abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47551502

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok! dieetclubtopic #145.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van de "Slank de lente in"-reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin
Sylvana = Sylvana
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Guppyfriend = Linda
Roosjeroosje1988 = Roosje
Veiligheidsspeldje = Marianne
Tangarine = Maarten
Mini_rulez = Marijke

Een paar van onze regulars houden een weblog bij over hun lijnpogingen:
Miss_S
Sylvana
Guppyfriend
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_47551634
Ik vind het een beetje flauw hoe er nu een soort rivaliteit ontstaat tussen de verschillende topics. Laten we gewoon allemaal doen waar we mee bezig zijn. We kunnen juist veel aan elkaar hebben in plaats van continu over elkaar te oordelen.
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:37:12 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_47551852
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Jeetje, ben nu wel heel benieuwd wat daar allemaal is gezegd! Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het daar dan zo besloten gebeurd. Dan kan er door ons niet op worden gereageerd en dingen gaan hun hele eigen leven leiden. Maar goed laten we er maar over ophouden want hier heeft niemand wat aan.
Hier wil ik toch even wat over zeggen. Een ieder is vrij om zich aan te melden op het dieet-web forum. Er is daar inderdaad een besloten forum, waar enkel geregistreerde mensen kunnen posten. Het is dus ZEKER niet het geval dat jullie daar geweerd worden of wat dan ook, laat dat even voorop staan. Het heet dus een besloten forum opdat dan niet iedereen zomaar mee kan lezen, maar dat je je eerst moet registreren (pas na de registratie krijg je toegang tot dat subforum). Dit omdat er mensen zijn die wel degelijk over bepaalde dingen willen praten, maar dit niet willen zodat het direct door compleet google geindexeerd wordt. Juist daarom vind ik het erg kwalijk dat er uit dit forum gelekt werd.

Het forum is juist opgezet met toegang voor een ieder, met recepten voor iedereen en voor iedereen een plek om zijn ei kwijt te kunnen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:38:55 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47551918
tvp .
Niet meer actief op Fok!
pi_47552029
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Hier wil ik toch even wat over zeggen. Een ieder is vrij om zich aan te melden op het dieet-web forum. Er is daar inderdaad een besloten forum, waar enkel geregistreerde mensen kunnen posten. Het is dus ZEKER niet het geval dat jullie daar geweerd worden of wat dan ook, laat dat even voorop staan. Het heet dus een besloten forum opdat dan niet iedereen zomaar mee kan lezen, maar dat je je eerst moet registreren (pas na de registratie krijg je toegang tot dat subforum). Dit omdat er mensen zijn die wel degelijk over bepaalde dingen willen praten, maar dit niet willen zodat het direct door compleet google geindexeerd wordt. Juist daarom vind ik het erg kwalijk dat er uit dit forum gelekt werd.

Het forum is juist opgezet met toegang voor een ieder, met recepten voor iedereen en voor iedereen een plek om zijn ei kwijt te kunnen.
O, maar ik ben geregistreerd denk ik want ik sta in het afvallijstje, of is dat weer iets anders? En ik zag ook wel een forum, maar dacht dat er misschien ook een besloten subforum zou zijn, omdat ik zo gauw helemaal niets kon vinden over slank de lente in (of intussen de zomer).
pi_47552034
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig wat er allemaal over ons gezegd is! En waarom dat dan gezegd is, om wat wij over de dieetclub gezegd hebben? Zo schokkend was dat toch niet? En toch ook terecht?
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:41:59 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_47552047
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

O, maar ik ben geregistreerd denk ik want ik sta in het afvallijstje, of is dat weer iets anders? En ik zag ook wel een forum, maar dacht dat er misschien ook een besloten subforum zou zijn, omdat ik zo gauw helemaal niets kon vinden over slank de lente in (of intussen de zomer).
Nee, voor het forum moet je je apart registeren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47552177
Kunnen we het in dit topic niet gewoon hebben over hoe we die kilo's eraf krijgen en slank gaan worden, in plaats van wat Pietje zei dat Jantje had gezegd en wat Klaas daar weer van vindt?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47552370
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Kunnen we het in dit topic niet gewoon hebben over hoe we die kilo's eraf krijgen en slank gaan worden, in plaats van wat Pietje zei dat Jantje had gezegd en wat Klaas daar weer van vindt?
Dat kan, maar ik geloof niet dat je daarmee de onderlinge haat en nijd, want daarvan is nu wel degelijk sprake, oplost. Het moet wel ff uitgepraat worden anders los je het niet op. Mijn beeld van de Dieetclub is er in elk geval niet positiever op geworden...
pi_47552421
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Alcarin het volgende:
Oke dan. Maar ik blijf toch wel een beetje nieuwsgierig, zit in m'n aard denk ik. Maar goed, knop om en weer verder.
En over afvallen gesproken: net als bij Renske was er vanochtend weer 2 ons af. En dat op de Belgische weegschaal, die dus eigenlijk normaal gesproken 7 ons meer weegt. Maar dat durf ik niet in te vullen, want dan zou het betekenen dat ik sinds gisteren 9 ons ben afgevallen en dat lijkt me wat onwaarschijnlijk...
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:51:00 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47552440
Wat Alcarin zegt dus .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:52:25 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_47552508
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik geloof niet dat je daarmee de onderlinge haat en nijd, want daarvan is nu wel degelijk sprake, oplost. Het moet wel ff uitgepraat worden anders los je het niet op. Mijn beeld van de Dieetclub is er in elk geval niet positiever op geworden...
OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47552590
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat Alcarin zegt dus .
Ga je morgen nog naar A'dam? Jammer dat ik nu net in Belgie ben, anders hadden we thee kunnen leuten in de galerie!
pi_47552690
het spijt me hoor maar ik vond dat jullie wel mochten weten dat er over ons gekletst word

lijnen gaat goed vandaag, heb nog niets gegeten ik ga zometeen maar soep proberen
pi_47552952
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Troel het volgende:

[..]

OK, laat ik dan voorstellen om de discussie te verplaatsen. We worden er niet vrolijk van als we in deze topics verder gaan wauwelen, dus ik stel voor om op dieetweb verder te praten. Misschien dat we voor eens en altijd daar onze ongenoegens duidelijk kunnen maken?
We zouden ook op Fok een nieuw topic kunnen openen, iets van "dieetclub vs slankclub" en daar dan de discussie voortzetten, want dan hoeft niet iedereen zich te registreren op dieetweb. Vind je dat wat?
pi_47552998
Wat je dan krijgt conleche, is dat mensen die er verder niets mee te maken hebben zich ermee gaan bemoeien, dat gaat op fok zo..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47553074
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Misschien is het toch maar beter als we erover ophouden. Ik heb persoonlijk geen ongenoegens over jullie, mijn opmerking in het vorige topic was niet negatief bedoeld, alleen een constatering. Wel nogal flauw dat er dan op een besloten forum achterom wordt gekletst. Toch jammer dat ik de post van Miss_s niet heb kunnen lezen.

Wat iedereen verder over elkaar zegt moettie zelf maar weten, zolang iedereen maar afvalt, want dat is de bedoeling toch?

Wat jullie in het dieettopic verder allemaal uitspoken laat me eigenlijk koud, alhoewel ik wel meelees. maar me er totaal niet thuisvoel.
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:07:27 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47553101
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga je morgen nog naar A'dam? Jammer dat ik nu net in Belgie ben, anders hadden we thee kunnen leuten in de galerie!
ja, ga naar A'dam, ja .
Maar ik had toch niet kunnen thee leuten, want 1) ik ben met iemand anders, 2) ik ben toch niet zo praterig, vanwege mijn nieuwe hoortoestel (erg wennen) .
Niet meer actief op Fok!
pi_47553107
oei oei ik heb een glas chocomel op.
Wel heel lekker
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:08:14 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47553122
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:04 schreef teigan het volgende:
Wat je dan krijgt conleche, is dat mensen die er verder niets mee te maken hebben zich ermee gaan bemoeien, dat gaat op fok zo..
idd, slecht idee.

En dan krijg je weer van die niet-grappige clichematige opmerkingen over dikke mensen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47553150
Morgen taart.... Ik ga een klein stukje nemen! Ik moet het kopen, er gaat oranjekoek komen, dat is niet zo slecht toch?
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:39:49 #22
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47554204
taart is lekker ik zeg:neem 2 stukken
veni vidi gebanned
pi_47554619
ik heb net een beetje soep op maar dat was ook niet echt geweldig dus probeer nu maar paprika
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:02:53 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47554875
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
ik heb net een beetje soep op maar dat was ook niet echt geweldig dus probeer nu maar paprika
ben je ziek ofzo?

(aangezien je enorm weinig eet).
Niet meer actief op Fok!
pi_47554912
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ben je ziek ofzo?

(aangezien je enorm weinig eet).
ja denk griep ofzo
heb ook bijna de hele dag geslapen
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 18:06:36 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_47555011

Zo!!!

Dit heeft even niks met afvallen te maken, maar nu moeten jullie eens even allemaal lief tegen elkaar gaan doen! Vandaar even dit lieve plaatje. Als mensen over je praten sta je daar toch boven???

Hehe, dat ben ik dan kwijt. Nu de kilo's nog...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47555236
lief hondje

toch zat ik het topic nog terug te lezen en daar werd gezegt dat als ik lekte het ook volledig moest doen
maar dat heb ik ook gedaan ik ga niet knippen en plakken om dat soort opmerkingen eruit te krijgen

dat is ook het laatste wat ik er over zeg
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 18:15:45 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_47555315
goed zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47555350
braaf he
waarom moet ik nu net ziek worden als het weekend en lekker weer word
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 18:18:19 #30
155227 crew  Guppy
dus
pi_47555400
wordt t lekker weer dan? das mooi, want ik ben zondag jarig
pi_47555998
ja zondag rond de 14 graden
  donderdag 22 maart 2007 @ 18:43:13 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47556135
+ droog .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 18:50:14 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_47556318
lekker zeg! kheb trouwens even mn weblogje geupdate, met tips uit het Mooi Magazine van Etos
pi_47556320
* Quinazoline is ook al ziek(ig): keelpijn, verkouden, last van mn voorhoofd, hoofdpijn.
Ik ging vandaag vaccinaties halen voor mijn vakantie voor deze zomer, maar ik mag volgende week terug komen omdat het nu niet zo slim is om je ook te laten vaccineren.

Zo ga ik lekker groentelasagne van de AH eten . Ik zag dat daar maar 380 kcal (per maaltijd) in zitten, dus dat vind ik voor een kant en klaar maaltijd errug netjes.
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:02:26 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47556779
Ik had vanmorgen keelpijn, maar nu niet meer, gelukkig. Ik voel m'n buikspieren echter wel. Om een uur of 21:00 ga ik nog even een paar setjes doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47557070
tvp ik ga nu fitnessen
pi_47557579
zooo weer terug van een soort herder spelen op de één-dag-student sociologie! Ik heb me in weten te houden toen er ineens overal snickers en bounty's lagen enzo! Echt slecht dat iedereen me die telkens aanbood enzo! Net gegeten in een heel erg lekker restaurant, een soort zelfgemaakte hamburger enzo... Nouja, dan heb ik het ijzer voor komende week weer binnen, kan het nu weer helemaal gezond enzo!

Nu zo naar Monty Pyhton's Flying Circus!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 20:54:12 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_47560567
ik ga lekker lezen! zie jullie morgen wel weer
pi_47561178
Oeps...ik ben vandaag bezweken voor een extra boterhammetje....de zalmpate was veeeeeeeeel te lekker, en niet op de klok gelet... Tegen de tijd dat ik naar fitness zou gaan zat ik dus nog helemaal vol. Tja met gewichten sjouwen op volle maag is vragen om kotserij...
Dus toen ben ik maar een stukje gaan lopen.
Mijn arme voeten...
Balans van is weer meer verbrand dan ingenomen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47563372
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:11 schreef Spacehamster het volgende:
Oeps...ik ben vandaag bezweken voor een extra boterhammetje....de zalmpate was veeeeeeeeel te lekker, en niet op de klok gelet... Tegen de tijd dat ik naar fitness zou gaan zat ik dus nog helemaal vol. Tja met gewichten sjouwen op volle maag is vragen om kotserij...
Dus toen ben ik maar een stukje gaan lopen.
Mijn arme voeten...
Balans van is weer meer verbrand dan ingenomen.
Ik was ook te laat met eten dus ik ga morgen maar naar de fitness, irritant is dat.

Verder heb ik wel de magische grens van -5 kg bereikt! Het heeft me een maand of tien gekost, dus ben er superblij mee, kan ook al m'n broeken weer aan En nu maar zien of ik er nog 5 kilo af kan krijgen (al ben ik bang dat het toch wel over is na een kilo of 3).
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:16:20 #41
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47563410
Zo, even een tijdje niet gepost en alweer wat gemist zie ik nou ja prima verder... nog gewoon op gewicht dus niets erbij en niets eraf
Deze week tentamens en dat valt wel tegen, morgen nog herkansingen van Civiel en Verkeer dus ik zal zo nog even blokken Nou ja, toch een leuke tvp nog
Bernie en ik zijn tof.
pi_47563413
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:15 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ik was ook te laat met eten dus ik ga morgen maar naar de fitness, irritant is dat.

Verder heb ik wel de magische grens van -5 kg bereikt! Het heeft me een maand of tien gekost, dus ben er superblij mee, kan ook al m'n broeken weer aan En nu maar zien of ik er nog 5 kilo af kan krijgen (al ben ik bang dat het toch wel over is na een kilo of 3).
zo zie je maar dat rustig aan ook goed werkt

ik zondig normaal donderdags altijd met 2 glazen malibu en sinaasappelsap maarja daar heb ik dus vandaag ook geen zin in dus dat is wel weer goed
hopelijk heb ik morgenavond wel weer trek in stokbrood en wijn
pi_47563685
quote:

[..]
Thumbs up!
Enne een maand of tien; ach je bent tenminste afgevallen! En ook al houdt het straks na nog 3 kilo op, als je maar tevreden bent met je lijf toch?

Ik ga nu lekker snurkelen, trusten!
Ben denk ik pas zondag weer online, dus tot die tijd zal ik het doen moeten zonder jullie steun. Het motiveert echt enorm om dit topic bij te houden. Als ik bijvoorbeeld een reep choco zou eten dan zou ik dat hier moeten posten en tsja, dat liever niet he? Maar ik wil er ook niet om liegen, want de enige die ik dan voor de gek hou ben ik zelf. Als ik mijn comp aanzet en firefox opstart, ben ik met 1 muisklik al hier! Goed he?
pi_47563911
net weer terug van fitness , lesje buikspieren mee gedaan en deel van mn krachttraining.. op het einde kwam ik er achter dat ik mn zwembroek vergeten was dus mn maten gingen zonder mij ontspannen hierdoor zat ik een uurtje alleen aan de bar.. maar er zat wel een leuk meisje dus daar even mee gepraat, toen ging ze weg en kwam er een ander leuk meisje , dus daar weer mee gepraat toen mn maten klaar waren nog ingeschreven voor een rpm-marathon, 6 uur fietsen voor het goede doel .. en voor de nieuwe release-dagen van de les mills (rpm en body pump doen we aan mee ), worden leuke dagen..
pi_47564558
Ik ga morgen om 6 uur opstaan zodat ik om 7 uur kan gaan zwemmen!
Zo, nu heb ik het hier gezegd, dus nu moet het wel.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47564679
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:28 schreef Thrilled het volgende:
maar er zat wel een leuk meisje dus daar even mee gepraat, toen ging ze weg en kwam er een ander leuk meisje , dus daar weer mee gepraat

Leuk toch, zo is het niet zo erg om naar de sportschool te gaan
pi_47566085
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Leuk toch, zo is het niet zo erg om naar de sportschool te gaan
hahaha nee inderdaad maar ik heb sowieso al geen tegenzin om te sporten hoor die meiden maken het natuurlijk wel leuker
pi_47568868
quote:
Verder heb ik wel de magische grens van -5 kg bereikt! Het heeft me een maand of tien gekost, dus ben er superblij mee, kan ook al m'n broeken weer aan
Gefeliciteerd!!!
quote:
En nu maar zien of ik er nog 5 kilo af kan krijgen (al ben ik bang dat het toch wel over is na een kilo of 3).
Waarom zou het niet lukken? Je bent al zover gekomen als dat je bent en je zult toch moeten wennen aan een matigere eetstijl dan voorheen.
Hou iig die 5 er af he...klasse!
pi_47568955
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:56 schreef Miss_S het volgende:

lijnen gaat goed vandaag, heb nog niets gegeten ik ga zometeen maar soep proberen
Als ik om 5 uur nog niets gegeten had, zou ik niet bepaald zeggen dat het goed gaat, maar okee.
-edit- Oh, je bent ziek. Dat verklaart het...

Foei Mini, eerst alles lezen voordat je commentaar geeft.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47570464
ja en vandaag is niet veel beter
heb vannacht bijna niet kunnen slapen door de hoofdpijn
heb net wel al wat yoghurt op
pi_47570488
Beterschap Miss_S!
Bij mij is appelsap het enige dat ik binnen kan houden, als ik ziek ben. Maar goed, dat is natuurlijk ook gewoon suikerwater, dus dat is niet zo moeilijk

Jaja...ik ben opgestaan...en zometeen lig ik in het zwembad. Victory!
pi_47570513
eet gewoon dat wat je nodig hebt

alleen voedsel wat God ons gegeven heeft op de wereld

snaai en andere shit is niet nodig, kan je toch niet zonder? neem dan alleen in het weekend iets lekkers

tis allemaal zo simpel

niet alleen slank de zomer in , maar blijvend slank
  vrijdag 23 maart 2007 @ 07:21:48 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47570620
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 06:51 schreef tis_wat het volgende:
eet gewoon dat wat je nodig hebt

alleen voedsel wat God ons gegeven heeft op de wereld

snaai en andere shit is niet nodig, kan je toch niet zonder? neem dan alleen in het weekend iets lekkers

tis allemaal zo simpel

niet alleen slank de zomer in , maar blijvend slank
. Vertel eens wat nieuws. En God hoef je er wmb er niet bij te halen, hoor .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 07:23:05 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47570628
Ik was weer 2 ons lichter vanochtend . 79,2 nu . Het ziet er naar uit dat ik in dit lijstje blijf . Straks naar Amsterdam. Ik weet niet of ik wel zin heb om bij Mac te eten vanavond. Ik doe het alleen als ik echt zoiets heb van "Mac ", maar als dat niet het geval is, eet ik wel gewoon een patatje met een kroket . Daarvan weet ik iig dat ik er niet van aankom.

Beterschap hè, Saskia. Ben je grieperig? De griepepidemie is op z'n retour en ik heb nergens last van gehad. Gelukkig maar .
Niet meer actief op Fok!
pi_47570698
nieuws kun je vinden in het nieuws topic

salade hebben ze ook bij de mac
  vrijdag 23 maart 2007 @ 07:36:16 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47570715
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 07:34 schreef tis_wat het volgende:
nieuws kun je vinden in het nieuws topic forum

salade hebben ze ook bij de mac
als ik eens in het halfjaar naar de mac ga, ga ik een big mac eten en geen smerige salade .
Niet meer actief op Fok!
pi_47570807
geniet dr dan maar van meis
pi_47570867
Miss_S beterschap he?

Toch nog ff snel op FOK voordat ik weg moet, ik heb me namelijk gewogen en er is weer 0,2 af in een paar dagen! Jeeee ff snel updaten!
Ik realiseer me ook dat mijn nieuwe weegschaal die ik nu een paar weken heb zwaarder weegt dan die bij mijn ouders. Dus eigenlijk was ik nog zwaarder dan ik dacht! Het scheelt wel een kilo. Dus ga ik vanavond ook lekker op die van mijn ouders staan, ben ik lekker 65 kilo. Bedenk me eigenlijk dat ik mijn streefgewicht met een kilo omhoog moet schroeven omdat dat op de 'lichte' weegschaal is gebaseerd. Maar ik ga me niet meer op een streefgewicht concentreren, maar meer op de spekrichel op mijn buik. En die is al een stukje kleiner gworden, kreeg al een compliment van vriendje (helemaal uit zichzelf )
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 08:01:58 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_47570896
Ik vind de salades van de mac anders héél lekker hoor Renske!
Gisteren was ik op een verjaardag, dus 2 glazen cola, 4 paaseitjes en 2 Celebrations gehad. Maar daarna wel te voet naar het station gegaan (lekker uitgewaaid) in plaats van met de bus!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:06:09 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47570928
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 07:57 schreef Plukie86 het volgende:
Miss_S beterschap he?

Toch nog ff snel op FOK voordat ik weg moet, ik heb me namelijk gewogen en er is weer 0,2 af in een paar dagen! Jeeee ff snel updaten!
Ik realiseer me ook dat mijn nieuwe weegschaal die ik nu een paar weken heb zwaarder weegt dan die bij mijn ouders. Dus eigenlijk was ik nog zwaarder dan ik dacht! Het scheelt wel een kilo. Dus ga ik vanavond ook lekker op die van mijn ouders staan, ben ik lekker 65 kilo. Bedenk me eigenlijk dat ik mijn streefgewicht met een kilo omhoog moet schroeven omdat dat op de 'lichte' weegschaal is gebaseerd. Maar ik ga me niet meer op een streefgewicht concentreren, maar meer op de spekrichel op mijn buik. En die is al een stukje kleiner gworden, kreeg al een compliment van vriendje (helemaal uit zichzelf )
want je nieuwe weegschaal heeft het laatste woord? . Je hoeft niet meteen van het zwaarste gewicht uit te gaan, hoor . Wel kun je je het beste maar op 1 weegschaal wegen. Misschien dat ik bij de diëtist ook wel zwaarder zou zijn dan 79,2. Maar ik val in ieder geval af, dat is het belangrijkste .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:06:35 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47570931
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind de salades van de mac anders héél lekker hoor Renske!
Gisteren was ik op een verjaardag, dus 2 glazen cola, 4 paaseitjes en 2 Celebrations gehad. Maar daarna wel te voet naar het station gegaan (lekker uitgewaaid) in plaats van met de bus!
Ik houd echt niet van salades, dus de kans is klein dat ik die van Mac wel lekker vind .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 08:08:51 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_47570942
dan lekker een Big Mac (vind ik ook heel lekker) maar die nieuwe Chicken Mythic is ook lekker :S wat een gedoe daar
ik stond net op de weegschaal, gebeurd er helemaal niks! ik kijken, heeft een huisgenoot de batterij eruit gehaald... zucht!
pi_47571009
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

want je nieuwe weegschaal heeft het laatste woord? . Je hoeft niet meteen van het zwaarste gewicht uit te gaan, hoor . Wel kun je je het beste maar op 1 weegschaal wegen. Misschien dat ik bij de diëtist ook wel zwaarder zou zijn dan 79,2. Maar ik val in ieder geval af, dat is het belangrijkste .
Nee, mijn nieuwe weegschaal is vaker in mijn buurt. Die van mijn ouders kan ik alleen in het weekend op, terwijl ik op mijn eigen 1000x per dag kan staan als ik dat zou willen. Ik weeg me zo'n 2-3 keer per week. Ook is die van mijn ouders analoog, en mijn eigen digitaal, waarop ik 2 ons verschil dus wel zie en bij mijn ouders dus niet. Ik houd mijn eigen nu gewoon aan als standaard, want dat is het makkelijkst.
En het gaat er inderdaad om wat het verschil is tussen twee weegbeurten op dezelfde weegschaal, niet om het totaalgewicht (nja een beetje dan he?)

Oja, enne ik zou ook voor de Big Mac gaan hoor, daarna gewoon weer een paar daagjes een klein beetje extra gezonder doen en er is niks van te zien! Als je toch bij de Mac bent ga je geen salades eten... Viking, geniet er maar van!
pi_47571023

Zwemmen is geweldig!
Ik kan jullie allemaal aanraden om om 7 uur te gaan zwemmen
Mijn moeder zei al: 'eindelijk terug bij je oude liefde' (zwemmen dus)
* Alcarin zingt: 'ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, en jullie kunnen mij niets maken, ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, schreeuw het van de daken!'
pi_47571042
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
dan lekker een Big Mac (vind ik ook heel lekker) maar die nieuwe Chicken Mythic is ook lekker :S wat een gedoe daar
Die chicken mythic heb ik 1x gehad, dat was meer saus dan iets anders. Wat een vieze troep zeg
Maar misschien hadden ze 'm niet helemaal goed samengesteld ofzo..
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 08:28:13 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_47571099
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Die chicken mythic heb ik 1x gehad, dat was meer saus dan iets anders. Wat een vieze troep zeg
Maar misschien hadden ze 'm niet helemaal goed samengesteld ofzo..
nee, bij mij zat er niet zoveel saus open, ik proefde meer de kip jammer dat ie niet lekker was.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:22:10 #67
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47571893
nja ik weeg nu 69,5 kg.. maar dat komt misschien omdat ik deze week niks heb gegeten. ik heb namelijk een hersenschudding en grieperig.. ( ja als ik ziek ben dan ben ik echt ziek )
dus ik hou mijn eten niet binnen enz.
ik weet niet of het telt maar ja.

( ik ga weer onder de wol.. )
The girl that lost her mind
pi_47573348
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 08:20 schreef Alcarin het volgende:

Zwemmen is geweldig!
Ik kan jullie allemaal aanraden om om 7 uur te gaan zwemmen
Mijn moeder zei al: 'eindelijk terug bij je oude liefde' (zwemmen dus)
* Alcarin zingt: 'ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, en jullie kunnen mij niets maken, ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, schreeuw het van de daken!'
Mooi liedje!! Nee ff serieus: dat vind ik ongelofelijk moedig om met dit koude weer om 7 uur 's ochtends in een koud zwembad te gaan liggen. Brrrrrrrr.

Voor alle zieken: beterschap

En voor Renske: Bic mac voor een keertje is ook niet zo erg. Ik kan zo'n ding eigenlijk nooit eten in het openbaar, tis te groot, of m'n mond is te klein, ik weet niet, maar dat gaat iig niet goed. Wat ik bij de Mac nam was een mc kroket of een mac chicken. Ook lekker en wat meer mijn formaat

Vanmiddag gaan we op onze mini-vakantie, daar heb ik erg zin in!
pi_47573508
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:20 schreef conleche het volgende:
Mooi liedje!! Nee ff serieus: dat vind ik ongelofelijk moedig om met dit koude weer om 7 uur 's ochtends in een koud zwembad te gaan liggen. Brrrrrrrr.

Vanmiddag gaan we op onze mini-vakantie, daar heb ik erg zin in!
Het zwembad zelf is gelukkig redelijk warm

Veel plezier op minivakantie! Weekendje?
pi_47573689
Ja lekker, een minivakantie! Ik moet nog even wachten, tot Pasen, maar ik ben er al wel weer aan toe
Gisteren lekker gesport en de weegschaal daar gaf 65,5 aan. Dat moet wel betekenen dat ik ben afgevallen aangezien het daar meestal in de 67 (+) regio zat. M'n buikomtrek zit nu ook al een week op 79 cm ofzo (ja in de ochtend, dat wel dus zonder iets gegeten), dus eindelijk onder de 80 cm!
Ook voor m'n omgeving is het goed nu: ik ben nog steeds erg schor en praat dus veel minder. Alleen w.b.t. dropjes gaat het wel slecht (al is het zakje nog niet leeg ). Verder nog maar hopen dat m'n vriendje niet al te veel lekkere dingen in huis heeft dit weekend en dan gaat het helemaal goed (zou bijna gaan denken dit jaar aan de bikini te gaan )
Het mooi kotsende meisje.
pi_47573734
Beterschap @ alle zieke mensen *knuff*

Monty Pyhton was gisteren echt tof! Wat een debiele hummor is het toch

En vanmorgen nog een leuke verrassing op de weegschaal... 88.3!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47574492
dankjewel allemaal
ik voel me op het moment iets beter, dankzij de pijnstillers
pi_47574526
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het zwembad zelf is gelukkig redelijk warm

Veel plezier op minivakantie! Weekendje?
Ja, we hebben een lang weekend de "barok"suite in een hotel in Middelburg! Lekker uitwaaien op het strand en een visje eten! Zondag schijnt echt heel mooi weer te worden. Dus zal ik een bikini meenemen, misschien achter glas???
pi_47574592
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:02 schreef conleche het volgende:
Ja, we hebben een lang weekend de "barok"suite in een hotel in Middelburg! Lekker uitwaaien op het strand en een visje eten! Zondag schijnt echt heel mooi weer te worden. Dus zal ik een bikini meenemen, misschien achter glas???
Wow, tof! Ik wil ook Enne die bikini, gewoon meenemen, kan geen kwaad
pi_47577923
ben twee dagen ziek en ben al een kilo afgevallen
zo moet het nu ook weer niet te snel gaan
pi_47581826
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:02 schreef conleche het volgende:

[..]

kom ik je mss nog wel tegen op het strand:P daar ben ik zondag mss ook:P
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_47582010
Ben ik ook weer

ik voeg me bij het groepje "zieken", helaas...

maar inmiddels staat er hier een koelkast en vrijevogel eet dus nu gezond

alleen moet ik best wennen aan een niewe omgeving enzo, nieuwe situatie en daardoor kan ik me nog niet echt aanzetten tot veel sporten. ik beweeg wel genoeg volgens mij op het moment..

maar aan alle andere zieken: Beterschap!
pi_47582219
Tijd om te gaan werken, en vanavond naar 300

Even snel uitzieken allemaal, het mooie weer en weekend staan voor de deur!
pi_47583094
Hallo mensen

Ik weet niet of Kevin het al gepost had, maar ik heb van de week mn hamstring in mn rechterbeen gescheurd

Dus ik moet 2 maanden totale rust houden, op krukken lopen ( zelfs als ik ff naar de wc wil ofzo) en mag dus niet sporten en na die 2 maanden mag ik weer rustig opbouwen met lopen en fietsen en kan totaal wel 3 maanden duren voordat ik alles weer een beetje normaal kan en weer kan beginnen met krachttraining enzo

Echt kut dus, was net zo lekker bezig met wandelen en sporten enzo en nu mag en kan ik niks en ik heb thuis ook nog steeds geen internet en tv, dus heb me van de week echt dood verveeld.

Nu weer bij mn ouders, dus kan ik wel weer een beetje bijlezen, maar voor mij wordt het dus hopelijk slank de herfst in, de zomer gaat dus niet lukken als ik de hele dag moet zitten en niet mag sporten
pi_47583546
dat is inderdaad echt kut sylvana (weet ook geen beter woord sorry)
zijn er niet iets van andere oefeningen die je kan bedenken om te doen.....
pi_47583620
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:27 schreef Miss_S het volgende:
dat is inderdaad echt kut sylvana (weet ook geen beter woord sorry)
zijn er niet iets van andere oefeningen die je kan bedenken om te doen.....
nope, mag helemaal niks, zelfs niet alleen buikspieroefeningen ofzo

mn "gezonderen"weblog kan dus ook weer in de ijskast, zo ff berichtje plaatsten dak mn hamstring dus gescheurd heb, maar daarna zal het voorlopig stil zijn daar dus

[ Bericht 22% gewijzigd door _Hestia_ op 23-03-2007 15:35:26 ]
pi_47584683
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:17 schreef Sylvana het volgende:

Ik weet niet of Kevin het al gepost had, maar ik heb van de week mn hamstring in mn rechterbeen gescheurd
Ehm, mag ik vragen hoe je dat overkomen is??
Desalniettemin erg vervelend natuurlijk.
pi_47584820
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:52 schreef Twin1983 het volgende:

[..]

Ehm, mag ik vragen hoe je dat overkomen is??
Desalniettemin erg vervelend natuurlijk.
aan het eind van de training een verkeerde beweging maken bij het afstappen van de fiets
pi_47588248
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

aan het eind van de training een verkeerde beweging maken bij het afstappen van de fiets
je zal zien dat het altijd door zoiets lulligs gebeurt

ik vind het nu al erg dat ik 2 dagen niet kan sporten, kan me niet voorstellen hoe 2 maanden moet zijn
pi_47588524
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 17:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je zal zien dat het altijd door zoiets lulligs gebeurt

ik vind het nu al erg dat ik 2 dagen niet kan sporten, kan me niet voorstellen hoe 2 maanden moet zijn
tja, ik baal er ook flink van, was net zo lekker bezig, en de hele dag stil moeten zitten is echt niks dan
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:16:03 #86
romantically challenged
pi_47589688
huh 2 maanden niet sporten omdat je verkeerd van je fiets stapt?
deed je echt iets raars of kan je lichaam gewoon weinig hebben
veni vidi gebanned
pi_47589825
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
zoiets kan altijd gebeuren
je hoeft maar net een verkeerde beweging te maken
pi_47590393
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
er stond gewoon veel spanning op die spier omdat het het eind van de training was, en als je dan een verkeerde beweging maakt kan hij natuurlijk zo scheuren...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:44:29 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47590430
allemaal,

ik ben weer terug. En ja, ik heb een big mac gehad, maar ik vond hem maar zo-zo. Zo gaat het altijd bij mij: ik denk " mac donalds", maar als ik daar klaar ben, had ik liever een puntzak Vlaamse frites met pindasaus gehad . De patat is dus ook áltijd te zout bij Mac Donalds. Nou ja, komend half jaar iig niet weer dus en als ik weer naar Mac wil, herinneren jullie mij er dan even aan dat ik het maar 'zo-zo' vond? .

Ik ging speciaal naar Amsterdam, omdat ik op zoek was naar een bepaald horloge van het merk Fossil. Dacht dat ze hem bij de Fossil store wel zouden hebben, maar helaas . Ook bij andere juweliers gekeken, maar ook daar hadden ze hem niet.

Heb wél een nieuwe jas gekocht bij C&A. Was die Brunotti-tent van mij een beetje zat, dus nu een heel mooi, kort jasje gekocht. En omdat ik ben afgevallen staat dat gewoon ook weer mooi. Zometeen nog even naar de super om evergreens te halen (ze zijn zaterdagochtend vaak op), en dan kan ik gelijk even m'n nieuwe jas 'uitproberen' .

Ik moest trouwens van Amsterdam naar Amersfoort staan en toen van Amersfoort naar Groningen ook weer . En m'n voetjes deden al zeer van al dat lopen . Zijn uiteindelijk in dat halletje bij de deuren op de grond gaan zitten.

Zit nu aan de druiven. Niet echt zin om nog écht iets te eten verder.

Wat lullig van je hamstring, Sylvana .

[ Bericht 8% gewijzigd door Viking84 op 23-03-2007 18:53:32 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_47590836
ik ben echt blij dat ik al die junkfood gewoon niet lekker vind
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:20:37 #91
romantically challenged
pi_47591567
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

er stond gewoon veel spanning op die spier omdat het het eind van de training was, en als je dan een verkeerde beweging maakt kan hij natuurlijk zo scheuren...
hm hm okee
vervelend
veni vidi gebanned
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:26:22 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47591786
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
ik ben echt blij dat ik al die junkfood gewoon niet lekker vind
nou, niet zo overdrijven, hoor.
Je schiet een beetje door, vind ik.
Niet meer actief op Fok!
pi_47592011
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou, niet zo overdrijven, hoor.
Je schiet een beetje door, vind ik.
waarom?
als je iets wat ongezond is niet lekker vind dan is het toch gewoon een stuk makkelijker?
natuurlijk is het een keer niet slecht dat bedoelde ik ook niet
pi_47592339
Ik ben niet de enige die stout is geweest vandaag.
Maar het past in mijn schema...
Ben naar de bakker geweest en van alle lekkere soorten bonbons 1 gekozen...mm....of eigenlijk vielen de meesten wel tegen. Die met rumrozijnen daarentegen....
Ik moet alleen zo nog ff wat crosstraineren om het balans op peil te hebben want ik heb echt geen zin in aankomen.
Het viel me wel tegen hoeveel energie ik had na de bonbons. Kennelijk wachtte ik te lang met fitnessen na het snoepen. Of het werkt gewoon echt beter om alleen complexe carbs te eten....
Volgende junkdag wordt suikervrij. Ik denk dat ik maar radicaal suikervrij wordt...of iig probeer.

Wat me ook opvil na een zooi suiker en zetmeel was dat ik ineens onwijze zin kreeg in iets met eiwitten. Mijn lichaam wil misschien dus wel helemaal geen ongebalanceerd vreten meer...hoop ik..
Zo nu ga ik bewegen!
pi_47592443
je weet wel dat je veel moet bewegen om dat te verbranden he
voor een bonbon ongeveer een half uur crosstrainer
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:45:45 #96
romantically challenged
pi_47592566
Ik heb gegeten vandazaag:
2 boterhammen pindakaas
2 boterhammen hagelslag
2 eierkoeken
1 sultana

avond eten:
kibbeling, pangafilet + zalm
1 aardappel en worteltjes

en nog 1 glas fristi en 2 glazen 50/50

okee niet mega uithonger gezond
maar beter dan de rest van de week
stresstressstress en ik leefde alleen op koekjes
veni vidi gebanned
pi_47592603
helemaal niet uitgehongerd zal je bedoelen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:48:09 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47592661
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom?
als je iets wat ongezond is niet lekker vind dan is het toch gewoon een stuk makkelijker?
natuurlijk is het een keer niet slecht dat bedoelde ik ook niet
nee, maar jij denkt echt van:

gezond = lekker
ongezond = vies

net alsof iets wat gezond is niet vies kan zijn en omgekeerd iets ongezonds niet lekker.
Ik vond de Big Mac niet heel geslaagd, nee, maar voor een kroket kun je me echt uit bed halen 's nachts.

Misschien bedoel je het niet zo, maar het komt een beetje geforceerd over. Haast een angst voor ongezond eten. Je bent zo bang voor ongezond eten (omdat je ervan aankomt) dat je in je hersenen programmeert dat je ongezond eten niet lust. Puur om jezelf te beschermen.

Ik kan er best naast zitten, hoor , maar zo komt het op mij over, mede gezien het feit dat je ook maar zo weinig eet op een dag, omdat je anders aan komt.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:50:51 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47592791
Ik heb m'n buikspieroefeningetjes ook weer gedaan en gedemonstreerd aan Mark . Deed wel heel au, maar goed, wie mooi wil zijn moet pijn lijden hè . Onzin natuurlijk, maar ik heb het idee dat mijn buik nu al minder is. Is 'ie ook natuurlijk, maar niet zozeer van de buikspieroefeningen, maar gewoon, ook van mijn andere eetpatroon.
Niet meer actief op Fok!
pi_47592858
nee zo denk ik niet renske
maar zo is mijn smaak nu eenmaal
'vroeger' vond ik friet en dat soort dingen ook nooit lekker
dat heeft niets mee te maken dat het ongezond is

en zo weinig eet ik normaal niet kom toch vaak boven de 1300kcal uit
behalve nu ik ziek ben dan niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: