Eerlijk gezegd dacht ik ook al zoiets. "Die plaat wordt op zich redelijk positief in de muziekpers besproken, dus wellicht dat bepaalde mensen het al hebben opgepikt. En zelfs als dat niet zo is, hebben we altijd ranja nog."quote:
Kun je geen rebus maken, of of anders pictionary! Dat is veel leuker!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:41 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dacht ik ook al zoiets. "Die plaat wordt op zich redelijk positief in de muziekpers besproken, dus wellicht dat bepaalde mensen het al hebben opgepikt. En zelfs als dat niet zo is, hebben we altijd ranja nog."![]()
Als het echt niet anders kan plaats ik wel een foto van de dames - en degene die als eerste de juiste aanwijst, krijgt het punt.![]()
Merrie (Mary) Weisses-Vier Eck?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef Grobbel het volgende:
Vooruit dan maar. Een echt spannende naam is het nu ook weer niet, maar enfin.
[afbeelding][afbeelding]
Met het tweede plaatje uitgesproken op z'n [afbeelding]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:35 schreef Bimmel het volgende:
Mary Weiss (und ein hubsche Bübe in Lederhosen)![]()
Babies & Bad Englishquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:55 schreef ranja het volgende:
In welke 2 bands zong John Waite?
Ranja +1quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:51 schreef ranja het volgende:
Culture Club - Time
Roger Waters - 5:01 AM
Mainframe - 5 Minutes
Joe Jackson - Got the Time
Sheena Easton - 9 to 5
Tipparade plaatje uit 1985quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:02 schreef bartrid het volgende:
Die ken ik helemaal niet. Kan ook zo gauw geen link vinden op youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |