Jaja, dan is vrijheid van meningsuiting opeens "een hetze".quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het linkse kamp is bezig met een hetze tegen Wilders wat een exacte kopie is van de hetze tegen Fortuyn. En straks staan ze elkaar weer met emmers krokodillentranen voor de NOS camera's te verdringen![]()
Sinds wanneer is een klimaat voor een politieke moord scheppen vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Jaja, dan is vrijheid van meningsuiting opeens "een hetze".
Owja, Wilders zijn werkelijkheid is natuurlijk ook direct de feitelijke werkelijkheid.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een klimaat voor een politieke moord scheppen vrijheid van meningsuiting?![]()
Wilders moet inhoudelijk reageren?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach ja, laten we dat er bij slepen. Lekkere manier van chantage zeg. Flikker op met die onzin - hij speelt het hard en krijgt het hard terug: laat hem gewoon inhoudelijk regaeren en niet zo suf slachtofferig gaan doen. Eigen verantwoordelijkheid Geert, dat gehuil staat je niet. Had ik niet verwacht.
De feiten spreken voor want de moord op Fortuyn bewijst zijn gelijk. Nu jij weerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Owja, Wilders zijn werkelijkheid is natuurlijk ook direct de feitelijke werkelijkheid.![]()
Heeft Wilders inhoudelijk dan wel dingen? "helft koran verscheuren" en meer van zijn prachtige oneliners zijn nou niet inhoudelijk te noemen. Dus tja, daar is ook moeilijk inhoudelijk op te reageren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:51 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Wilders moet inhoudelijk reageren?![]()
Ik zie de linkse kliek inhoudelijk anders ook niet ver komen. Op bijvoorbeeld de site en het debat op de uni komen ze niet verder dan "Wilders is een racist en moet dus gestopt worden". Hoe kan Wilders inhoudelijk op deze kul reageren?
Zo lust ik er ook nog wel een paar. "Wilders moet het woord ontnomen worden omdat hij het klimaat voor een aanslag op een moskee schept."quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een klimaat voor een politieke moord scheppen vrijheid van meningsuiting?![]()
Dus als er iemand vermoord is dan mag je automatisch niet meer oneens zijn met die persoon?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef LENUS het volgende:
[..]
De feiten spreken voor want de moord op Fortuyn bewijst zijn gelijk. Nu jij weer
Ik stuur zo wel even e-mailtje aan Jan Marijnissen dat hij niet meer in discussie mag gaan met Wilders. Want ja, Pim Fortuyn is tenslotte vermoord.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:52 schreef LENUS het volgende:
[..]
De feiten spreken voor want de moord op Fortuyn bewijst zijn gelijk. Nu jij weer
Sinds het scheppen van een klimaat voor xenofobie en het goedpraten van het maken van raciaal en cultureel onderscheid ook vrijheid van meningsuiting is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Welke Imam is er vermoord dan? Als je het antwoord hebt hoor ik het graag van je. In de tussentijd geef ik je alvast de volgende naam mee: Pim Fortuyn. Ga maar opzoeken hoe die aan zijn eind is gekomen en welke hetze er door met name PVDA gestart was.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:55 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zo lust ik er ook nog wel een paar. "Wilders moet het woord ontnomen worden omdat hij het klimaat voor een aanslag op een moskee schept."
Dus jij ziet het verschil tussen het voeren van een debat op het scherpst van de snede en een persoon demoniseren niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:56 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dus als er iemand vermoord is dan mag je automatisch niet meer oneens zijn met die persoon?
Nee, Geert Wilders ziet dat verschil niet. Of beter gezegd, hij ziet het wel, maar past de begrippen zo toe dat alleen hij een debat op het scherpst van de snede voert en z'n oppositie hem demoniseert.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dus jij ziet het verschil tussen het voeren van een debat op het scherpst van de snede en een persoon demoniseren niet?
Ik had het meer over die school en die moskee die in de fik vloog na de moord op van Gogh.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Welke Imam is er vermoord dan? Als je het antwoord hebt hoor ik het graag van je.
Oh sorry meneer LENUS dat wist ik niet. Ik zal nu met alles wat Pim Fortuyn vond eens zijn, omdat hij dood is. Hij is onze martelaar en we moeten voor hem strijden.quote:In de tussentijd geef ik je alvast de volgende naam mee: Pim Fortuyn. Ga maar opzoeken hoe die aan zijn eind is gekomen en welke hetze er door met name PVDA gestart was.
Laat ik het zo zeggen: Ik vertrouw jou niet om dat onderscheid voor mij te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dus jij ziet het verschil tussen het voeren van een debat op het scherpst van de snede en een persoon demoniseren niet?
Jij niet iigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Was jij ook een van die "kundige" sprekers op het debat in de UvA? Je bent namelijk niet echt op de hoogte van wat er zich allemaal afspeelt de laatste tijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:04 schreef Nielsch het volgende:
Maar LENUS, geef dan eens goede voorbeelden waar links de heer Wilders aan het demoniseren is? Of heb je die niet omdat je enkel de Grote Leider napraat?
Ja ja bla bla whatever. Nee ik was niet op de UvA. Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag om eens wat (concrete) voorbeelden te geven van de demonisering van Geert.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
[..]
Was jij ook een van die "kundige" sprekers op het debat in de UvA? Je bent namelijk niet echt op de hoogte van wat er zich allemaal afspeelt de laatste tijd.
Erger dan Bin Laden, was de exacte beschuldiging.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef Pool het volgende:
Als Fortuyn zegt dat een minister (Borst) een moordenaar is, dan heet dat breken met de politieke correctheid.
Mooi voorbeeld hoe een slachtofferrol volledig uitgebuit kan worden door het gebruik van het politieke jeukwoord van 2002. Uiteraard is "minderwaardig mens" uitermate onbeschoft, maar het vrijwel vergeten debat tussen Van Dam en Fortuyn uit 1997 (!) werd 5 jaar later maar al te graag opgeduikeld om aan te tonen dat er in 2001/2002 een hetze tegen hem gaande was.quote:Maar als Marcel van Dam zegt dat Fortuyn een minderwaardig persoon is, dan mag je dat volledig losrukken uit de context en noem je het 'demoniseren'.
Wilders zit allang weer thuis, drama-queen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:23 schreef buachaille het volgende:
Op zich ben ik het wel met B.R.Oekhoest eens. In Oss en de Amsterdamse grachtengordel schuift men 's avonds de gordijntje dicht om van een vredige nachtrust te kunnen genieten. Terwijl op luchtmachtbasis Soesterberg een dappere rechtse politicus zich in zijn koude donkere bomvrije bunkertje moet verschansen. De zwartste bladzijde van deze na-oorlogse democratie (en is begonnen met de aanvallen op Janmaat en vrouw) ligt nog volledig open op tafel.
Hoe staat het trouwens met de Amsterdamse en Leidse taartgooiertjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |