat over zeggen. Een ieder is vrij om zich aan te melden op het dieet-web forum. Er is daar inderdaad een besloten forum, waar enkel geregistreerde mensen kunnen posten. Het is dus ZEKER niet het geval dat jullie daar geweerd worden of wat dan ook, laat dat even voorop staan. Het heet dus een besloten forum opdat dan niet iedereen zomaar mee kan lezen, maar dat je je eerst moet registreren (pas na de registratie krijg je toegang tot dat subforum). Dit omdat er mensen zijn die wel degelijk over bepaalde dingen willen praten, maar dit niet willen zodat het direct door compleet google geindexeerd wordt. Juist daarom vind ik het erg kwalijk dat er uit dit forum gelekt werd.
Het forum is juist opgezet met toegang voor een ieder, met recepten voor iedereen en voor iedereen een plek om zijn ei kwijt te kunnen.
Nee, voor het forum moet je je apart registeren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
O, maar ik ben geregistreerd denk ik want ik sta in het afvallijstje, of is dat weer iets anders? En ik zag ook wel een forum, maar dacht dat er misschien ook een besloten subforum zou zijn, omdat ik zo gauw helemaal niets kon vinden over slank de lente in (of intussen de zomer).
Dat kan, maar ik geloof niet dat je daarmee de onderlinge haat en nijd, want daarvan is nu wel degelijk sprake, oplost. Het moet wel ff uitgepraat worden anders los je het niet op. Mijn beeld van de Dieetclub is er in elk geval niet positiever op geworden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Kunnen we het in dit topic niet gewoon hebben over hoe we die kilo's eraf krijgen en slank gaan worden, in plaats van wat Pietje zei dat Jantje had gezegd en wat Klaas daar weer van vindt?
Oke dan. Maar ik blijf toch wel een beetje nieuwsgierig, zit in m'n aard denk ik. Maar goed, knop om en weer verder.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Kunnen we het in dit topic niet gewoon hebben over hoe we die kilo's eraf krijgen en slank gaan worden, in plaats van wat Pietje zei dat Jantje had gezegd en wat Klaas daar weer van vindt?
OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik geloof niet dat je daarmee de onderlinge haat en nijd, want daarvan is nu wel degelijk sprake, oplost. Het moet wel ff uitgepraat worden anders los je het niet op. Mijn beeld van de Dieetclub is er in elk geval niet positiever op geworden...
Ga je morgen nog naar A'dam? Jammer dat ik nu net in Belgie ben, anders hadden we thee kunnen leuten in de galerie!quote:
We zouden ook op Fok een nieuw topic kunnen openen, iets van "dieetclub vs slankclub" en daar dan de discussie voortzetten, want dan hoeft niet iedereen zich te registreren op dieetweb. Vind je dat wat?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?
Misschien is het toch maar beter als we erover ophouden. Ik heb persoonlijk geen ongenoegens over jullie, mijn opmerking in het vorige topic was niet negatief bedoeld, alleen een constatering. Wel nogal flauw dat er dan op een besloten forum achterom wordt gekletst. Toch jammer dat ik de post van Miss_s niet heb kunnen lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?
ja, ga naar A'dam, jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga je morgen nog naar A'dam? Jammer dat ik nu net in Belgie ben, anders hadden we thee kunnen leuten in de galerie!
idd, slecht idee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef teigan het volgende:
Wat je dan krijgt conleche, is dat mensen die er verder niets mee te maken hebben zich ermee gaan bemoeien, dat gaat op fok zo..
ben je ziek ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net een beetje soep op maar dat was ook niet echt geweldig dus probeer nu maar paprika
ja denk griep ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ben je ziek ofzo?
(aangezien je enorm weinig eet).
Ik was ook te laat met eten dus ik ga morgen maar naar de fitness, irritant is dat.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:11 schreef Spacehamster het volgende:
Oeps...ik ben vandaag bezweken voor een extra boterhammetje....de zalmpate was veeeeeeeeel te lekker, en niet op de klok gelet... Tegen de tijd dat ik naar fitness zou gaan zat ik dus nog helemaal vol. Tja met gewichten sjouwen op volle maag is vragen om kotserij...
Dus toen ben ik maar een stukje gaan lopen.
Mijn arme voeten...
Balans van is weer meer verbrand dan ingenomen.
zo zie je maar dat rustig aan ook goed werktquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik was ook te laat met eten dus ik ga morgen maar naar de fitness, irritant is dat.
Verder heb ik wel de magische grens van -5 kg bereikt!Het heeft me een maand of tien gekost, dus ben er superblij mee, kan ook al m'n broeken weer aan
En nu maar zien of ik er nog 5 kilo af kan krijgen (al ben ik bang dat het toch wel over is na een kilo of 3).
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Verder heb ik wel de magische grens van -5 kg bereikt!Het heeft me een maand of tien gekost, dus ben er superblij mee, kan ook al m'n broeken weer aan
En nu maar zien of ik er nog 5 kilo af kan krijgen (al ben ik bang dat het toch wel over is na een kilo of 3).
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:28 schreef Thrilled het volgende:
maar er zat wel een leuk meisje dus daar even mee gepraat, toen ging ze weg en kwam er een ander leuk meisje , dus daar weer mee gepraat
hahaha nee inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Leuk toch, zo is het niet zo erg om naar de sportschool te gaan![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef _Boo_ het volgende:
Waarom zou het niet lukken? Je bent al zover gekomen als dat je bent en je zult toch moeten wennen aan een matigere eetstijl dan voorheen.quote:En nu maar zien of ik er nog 5 kilo af kan krijgen (al ben ik bang dat het toch wel over is na een kilo of 3).
Als ik om 5 uur nog niets gegeten had, zou ik niet bepaald zeggen dat het goed gaat, maar okee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Miss_S het volgende:
lijnen gaat goed vandaag, heb nog niets gegeten ik ga zometeen maar soep proberen
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 06:51 schreef tis_wat het volgende:
eet gewoon dat wat je nodig hebt
alleen voedsel wat God ons gegeven heeft op de wereld
snaai en andere shit is niet nodig, kan je toch niet zonder? neem dan alleen in het weekend iets lekkers
tis allemaal zo simpel
niet alleen slank de zomer in , maar blijvend slank![]()
als ik eens in het halfjaar naar de mac ga, ga ik een big mac eten en geen smerige saladequote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:34 schreef tis_wat het volgende:
nieuws kun je vinden in het nieuws topic forum![]()
salade hebben ze ook bij de mac![]()
want je nieuwe weegschaal heeft het laatste woord?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:57 schreef Plukie86 het volgende:
Miss_S beterschap he?
Toch nog ff snel op FOK voordat ik weg moet, ik heb me namelijk gewogen en er is weer 0,2 af in een paar dagen! Jeeee ff snel updaten!![]()
Ik realiseer me ook dat mijn nieuwe weegschaal die ik nu een paar weken heb zwaarder weegt dan die bij mijn ouders. Dus eigenlijk was ik nog zwaarder dan ik dacht! Het scheelt wel een kilo. Dus ga ik vanavond ook lekker op die van mijn ouders staan, ben ik lekker 65 kilo. Bedenk me eigenlijk dat ik mijn streefgewicht met een kilo omhoog moet schroeven omdat dat op de 'lichte' weegschaal is gebaseerd. Maar ik ga me niet meer op een streefgewicht concentreren, maar meer op de spekrichel op mijn buik. En die is al een stukje kleiner gworden, kreeg al een compliment van vriendje (helemaal uit zichzelf![]()
)
Ik houd echt niet van salades, dus de kans is klein dat ik die van Mac wel lekker vindquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind de salades van de mac anders héél lekker hoor Renske!
Gisteren was ik op een verjaardag, dus 2 glazen cola, 4 paaseitjes en 2 Celebrations gehad. Maar daarna wel te voet naar het station gegaan (lekker uitgewaaid) in plaats van met de bus!
Nee, mijn nieuwe weegschaal is vaker in mijn buurt. Die van mijn ouders kan ik alleen in het weekend op, terwijl ik op mijn eigen 1000x per dag kan staan als ik dat zou willen. Ik weeg me zo'n 2-3 keer per week. Ook is die van mijn ouders analoog, en mijn eigen digitaal, waarop ik 2 ons verschil dus wel zie en bij mijn ouders dus niet. Ik houd mijn eigen nu gewoon aan als standaard, want dat is het makkelijkst.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
want je nieuwe weegschaal heeft het laatste woord?. Je hoeft niet meteen van het zwaarste gewicht uit te gaan, hoor
. Wel kun je je het beste maar op 1 weegschaal wegen. Misschien dat ik bij de diëtist ook wel zwaarder zou zijn dan 79,2. Maar ik val in ieder geval af, dat is het belangrijkste
.
Die chicken mythic heb ik 1x gehad, dat was meer saus dan iets anders. Wat een vieze troep zegquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
dan lekker een Big Mac (vind ik ook heel lekker) maar die nieuwe Chicken Mythic is ook lekker :S wat een gedoe daar![]()
nee, bij mij zat er niet zoveel saus open, ik proefde meer de kipquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Die chicken mythic heb ik 1x gehad, dat was meer saus dan iets anders. Wat een vieze troep zeg![]()
Maar misschien hadden ze 'm niet helemaal goed samengesteld ofzo..
Mooi liedje!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:20 schreef Alcarin het volgende:
![]()
Zwemmen is geweldig!
Ik kan jullie allemaal aanraden om om 7 uur te gaan zwemmen![]()
Mijn moeder zei al: 'eindelijk terug bij je oude liefde' (zwemmen dus)![]()
* Alcarin zingt: 'ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, en jullie kunnen mij niets maken, ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, schreeuw het van de daken!'
Het zwembad zelf is gelukkig redelijk warmquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef conleche het volgende:
Mooi liedje!!Nee ff serieus: dat vind ik ongelofelijk moedig om met dit koude weer om 7 uur 's ochtends in een koud zwembad te gaan liggen. Brrrrrrrr.
Vanmiddag gaan we op onze mini-vakantie, daar heb ik erg zin in!![]()
Ja, we hebben een lang weekend de "barok"suite in een hotel in Middelburg! Lekker uitwaaien op het strand en een visje eten! Zondag schijnt echt heel mooi weer te worden. Dus zal ik een bikini meenemen, misschien achter glas???quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het zwembad zelf is gelukkig redelijk warm![]()
Veel plezier op minivakantie! Weekendje?![]()
Wow, tof! Ik wil ookquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
Ja, we hebben een lang weekend de "barok"suite in een hotel in Middelburg! Lekker uitwaaien op het strand en een visje eten! Zondag schijnt echt heel mooi weer te worden. Dus zal ik een bikini meenemen, misschien achter glas???
kom ik je mss nog wel tegen op het strand:P daar ben ik zondag mss ook:Pquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, we hebben een lang weekend de "barok"suite in een hotel in Middelburg! Lekker uitwaaien op het strand en een visje eten! Zondag schijnt echt heel mooi weer te worden. Dus zal ik een bikini meenemen, misschien achter glas???
nope, mag helemaal niks, zelfs niet alleen buikspieroefeningen ofzoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:27 schreef Miss_S het volgende:
dat is inderdaad echt kut sylvana (weet ook geen beter woord sorry)
zijn er niet iets van andere oefeningen die je kan bedenken om te doen.....
Ehm, mag ik vragen hoe je dat overkomen is??quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef Sylvana het volgende:
Ik weet niet of Kevin het al gepost had, maar ik heb van de week mn hamstring in mn rechterbeen gescheurd![]()
![]()
aan het eind van de training een verkeerde beweging maken bij het afstappen van de fietsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Ehm, mag ik vragen hoe je dat overkomen is??
Desalniettemin erg vervelend natuurlijk.![]()
je zal zien dat het altijd door zoiets lulligs gebeurtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
aan het eind van de training een verkeerde beweging maken bij het afstappen van de fiets
tja, ik baal er ook flink van, was net zo lekker bezig, en de hele dag stil moeten zitten is echt niks danquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je zal zien dat het altijd door zoiets lulligs gebeurt
ik vind het nu al erg dat ik 2 dagen niet kan sporten, kan me niet voorstellen hoe 2 maanden moet zijn
zoiets kan altijd gebeurenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
huh 2 maanden niet sporten omdat je verkeerd van je fiets stapt?
deed je echt iets raars of kan je lichaam gewoon weinig hebben
er stond gewoon veel spanning op die spier omdat het het eind van de training was, en als je dan een verkeerde beweging maakt kan hij natuurlijk zo scheuren...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
huh 2 maanden niet sporten omdat je verkeerd van je fiets stapt?
deed je echt iets raars of kan je lichaam gewoon weinig hebben
hm hm okeequote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
er stond gewoon veel spanning op die spier omdat het het eind van de training was, en als je dan een verkeerde beweging maakt kan hij natuurlijk zo scheuren...
nou, niet zo overdrijven, hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
ik ben echt blij dat ik al die junkfood gewoon niet lekker vind
waarom?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, niet zo overdrijven, hoor.
Je schiet een beetje door, vind ik.
nee, maar jij denkt echt van:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom?
als je iets wat ongezond is niet lekker vind dan is het toch gewoon een stuk makkelijker?
natuurlijk is het een keer niet slecht dat bedoelde ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |