Niet denken, gewoon doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:02 schreef Remzz het volgende:
Ik ben nog steeds heel erg aan het twijfelen of ik nu een MB koop...
Eigenlijk ben ik nog heel erg blij met mijn iBook is echt niets mis mee... als ik hem zou kopen is het eigenlijk alleen maar om de superdrive en de hogere schermresolutie dan is het misschien een beetje jammer...
Aan de andere kant in mijn iBook intussen ook wel toe aan een nieuwe accu en dat kost me ook zo weer 130 euro...
Het was sowieso natuurlijk een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef ChOas het volgende:
Woei!
Apple TV gehacked
http://digg.com/apple/XviD_fully_functional_on_Apple_TV
*ktschhhhhh*....quote:
512 MB is ook prima voor een iBook G4, Au3. Ik heb jaren met plezier Jaguar, Panther en Tiger gedraaid op zo'n machine en nooit het gevoel gehad dat er te weinig geheugen in zat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn hapt.
Ik heb anderhalf jaar met 256 MB gewerkt, en ik heb straks het dubbele. Da's wel prima voor mij. Ik hoef niet zo nodig nu heel veel geld aan geheugen in mijn iBook te stoppen wat ik nooit heel erg gemist heb met mijn gebruik. Ben zelf al een jaar lang te lui om er iets aan te doen, het is dat Sjoe nu ging bestellen en zei "Moet jij ook ?" dat het nu eindelijk gebeurd is..
Ik ben gewoon aan het incalculeren dat ik over een tijdje, ooit, misschien een MB ga kopen..
.
Ja, precies. Panther is sneeeeelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef TwyLight het volgende:
Op school 1,5 jaar gelezen hadden we eMac's en die hadden ook maar 256MB geheugen voor zover ik weet, ook prima mee kunnen werken onder Panther.
Zonder het bericht al te lezen, Let me guess, Perian install?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef ChOas het volgende:
Woei!
Apple TV gehacked
http://digg.com/apple/XviD_fully_functional_on_Apple_TV
Jep. Het tofste vind ik eigenlijk dat op zo'n Apple TV een vrij normale installatie van OS X staat, dus dat het ook niet eens heel moeilijk is. Ook op de iPhone vertelde Steve al dat ze OS X kunnen gebruiken. Geeft wel aan hoe flexibel het OS isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zonder het bericht al te lezen, Let me guess, Perian install?
op het GLR stonden eMac 700mhz 700+nogwat MB en dat was traaag!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef TwyLight het volgende:
Op school 1,5 jaar gelezen hadden we eMac's en die hadden ook maar 256MB geheugen voor zover ik weet, ook prima mee kunnen werken onder Panther.
Ik zie nu eindelijk een beetje concurrentie voor Windows Media Center komen, nu moet er alleen nog een TiVo mogelijkheid in zitten en dan ga ik em ook kopen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jep. Het tofste vind ik eigenlijk dat op zo'n Apple TV een vrij normale installatie van OS X staat, dus dat het ook niet eens heel moeilijk is. Ook op de iPhone vertelde Steve al dat ze OS X kunnen gebruiken. Geeft wel aan hoe flexibel het OS is
Ik gok dat Apple het niet expres tegen heeft gehouden, waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was sowieso natuurlijk een kwestie van tijd
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat Apple het niet expres tegen heeft gehouden, waarom zouden ze?
Thought soquote:We've gotten Perian installed on the Apple TV, as well as an SSH client. Surely Apple could have come up with a more clever password than "frontrow"?
Niet dat ik ga betalen ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Dat is nog wel betaalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |