abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47572369
Kunnen de aanhangers van de Grote Leider Geert aub ophouden met janken? Geert Wilders is zelf begonnen met het rondstrooien van harde woorden. Dan kun je een harde reachte verwachten ja! Dat weet verdomme iedereen maar rechts doet nu alsof het iets nieuws is.
pi_47572375
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:42 schreef LENUS het volgende:

[..]

Het linkse kamp is bezig met een hetze tegen Wilders wat een exacte kopie is van de hetze tegen Fortuyn. En straks staan ze elkaar weer met emmers krokodillentranen voor de NOS camera's te verdringen
Jaja, dan is vrijheid van meningsuiting opeens "een hetze".
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:49:26 #78
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47572440
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Jaja, dan is vrijheid van meningsuiting opeens "een hetze".
Sinds wanneer is een klimaat voor een politieke moord scheppen vrijheid van meningsuiting?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47572481
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een klimaat voor een politieke moord scheppen vrijheid van meningsuiting?
Owja, Wilders zijn werkelijkheid is natuurlijk ook direct de feitelijke werkelijkheid.
pi_47572490
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach ja, laten we dat er bij slepen. Lekkere manier van chantage zeg. Flikker op met die onzin - hij speelt het hard en krijgt het hard terug: laat hem gewoon inhoudelijk regaeren en niet zo suf slachtofferig gaan doen. Eigen verantwoordelijkheid Geert, dat gehuil staat je niet. Had ik niet verwacht.
Wilders moet inhoudelijk reageren?
Ik zie de linkse kliek inhoudelijk anders ook niet ver komen. Op bijvoorbeeld de site en het debat op de uni komen ze niet verder dan "Wilders is een racist en moet dus gestopt worden". Hoe kan Wilders inhoudelijk op deze kul reageren?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:52:25 #81
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47572511
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Owja, Wilders zijn werkelijkheid is natuurlijk ook direct de feitelijke werkelijkheid.
De feiten spreken voor want de moord op Fortuyn bewijst zijn gelijk. Nu jij weer
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:53:11 #82
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_47572531
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef Biggs. het volgende:

[..]

Wilders moet inhoudelijk reageren?
Ik zie de linkse kliek inhoudelijk anders ook niet ver komen. Op bijvoorbeeld de site en het debat op de uni komen ze niet verder dan "Wilders is een racist en moet dus gestopt worden". Hoe kan Wilders inhoudelijk op deze kul reageren?
Heeft Wilders inhoudelijk dan wel dingen? "helft koran verscheuren" en meer van zijn prachtige oneliners zijn nou niet inhoudelijk te noemen. Dus tja, daar is ook moeilijk inhoudelijk op te reageren.

Dit hele gedoe van de laatste jaren toont wel weer aan wat voor farce democratie is, wat op niks anders is gebouwd dan populisme en demagogie. Tijd om het af te schaffen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_47572583
quote:

[..]

Zo lust ik er ook nog wel een paar. "Wilders moet het woord ontnomen worden omdat hij het klimaat voor een aanslag op een moskee schept."
pi_47572616
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef LENUS het volgende:

[..]

De feiten spreken voor want de moord op Fortuyn bewijst zijn gelijk. Nu jij weer
Dus als er iemand vermoord is dan mag je automatisch niet meer oneens zijn met die persoon?
pi_47572677
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik stuur zo wel even e-mailtje aan Jan Marijnissen dat hij niet meer in discussie mag gaan met Wilders. Want ja, Pim Fortuyn is tenslotte vermoord.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:58:47 #86
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47572681
quote:

[..]

Sinds het scheppen van een klimaat voor xenofobie en het goedpraten van het maken van raciaal en cultureel onderscheid ook vrijheid van meningsuiting is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_47572721
Ik zie dat de rechtse fascisten weer moeite hebben met het vrije woord
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:00:09 #88
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47572722
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:55 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Zo lust ik er ook nog wel een paar. "Wilders moet het woord ontnomen worden omdat hij het klimaat voor een aanslag op een moskee schept."
Welke Imam is er vermoord dan? Als je het antwoord hebt hoor ik het graag van je. In de tussentijd geef ik je alvast de volgende naam mee: Pim Fortuyn. Ga maar opzoeken hoe die aan zijn eind is gekomen en welke hetze er door met name PVDA gestart was.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:02:22 #89
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47572792
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:56 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dus als er iemand vermoord is dan mag je automatisch niet meer oneens zijn met die persoon?
Dus jij ziet het verschil tussen het voeren van een debat op het scherpst van de snede en een persoon demoniseren niet?
pi_47572833
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dus jij ziet het verschil tussen het voeren van een debat op het scherpst van de snede en een persoon demoniseren niet?
Nee, Geert Wilders ziet dat verschil niet. Of beter gezegd, hij ziet het wel, maar past de begrippen zo toe dat alleen hij een debat op het scherpst van de snede voert en z'n oppositie hem demoniseert.
pi_47572842
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:00 schreef LENUS het volgende:

[..]

Welke Imam is er vermoord dan? Als je het antwoord hebt hoor ik het graag van je.
Ik had het meer over die school en die moskee die in de fik vloog na de moord op van Gogh.
quote:
In de tussentijd geef ik je alvast de volgende naam mee: Pim Fortuyn. Ga maar opzoeken hoe die aan zijn eind is gekomen en welke hetze er door met name PVDA gestart was.
Oh sorry meneer LENUS dat wist ik niet. Ik zal nu met alles wat Pim Fortuyn vond eens zijn, omdat hij dood is. Hij is onze martelaar en we moeten voor hem strijden.

pi_47572854
Maar LENUS, geef dan eens goede voorbeelden waar links de heer Wilders aan het demoniseren is? Of heb je die niet omdat je enkel de Grote Leider napraat?
pi_47572877
quote:

[..]

Laat ik het zo zeggen: Ik vertrouw jou niet om dat onderscheid voor mij te maken.
pi_47572878
quote:

[..]

Jij niet iig .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:15:21 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_47573192
Wilders moet niet zeiken. Hij demoniseert zelf een hele bevolkingsgroep
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:15:51 #96
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47573212
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:04 schreef Nielsch het volgende:
Maar LENUS, geef dan eens goede voorbeelden waar links de heer Wilders aan het demoniseren is? Of heb je die niet omdat je enkel de Grote Leider napraat?
Was jij ook een van die "kundige" sprekers op het debat in de UvA? Je bent namelijk niet echt op de hoogte van wat er zich allemaal afspeelt de laatste tijd.
pi_47573349
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:

[..]

Was jij ook een van die "kundige" sprekers op het debat in de UvA? Je bent namelijk niet echt op de hoogte van wat er zich allemaal afspeelt de laatste tijd.
Ja ja bla bla whatever. Nee ik was niet op de UvA. Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag om eens wat (concrete) voorbeelden te geven van de demonisering van Geert.
pi_47573410
Op zich ben ik het wel met B.R.Oekhoest eens. In Oss en de Amsterdamse grachtengordel schuift men 's avonds de gordijntje dicht om van een vredige nachtrust te kunnen genieten. Terwijl op luchtmachtbasis Soesterberg een dappere rechtse politicus zich in zijn koude donkere bomvrije bunkertje moet verschansen. De zwartste bladzijde van deze na-oorlogse democratie (en is begonnen met de aanvallen op Janmaat en vrouw) ligt nog volledig open op tafel.
Hoe staat het trouwens met de Amsterdamse en Leidse taartgooiertjes?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:23:26 #99
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_47573421
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef Pool het volgende:

Als Fortuyn zegt dat een minister (Borst) een moordenaar is, dan heet dat breken met de politieke correctheid.
Erger dan Bin Laden, was de exacte beschuldiging.
quote:
Maar als Marcel van Dam zegt dat Fortuyn een minderwaardig persoon is, dan mag je dat volledig losrukken uit de context en noem je het 'demoniseren'.
Mooi voorbeeld hoe een slachtofferrol volledig uitgebuit kan worden door het gebruik van het politieke jeukwoord van 2002. Uiteraard is "minderwaardig mens" uitermate onbeschoft, maar het vrijwel vergeten debat tussen Van Dam en Fortuyn uit 1997 (!) werd 5 jaar later maar al te graag opgeduikeld om aan te tonen dat er in 2001/2002 een hetze tegen hem gaande was.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:24:10 #100
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_47573442
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef buachaille het volgende:
Op zich ben ik het wel met B.R.Oekhoest eens. In Oss en de Amsterdamse grachtengordel schuift men 's avonds de gordijntje dicht om van een vredige nachtrust te kunnen genieten. Terwijl op luchtmachtbasis Soesterberg een dappere rechtse politicus zich in zijn koude donkere bomvrije bunkertje moet verschansen. De zwartste bladzijde van deze na-oorlogse democratie (en is begonnen met de aanvallen op Janmaat en vrouw) ligt nog volledig open op tafel.
Hoe staat het trouwens met de Amsterdamse en Leidse taartgooiertjes?
Wilders zit allang weer thuis, drama-queen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')