En dan wordt het ook van mijn windows schijf naar de mac HD gekopieerd?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Oppakken in Finder. Naar "Bibliotheek" slepen. En droppen.
Als je in hebt gesteld dat iTunes zelf de bibliotheek moet beheren wel. En anders voor de zekerheid even schrijfrechten uitzettenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan wordt het ook van mijn windows schijf naar de mac HD gekopieerd?
Mooi. Lukt het je al van je mappenstructuur af te komen? Het programma "Tag & Rename" nog geprobeert?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
Het gaat goed, want bij de song info staat als locatie mn mac HD
tnx
Ben ik ff blij dat ik iig dáár niet op gewacht heb met de aanschaf van m'n MB.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Leopard uitgesteld?
http://tweakers.net/nieuws/46844
Want zo is het met Macs. Het enige waar je spijt van hebt is dat je 'm niet eerder gekocht hebt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik iig dáár niet op gewacht heb met de aanschaf van m'n MB.
Ik switch denk ik sowieso pas vanaf 10.5.1 of .2 ofzo. De .0 releases zijn over het algemeen niet de meest probleemloze.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik iig dáár niet op gewacht heb met de aanschaf van m'n MB.
Uhuh.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Want zo is het met Macs. Het enige waar je spijt van hebt is dat je 'm niet eerder gekocht hebt..
Dat zou je bij het plaatselijk museum even na moeten vragen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:25 schreef Sjoewe het volgende:
Wat voor geheugen moet er in een iBook want dan bestel ik ook een reepje voor Au3
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:10 schreef Rock-shocker het volgende:
Onbevestigd bericht. Hoeft dus geen moer van waar te zijn. Dus is er geen moer van waar.
Voor jezelf acht keer meer dan voor de liefde van je leven. Wat moet jullie relatie prettig zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
2 gig voor de MBP
en 256 mb voor de iBook aaahw.
Love come's in small packagesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor jezelf acht keer meer dan voor de liefde van je leven. Wat moet jullie relatie prettig zijn
Niet denken, gewoon doenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:02 schreef Remzz het volgende:
Ik ben nog steeds heel erg aan het twijfelen of ik nu een MB koop...
Eigenlijk ben ik nog heel erg blij met mijn iBook is echt niets mis mee... als ik hem zou kopen is het eigenlijk alleen maar om de superdrive en de hogere schermresolutie dan is het misschien een beetje jammer...
Aan de andere kant in mijn iBook intussen ook wel toe aan een nieuwe accu en dat kost me ook zo weer 130 euro...
Het was sowieso natuurlijk een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef ChOas het volgende:
Woei!
Apple TV gehacked
http://digg.com/apple/XviD_fully_functional_on_Apple_TV
*ktschhhhhh*....quote:
512 MB is ook prima voor een iBook G4, Au3. Ik heb jaren met plezier Jaguar, Panther en Tiger gedraaid op zo'n machine en nooit het gevoel gehad dat er te weinig geheugen in zat.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
* AudreyHepburn hapt.
Ik heb anderhalf jaar met 256 MB gewerkt, en ik heb straks het dubbele. Da's wel prima voor mij. Ik hoef niet zo nodig nu heel veel geld aan geheugen in mijn iBook te stoppen wat ik nooit heel erg gemist heb met mijn gebruik. Ben zelf al een jaar lang te lui om er iets aan te doen, het is dat Sjoe nu ging bestellen en zei "Moet jij ook ?" dat het nu eindelijk gebeurd is..
Ik ben gewoon aan het incalculeren dat ik over een tijdje, ooit, misschien een MB ga kopen..
.
Ja, precies. Panther is sneeeeelquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef TwyLight het volgende:
Op school 1,5 jaar gelezen hadden we eMac's en die hadden ook maar 256MB geheugen voor zover ik weet, ook prima mee kunnen werken onder Panther.
Zonder het bericht al te lezen, Let me guess, Perian install?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:14 schreef ChOas het volgende:
Woei!
Apple TV gehacked
http://digg.com/apple/XviD_fully_functional_on_Apple_TV
Jep. Het tofste vind ik eigenlijk dat op zo'n Apple TV een vrij normale installatie van OS X staat, dus dat het ook niet eens heel moeilijk is. Ook op de iPhone vertelde Steve al dat ze OS X kunnen gebruiken. Geeft wel aan hoe flexibel het OS isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zonder het bericht al te lezen, Let me guess, Perian install?
op het GLR stonden eMac 700mhz 700+nogwat MB en dat was traaag!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef TwyLight het volgende:
Op school 1,5 jaar gelezen hadden we eMac's en die hadden ook maar 256MB geheugen voor zover ik weet, ook prima mee kunnen werken onder Panther.
Ik zie nu eindelijk een beetje concurrentie voor Windows Media Center komen, nu moet er alleen nog een TiVo mogelijkheid in zitten en dan ga ik em ook kopen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jep. Het tofste vind ik eigenlijk dat op zo'n Apple TV een vrij normale installatie van OS X staat, dus dat het ook niet eens heel moeilijk is. Ook op de iPhone vertelde Steve al dat ze OS X kunnen gebruiken. Geeft wel aan hoe flexibel het OS is
Ik gok dat Apple het niet expres tegen heeft gehouden, waarom zouden ze?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was sowieso natuurlijk een kwestie van tijd
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat Apple het niet expres tegen heeft gehouden, waarom zouden ze?
Thought soquote:We've gotten Perian installed on the Apple TV, as well as an SSH client. Surely Apple could have come up with a more clever password than "frontrow"?
Niet dat ik ga betalen ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:29 schreef Geqxon het volgende:
Dat is nog wel betaalbaar.
Ik ga downloaden. CS2 komt hier toch niet aangezien ik een intel mac heb.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat CS2 voor studentenprijzen gedumpt gaat worden.
Ben jij zo'n hip en trendy koffiebar figuur?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:33 schreef Sjoewe het volgende:
Soms is het erg fijn om op een reclame bureau te werken.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ben jij zo'n hip en trendy koffiebar figuur?
Mja we hebben wel een Nespresso.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat is een goed T&R programma voor OSX...?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mooi. Lukt het je al van je mappenstructuur af te komen? Het programma "Tag & Rename" nog geprobeert?
TriTag werkt prima maar is lang niet zo uitgebreid. Wel filename -> tag, tag -> filename en zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wat is een goed T&R programma voor OSX...?
Whehe, toen ik achttien werd kreeg ik van mijn ouders een eigen espressoapparaat kado. Anderen krijgen rijlessen ofzo. Maar ik kreeg een espressoapparaat. Iets waar ik oneindig meer aan gehad heb dan welk rijbewijs dan ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Helaas is ie nu nog maar een uurtje uitrusten en twee kwartjes waard.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:03 schreef YPPY het volgende:
Echt niet, die pc heeft me een week vakantie en een boel geld gekost.
Dan kan ik hem maar beter gebruiken tot hij uit elkaar valt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Helaas is ie nu nog maar een uurtje uitrusten en twee kwartjes waard.
Ja, op de zelfde plaats als bij een pc. o nee, die heeft de macbook zeker niet?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan kan ik hem maar beter gebruiken tot hij uit elkaar valt.
Zit er eigenlijk een deleteknop op dit ding?
Zal niet al te lang duren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
FN+Backspace.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk een deleteknop op dit ding?
www.macmiep.nlquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:35 schreef YPPY het volgende:
De backspace had ik al wel gevonden, maar ik zat al te verversen met de F5 en dat ging dus niet.Bedankt voor de tip Geqxon. Ik ga proberen het uit mijn hoofd te leren, elke keer deze pagina openen om het op te zoeken schiet ok niet op natuurlijk.
Ik deed Apple + Kquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Refreshen: Appletje+R
Sluiten: Appeltje+Q
Info: Appeltje+i
Koffiezetten: Appletje+K
En druk ook eens op F9 of F10, bij voorkeur met Shift ingedruktquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Refreshen: Appletje+R
Sluiten: Appeltje+Q
Info: Appeltje+i
Koffiezetten: Appletje+K
Het is een leuke feature, maar niet handig want het duurt way to long.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En druk ook eens op F9 of F10, bij voorkeur met Shift ingedrukt
Pwnd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:27 schreef Jarno het volgende:
Lig je even op bed je rijstewafel uit te kotsen, is je mac gelijk gekaapt.!
oprottenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geloof dat m'n Desktop pc hard aan het doodgaan is... iig de HD denk ik.
Ik kan niet eens Windows meer opnieuw installeren of de schijf formatteren, dus ik blijf met die Random Hangs en restarts zitten, KUT PC ik flikker dat ding zo het raam uit...
Heeft een Low Level Format nog nut en levert het performance problemen op?
Vertel mij wat, ik heb gisteren heel m'n dag verneukt door dat ding proberen te fixen.. hoezo frustratiequote:
Kan inderdaad ook ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik forceer stop altijd programma's door rechter-muisknop te doen op het programma in de dock en alt ingedrukt te houden.
Dan verandert Stop naar Forceer Stop.
Is dat album art op je desktop ? Zo ja: Hoe ???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef TwyLight het volgende:
Mijn desktop pwnd [afbeelding]
[[url=http://www.puregfx.net/desktop/23-03-2007/desktop.th.png]afbeelding][/url]
[[url=http://www.puregfx.net/desktop/23-03-2007/desktop.windows.th.png]afbeelding][/url]
www.coversutra.comquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Is dat album art op je desktop ? Zo ja: Hoe ???
Hoe krijg je de kleur van de finder zo smooth? Ik heb nu metaal kleurtje.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:43 schreef TwyLight het volgende:
Mijn desktop pwnd [afbeelding]
[[url=http://www.puregfx.net/desktop/23-03-2007/desktop.th.png]afbeelding][/url]
[[url=http://www.puregfx.net/desktop/23-03-2007/desktop.windows.th.png]afbeelding][/url]
Met deze installer kan je de finder en de schermpjes zo maken, ik heb er echter met shapeshifter nog een theme overheen gegooid die het nog ff iets mooier maakt en die mijn menubar en rechtermuisknop schermpje ook verandertquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hoe krijg je de kleur van de finder zo smooth? Ik heb nu metaal kleurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |