Ja, na het zien van de nieuwe ep weet ik dat ja. Maar in de vorige aflevering was dat niet echt duidelijk.quote:
Hihihhi.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:11 schreef roepdeman het volgende:
Helemaal vergeten dat we weer moeten kijken
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Staafje het volgende:
En dat Abruzzi nog leefde man, ik dacht echt dat ie dood was. Wat een goeie set-up zeg.. ik had deze egt nooit aan zien komen..
oh, je bedoelt het stukje waarin T-bag achtervolgt werd door die lui van de company, die op hun beurt weer achtervolgt werden door Michael, die op zijn beurt weer achtervolgt werd door Mahone, die zelf weer achtervolgt werd door Lincoln. Ja, best grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:18 schreef Houtspeer het volgende:
Ik vond die stukje dat iedereen achter elkaar liep geweldig
Ja die die!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
oh, je bedoelt het stukje waarin T-bag achtervolgt werd door die lui van de company, die op hun beurt weer achtervolgt werden door Michael, die op zijn beurt weer achtervolgt werd door Mahone, die zelf weer achtervolgt werd door Lincoln. Ja, best grappig eigenlijk.
Je vindt iemand die een andere man met een mes door zijn hand aan de grond vastmaakt een mietje?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Kellerman is mijn enige held voortaan.
rest mag doodgaan. vooral die scofield en burrows wat een mietjes. nu ook weer die burrows wat slecht zeg. schiet die mahone dan gewoon dood lul.
vind er niks meer aan verder.
Die pier zag er wel wat zonniger uit met meer strand enz en daar achter geen bebouwing en je zag geloof ik geen andere pier op de achtergrond.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:39 schreef Xurk het volgende:
Panama...
[afbeelding]
Zou dit de pier van de Christina Rose zijn?
[afbeelding]
Verder was het stukje met die cast die op straat achter elkaar aanliepen waarbij er om de paar seconden eentje aansloot, in combinatie met de muziek, legendarisch
De aflevering heeft wel een oh zo heerlijke seizoensfinale voorbereid, als veel van deze verhaallijnen grotendeels worden afgerond volgende week en er net zo een cliffhanger is als bij seizoen 1, gaat het wachten wel érg lang duren
Ja, je hebt er niks aan. maak hem dan gewoon af. gewoon heel die serie zit te weinig moord in. of ben ik nu ziekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:43 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Je vindt iemand die een andere man met een mes door zijn hand aan de grond vastmaakt een mietje?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:10 schreef -Menn0- het volgende:
Go get your legs tattooed, or whatever the hell it is what you want to go and do
Hehe iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:59 schreef Merkie het volgende:
Dat wordt echt niet in Panama opgenomen hoor. Gewoon in LA ergens.
22?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef Jivis het volgende:
Net ff episode 21 en 22 gezien. Heel aardig, vooral 22.
Ben benieuwd naar de seizoensfinale en vooral ook welke weg ze inslaan met seizoen 3. Hoop niet dat het weer het hele seizoen op een kat-en-muisspel uitdraait, want daar word ik zacht gezegd een beetje moe van.
Ik ben bang van wel, wat moeten ze anders doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef Jivis het volgende:
Hoop niet dat het weer het hele seizoen op een kat-en-muisspel uitdraait.
Oh ik weet het al, ze gaan Tancredi bevrijden uit de gevangenis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, wat moeten ze anders doen?
Idd, Sarah heeft toch gewoon de wet overtreden??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef Merkie het volgende:
Ik snap dat hele gedoe rondom Sarah niet. Ze is toch ook schuldig. En waarom is Kellerman een credible witness, dacht dat z'n identiteit gewist was. Hoe kan iemand die niet bestaat credible zijn?
Volgens mij was zijn schuilnaam ook Owen Kravecki...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:11 schreef Xurk het volgende:
Is het nu niet aangetoond dat het geen goof was toen Kellerman's zus hem Paul noemde? Aangezien hij op het envelop haar naam met achternaam Kellerman schreef...
Volgens mij zijn ze ergens in Florida wezen filmen voor die scenes. De rest is in Dallas/Texas opgenomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze zijn wel degelijk in Panama wezen filmen hoor.
jaa hij leefde de laatste tijd met de naam owen kravecki, dat had die baas toen ook in die put gezet;)quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn schuilnaam ook Owen Kravecki...![]()
Op de Prison Break site staat ook: AGENT PAUL KELLERMAN ALIAS: Owen Kravecki, en op meerdere sites staat dat dat zijn schuilnaam was.
True.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Toen Linc Mahone te grazen nam dacht ik: "Hehe, eindelijk helpt ie z'n broertje een keer."
Later... "Linc heeft het weer voor elkaar gekregen, hij is wederom gepakt."
daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef Scofield het volgende:
Ik hoor nu iedereen roepen. BAH EEN DERDE SEIZOEN..... Maar ik durf te wedden dat als volgende week de laatste aflevering geweest is, iedereen verlangt naar een 3e seizoen. En dan ben ik benieuwd wie er nog steeds zoveel commentaar heeft. Het lijkt wel of ik de enige ben die blij is met een vervolg, al is het alleen maar om de Prison-Break-Dag in ere te houden. ...
Ja, dit vraag ik mij dus ook af...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel weer redelijk spannend. Maar te veel toevalligheden weer. Hoe iedereen elkaar ineens tegenkomt in Panama.
T-bag in die kamer met balkon was dus onderdeel van het plan van the company. Maar dat briefje dan over de locatie waar hij daarna naar toeging, van wie was dat? en waarom kwam de politie? In panama worden ze niet gezocht en dat land heeft geen uitleveringsverdrag
Vond het ook zo vreemd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:57 schreef Mr_Scofield het volgende:
[..]
jaa hij leefde de laatste tijd met de naam owen kravecki, dat had die baas toen ook in die put gezet;)
maar verder snap ik niet, hoe de o-zo-sterke beer linc the sink, zo makkelijk kan verliezen van de verslaafde mahone?
die eigelijk helemaal niet fit hoort te zijn sinds die scene in zijn kamertje.
Ja inderdaad, er wordt echt zelfden iemand neergeschoten, of het moet een onbelangrijk personage zijn. Kellerman schoot Mahone dan wel neer, maar dat was in z'n schouder waardoor die na een dag al weer vrolijk rondliepquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:23 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Van mij mag zoiets wel in de serie / laatste ep gebeuren, dat eindeloze gedreig met geweren, en het vluchten om vervolgens weer gepakt te worden wordt een beetje eentonig. Of dat ze eens duidelijkheid geven wat The company nu precies wil.
Lincoln is geen He-Man ofzo, Mahone is een fbaaaaight agentquote:Op woensdag 28 maart 2007 07:57 schreef Mr_Scofield het volgende:
[..]
.....
maar verder snap ik niet, hoe de o-zo-sterke beer linc the sink, zo makkelijk kan verliezen van de verslaafde mahone?
Het derde seizoen zal waarschijnlijk eind augustus beginnen in de VS.quote:Season 3
Series creator Paul Scheuring has commented that Season 3 will consist of most of the original cast with new additions and that the overall theme will be "redemption".[7] A new plot will be created, since "most of the conspiracy storyline (about 90%) will be wrapped up by the end of season 2."[13] Some of the main characters will regroup again after being separated for most of the second season and "end up back behind bars, possibly in Panama".[3]
Mahone wilt het geld hebben om zelf te vluchten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:23 schreef Clyde_Frog het volgende:
Opzich wel leuk om zo te redeneren. Mahone heeft Linc, waarom schiet hij hem niet meteen neer? Micheal komt inmiddels zijn kant op, dus hij heeft Linc niet meer nodig. The company wil de broers toch niet levend hebben? Waarom dat getreuzel iedere keer.
EIND AUGUSTUS!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef calvobbes het volgende:
Van de Engelse Prison Break Wiki:
[..]
Het derde seizoen zal waarschijnlijk eind augustus beginnen in de VS.
Als je het beter weet mag je het zelf zeggen hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wiki als betrouwbare bron zien.
Niet dan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef Dubnobasswithmyhea... het volgende:
Wikipedia is erg betrouwbaar hoor. Onzin wordt er vaak snel uitgefilterd.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij gaat Sarah helpenquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:50 schreef Arcee het volgende:
Ik dacht, gaaf, Kellerman is terug.
Zit-ie in een flutplot.
Ja, maar die scènes in het hotel waren niks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:55 schreef calvobbes het volgende:
Hij gaat Sarah helpen
Of misschien niet
Mooi gedaan dat het eerst andersom leek te zijn tussen hem en Linc.quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:00 schreef Lief-visje het volgende:
Mahone is echt verschrikkkelijk slu.
Hij is misschien niet fit meer, maar al die speciale agenten hebben, voordat ze dat baantje kregen wel een militaire opleiding gehad waar je wel leert vechten. Linc was daar gewoon echt lomp bezig en was gemakkelijk te ontwijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:57 schreef Mr_Scofield het volgende:
[..]
jaa hij leefde de laatste tijd met de naam owen kravecki, dat had die baas toen ook in die put gezet;)
Tis echt ongelovelijk... LEER NOU GVD EENS SPOILERTAGS TE GEBRUIKEN.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:05 schreef calvobbes het volgende:
Van de Engelse Prison Break Wiki:
[..]
Het derde seizoen zal waarschijnlijk eind augustus beginnen in de VS.
Wat hij zei was een spoiler? Gore idioot, niet zeikenquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Tis echt ongelovelijk... LEER NOU GVD EENS SPOILERTAGS TE GEBRUIKEN.![]()
Sorry hoor, maar dit is echt al de 380e keer inmiddels. Misschien komt het zo wel een keer over.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:00 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Wat hij zei was een spoiler? Gore idioot, niet zeikenMisschien komt het zo wel een keer over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is geen spoiler? Wie is hier nou de idioot, 50% van de users in dit topic weet niet eens hoe spoilertags werken.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:10 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Merkie-support aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is geen spoiler? Wie is hier nou de idioot, 50% van de users in dit topic weet niet eens hoe spoilertags werken.2000 light years from home
Waarom is dat geen spoiler? Het verklapt wat over de season finale. Ergo spoiler. Simpele retoriek lijkt me.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:35 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wil geen ruzie maken, maar wat Calvobbes op 28 maart 16:05 zei, was geen spoiler en je raakte wel erg verhit na zijn opmerking. Boer
Owen Kravecki ofzo. Volgens mij is dat juist zijn schuilnaam. Maar goed, wat ik bizar vind is hoe iemand wiens identiteit gewist is een 'credible witness' kan zijn. Hij bestaat officiëel niet eens.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:13 schreef freiss het volgende:
Waarom schreef Kellerman eigenlijk een brief aan zijn zus met als achternaam Kellerman? Ik dacht dat hij anders heette.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn schuilnaam ook Owen Kravecki...![]()
Op de Prison Break site staat ook: AGENT PAUL KELLERMAN ALIAS: Owen Kravecki, en op meerdere sites staat dat dat zijn schuilnaam was.
is de moordenaar eindelijk gepaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
De moordenaar van Louis Seveke.
'T is net Lincoln
Aan de andere kant, als hij geen ID heeft, maar dat hij er wel gewoon staat, is misschien een soort bewijs of zo.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Owen Kravecki ofzo. Volgens mij is dat juist zijn schuilnaam. Maar goed, wat ik bizar vind is hoe iemand wiens identiteit gewist is een 'credible witness' kan zijn. Hij bestaat officiëel niet eens.
Je doet goed wel je best om geen ruzie te maken met dat ge- gore idioot en dergelijke.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:35 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wil geen ruzie maken, maar wat Calvobbes op 28 maart 16:05 zei, was geen spoiler en je raakte wel erg verhit na zijn opmerking. Boer
Dat kan je toch gewoon allemaal uit die episode halen? Die twee gasten werken voor Mahone. The Company heeft T-Bag weten te vangen en nu moet hij (in ruil voor "vrijlating" of zo, ik noem maar iets) helpen Scofield en consorten te vangen, want anders... (oeww, spannend!). Dat briefje heeft hij dus van die twee gasten gekregen. En de rest wijst eigenlijk ook allemaal vanzelf.quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:20 schreef Geqxon het volgende:
Beveiligingsdude? En waarom wou T-Bag ze in de val lokken? Wist T-Bag van Mahone af?
Werd gezegd in aflevering 20.quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb anders totaal niet gezien hoe The Company T-Bag heeft gevangen??
quote:Kim: Theodore "T-Bag" Bagwell was apprehended in Mexico.
Mahone: Oh, let me guess. You want him dead.
Kim: Oh, no. There's been a, uh, change in strategy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |