1. Wat is je geboorteplaats:
-ergens in Nederland
2. Wat is je woonplaats:
- ergens in Nederland
3. In welk jaar ben je geboren: -
-in de tweede helft van de vorige eeuw
4. Op welke partijen heb je in je leven tot nu toe gestemd
- CDA, PvdA.
5. Wat stemde je bij de laatste kamerverkiezingen
- Wouter Bos van de PvdA
6. Wat is je huidige beroep/wat studeer je
-electrotechnisch ingenieur
7. Welke politicus bewonder je
Dat zijn er meerdere:
1 mr.drs. Frits Bolkestijn.(VVD). Deze was de eerste die op een "nette" manier afstand deed van "politieke correctheid"
2 dr. Els Borst-Eilers. Oud vice-premier en oudminister van volksgezondheid. Niet dat ik het inhoudelijk altijd met haar eens was, integendeel zelfs. Maar de persoon kon ik sterk waarderen. Bleef altijd erg netjes, bijzonder erudiet, en clever/ behendig in het debat. Mooie persoonlijkheid.
3 mr. Aleid Wolfsen. Inhoudelijk vind ik hem bijzonder sterk. Heeft een zeer goede presentatie. Blijft altijd netjes, maar benoemd dingen wel goed bij naam.. Bijzonder helder. Niet terecht dat hij geen minister of staatssecretaris is geworden..
4 drs. A.P. Visser (VVD). Leidde commisie TBS en deed dat met verve. Onbegrijpelijk dat de VVD hem zo laag op de kieslijst wilde zetten bij de laatste kamerverkiezingen...
5 drs. Femke Halsema (GL). Topdebater.
6 dr. H. Wijers (D66). Model bestuurder.
7 Mr. P.H. Donner (CDA). Dossierkennis. Inhoudelijk kanon. Geen showman, dat vind ik juist weer sterk.
8 drs. R.F.M. Lubbers (CDA). Pragmaticus. Heeft als drie oplossingen voordat je bij hem met een probleem op de proppen komt....Misschien wel de beste MP ooit...
9 Wijlen dr. W.S.P. Fortuyn. Moed.
10 mr. A.A.M. van Agt (CDA), politiek fossiel: oud-premier en oud minister van justitie. Flair, woordkunstenaar....
8. Welke politicus heeft ze volgens jou niet op een rijtje
1 Wilders. Zaait haat met uitspraken als "hoofdoekjes lust ik rauw" en "Tsunami van Islamisering". Speelt puur op de persoon. En dan nu beklagen dat hij wordt gedemoniseerd.
2 Hilbrand Nawijn. Dat hoef denk ik geen uitleg. Als dat wel nodig is; kijk dan naar "Wannabe a popstar".
http://www.youtube.com/watch?v=cK2hGzR63I09. Ben je op de een of andere manier politiek actief en hoe (+ben je lid van een partij)
Nee. Ik heb geen zin in slangenkuil. Politiek is vies vuil en vunzig. Heb een hekel aan achterbaks gedoe en dubbele agenda's en handjeklap.
10. Wat stemmen je ouders
Pfoeh.......CU denk ik..
11. Hoe zou je de buurt omschrijven waar je woont
Mwoa....van alles wel wat....Moderne burgerij.
12. Typeer je politieke en maatschappelijke betrokkenheid in 6 steekworden.
Sociaal. Welvaart eerlijkdelen. Iedereen heeft recht om mee te doen. Eerbied voor het leven. Eerst de mens en dan het kapitaal; Markt in dienst van de mens en niet andersom..
13. Verklaar je username
Kwam zo bij me op.
[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 25-03-2007 19:29:19 ]