Woensel-Westquote:
Zelfkennisquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, alle rechtse mensen zijn dom![]()
Of ze worden rechts als ze geen handje meer ophouden maar uit de mouwen steken...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:46 schreef Yildiz het volgende:
Dus linkse FOK!kers werken gewoon hard door als ze klaar zijn met studeren, en blijven niet op FOK! rondhangen, bedoel je dat?
Het lukt mij maar niet, die ruk naar rechtsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of ze worden rechts als ze geen handje meer ophouden maar uit de mouwen steken...![]()
komkom, zo moeilijk is een beetje realisme niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Het lukt mij maar niet, die ruk naar rechts
Je ben oud en wijs genoeg zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking vind je niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Gaat toch vanzelf over in de WIA, wat bij die doelgroep hoort, schijnbaar.![]()
http://www.winstonchurchill.org/i4a/pages/index.cfm?pageid=112quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Je ben oud en wijs genoeg zou ik zeggen.
Wat zei churchill ook al weer.
(afgezaagd ik weet het , maar het blijft aktueel)
Als je 20 bent en niet links , heb je geen hart
Als je 40 ben en niet rechts heb je geen verstand.
we hebben dus nog 1 jaar SCH
Heb je een cursus nodig? ( Of dat een Teleak gat in de markt is.... "rechts worden doe je zo.".)
Ik had er destijds geen moeite mee. Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja ik ook, die van mezelf. Stemden vroeger CDA en nu SP!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef sigme het volgende:
Ik zag aardig wat ouders verlinksen. Opvallend.
Daar heb ik dat tpoic nou juist voor ingesteld.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had er destijds geen moeite mee. Hoe oud ben je?
Ik wil maar niet gefrustreerd en verzuurd raken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
komkom, zo moeilijk is een beetje realisme niet.![]()
Zou je dat?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja ik ook, die van mezelf. Stemden vroeger CDA en nu SP!!
Maar goed, die moeten ook van alleen hun AOW'tje rondkomen en Marijnissen belooft meer en meer. Zou ik dan ook op stemmen.
Mischien stemmen linksen-op-hun-oude-dag óók wel niet uit persoonlijk gewin, maar hebben ze andere motieven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer CDA gestemd, niet VVD.
SP gaat niet voor landsbelang, maar voor het belang van de uitkeringsgerechtigden. Als ik voor persoonlijk gewin zou gaan, had ik dus wel SP gestemd als WAO-er. Ik vind stelen van de rijken en geven aan de armen nu niet bepaald in het belang van het land.()
Waarop LeeHarveyOswald reageerde:quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:36 schreef Lyrebird het volgende:
Zie ook: Wie is wie in POL!
Een tussentijdse conclusie na tien deelnemers (n = 10, zie hier het nut van de grote getallen, we hebben meer deelnemers nodig) is dat slechts 40% van de linkse Fok!kers een voltijdbaan heeft, vergeleken met 80% van de rechtse Fok!kers.
Waarop du_ke reageerde:quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar wel leuk dat in die 10 de enige uitkeringstrekker in de rechtse hoek zit, om maar even op de OP in te springen![]()
Oftewel, in de openingspost wordt geconcludeerd, wel wat vroeg maar goed, dat slecht 40 % van de linkse stemmers een baan heeft.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef du_ke het volgende:
Er zit nog een SP'er in de ziektewet tussen.
Nee, dat snap ik wel, maar ik vind het zo opvallend dat je juist zegt dat je zelf in dat geval ook iets zou stemmen uit eigenbelang, terwijl dat helemaal niet klopt.quote:
Ik hoef niet alleen van mijn WAO rond te komen. Heb ook nog een man die werkt en samen hebben we een aardig inkomen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou je dat?
[..]
Mischien stemmen linksen-op-hun-oude-dag óók wel niet uit persoonlijk gewin, maar hebben ze andere motieven?
Wel, dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik wel, maar ik vind het zo opvallend dat je juist zegt dat je zelf in dat geval ook iets zou stemmen uit eigenbelang, terwijl dat helemaal niet klopt.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:54 schreef Posdnous het volgende:
Het is kennelijk normaal dat als je veel werkt je niet zoveel tijd meer hebt om na te denken bedoel je?
Ik doelde meer op vooroordelen, omdat mensen zonder enige kennis van politiek het idee hebben dat de SP alles weg wil geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarop LeeHarveyOswald reageerde:
[..]
Waarop du_ke reageerde:
[..]
Oftewel, in de openingspost wordt geconcludeerd, wel wat vroeg maar goed, dat slecht 40 % van de linkse stemmers een baan heeft.
LHO merkt op dat ik daar een uitzondering op ben. Uitkering maar in principe VVD-stemmer.
Oftewel, men vindt het eigenlijk logischer als ik, als uitkeringstrekker links zou stemmen.
Dus daarom die reactie op Du_ke.
Goh, dat je alles uit moet gaan leggen!![]()
Was dat in de Rotterdam Arena?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef CANARIS het volgende:
[..]
The comsat angels.
Dat heb ik al lang niet meer gehoord.
Heb ik ooit 1984 , nog live gezien
Geweldige band
En Woensel-West.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:36 schreef Lithion het volgende:
De Bennekel.
Zeg iemand die zelf aan de wieg van deze verruwing staatquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef SCH het volgende:
De verdergaande verruwing in POL heeft in mijn ogen vooral met de anonimiteit te maken. Het is algemeen bekend dat het helpt om iets meer van elkaars achtergrond te weten. In VBL werkt dit uitstekend, dus een serieuze poging dit ook in POL te doen.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef sigme het volgende:
Ik zag aardig wat ouders verlinksen. Opvallend.
De essentie van deze topics ongaat je volgens mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:56 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Zeg iemand die zelf aan de wieg van deze verruwing staat
Zeker als je kijkt naar het gebash naar rechtse users
Wicked.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:43 schreef Autodidact het volgende:
Kruidenbuurt represent.
Zeker niet. Burgerlijkheid ten top.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:04 schreef Lithion het volgende:
Wicked.
Maar niet echt meer een probleembuurt, toch?
Heeft zij zo'n dikke kop dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:51 schreef popolon het volgende:
SCH staat in de NCRV gids, pagina's groot.
Er is wel wat vanaf gegaan heb ik begrepen, hij past nu ook in de normale gids ipv de dubbele kerstuitgave.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:15 schreef popolon het volgende:
Er is wel wat vanaf gegaan heb ik begrepen, hij past nu ook in de normale gids ipv de dubbele kerstuitgave.
normale mensen zijn niet op die gids geabonneerd, wat heeft hij de wereld allemaal te vertellen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:51 schreef popolon het volgende:
SCH staat in de NCRV gids, pagina's groot.
Hup, in je OP ermee SCH.
Nooit geweest volgens mij; 't is hier gezellig.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:04 schreef Lithion het volgende:
[..]
Wicked.
Maar niet echt meer een probleembuurt, toch?
http://www.ncrvgids.nl/quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
normale mensen zijn niet op die gids geabonneerd, wat heeft hij de wereld allemaal te vertellen?
'als je op deze manier met bijbelteksten bezig bent, kom je mooie staaltjes poëzie tegen.' riep het duo in koor. Nou, mooi man.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.ncrvgids.nl/
In de banner.
http://www.ncrvgids.nl/interview/artikel.php?ID=808&naam=Klaas%20Drupsteen%20en%20Jaap%20Friso
De meerderheid van de Nederlanders woont niet in de randstad; en een groot deel van de Nederlanders dat wel in de randstad woont schijnt de dagen te vullen met doelloos rondhangen en jakkeren op scootertjes. Dus het is te verwachten dat lezend & schrijvend Nederland grotendeel in uithoeken woont.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
Het valt me hier op (en ook op de rest van het forum) dat er relatief veel mensen uit die dooie uithoeken komen als Groningen en Zwolle. Van die plattelandssteden die wél net het internet ontdekt hebben en hun plaatselijke verdeelhuis van de Post Telefoon Telegraaf aan een UPC-kabel hebben geknoopt, maar waar verder geen zak te beleven is en ze dús maar hun geestelijke en sociale leegte met Fok! gaan vullen.
Zomaar een observatie.
Zoals Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:17 schreef sigme het volgende:
De meerderheid van de Nederlanders woont niet in de randstad; en een groot deel van de Nederlanders dat wel in de randstad woont schijnt de dagen te vullen met doelloos rondhangen en jakkeren op scootertjes. Dus het is te verwachten dat lezend & schrijvend Nederland grotendeel in uithoeken woont.
Check.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
maar waar verder geen zak te beleven is en ze dús maar hun geestelijke en sociale leegte met Fok! gaan vullen.
Briljant.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
Het valt me hier op (en ook op de rest van het forum) dat er relatief veel mensen uit die dooie uithoeken komen als Groningen en Zwolle. Van die plattelandssteden die wél net het internet ontdekt hebben en hun plaatselijke verdeelhuis van de Post Telefoon Telegraaf aan een UPC-kabel hebben geknoopt, maar waar verder geen zak te beleven is en ze dús maar hun geestelijke en sociale leegte met Fok! gaan vullen.
Zomaar een observatie.
Je denkt toch zeker niet dat men in de Randstad nog voorloopt met dingen hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:25 schreef Lithion het volgende:
Zomaar een observatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |