En dan wordt het ook van mijn windows schijf naar de mac HD gekopieerd?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oppakken in Finder. Naar "Bibliotheek" slepen. En droppen.
Als je in hebt gesteld dat iTunes zelf de bibliotheek moet beheren wel. En anders voor de zekerheid even schrijfrechten uitzettenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan wordt het ook van mijn windows schijf naar de mac HD gekopieerd?
Mooi. Lukt het je al van je mappenstructuur af te komen? Het programma "Tag & Rename" nog geprobeert?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Het gaat goed, want bij de song info staat als locatie mn mac HD
tnx
Ben ik ff blij dat ik iig dáár niet op gewacht heb met de aanschaf van m'n MB.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Leopard uitgesteld?
http://tweakers.net/nieuws/46844
Want zo is het met Macs. Het enige waar je spijt van hebt is dat je 'm niet eerder gekocht hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik iig dáár niet op gewacht heb met de aanschaf van m'n MB.
Ik switch denk ik sowieso pas vanaf 10.5.1 of .2 ofzo. De .0 releases zijn over het algemeen niet de meest probleemloze.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik iig dáár niet op gewacht heb met de aanschaf van m'n MB.
Uhuh.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Want zo is het met Macs. Het enige waar je spijt van hebt is dat je 'm niet eerder gekocht hebt..
Dat zou je bij het plaatselijk museum even na moeten vragen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
Wat voor geheugen moet er in een iBook want dan bestel ik ook een reepje voor Au3
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Onbevestigd bericht. Hoeft dus geen moer van waar te zijn. Dus is er geen moer van waar.
Voor jezelf acht keer meer dan voor de liefde van je leven. Wat moet jullie relatie prettig zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
2 gig voor de MBP
en 256 mb voor de iBook aaahw.
Love come's in small packagesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor jezelf acht keer meer dan voor de liefde van je leven. Wat moet jullie relatie prettig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |