Pik, die preview waar ik het over had is al van de vorige aflevering, en is dus al gewoon uitgezonden, chappie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Shizzle over previews graag in spoilertags volgende keer![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opgeruimd na "grapje".
Misschien wel tijdelijk leuk, maar ook nogal topic-verneukend.
Het is shales niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef TheFrankey het volgende:
sona is toch een gevang in panama? En oscar heeft gesproken![]()
Dat was toch gewoon een pooier van die hoerenmeisjes? Simpel. Volgens mij is T-bag daar echt niet met opzet, niemand weet dattie daar zit..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:52 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
maar wie was die gast met dat pistool danMiss moetie weer een opdracht uitvoeren om bijvoorbeeld Micheal in de val te lokken
Misschien is die ook wel opgepakt nadat die dat hoertje had vermoord.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:25 schreef Mr_Scofield het volgende:
ja maar waarom zeiden zei kim dat t-bag was opgepakt?
Ja oen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Mr_Scofield het volgende:
dat was in mexico;)
later liep hij al in panama, toen kwam die die kerel met die gun tegen
Hij kan niet altijd bij de les blijven.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beetje makkelijk van meneer Scofield om die internet site nog te vertrouwen na alles wat er is gebeurd.
Is al genuked.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:22 schreef Asmodean het volgende:
Op NFOrce staat dat dat episode 21 al uit is :-O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door PietjePuk007 op 27-03-2007 11:07:09 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Het was helemaal geen pooier man, hij en die andere gast zaten achter T-Bag aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een pooier van die hoerenmeisjes? Simpel. Volgens mij is T-bag daar echt niet met opzet, niemand weet dattie daar zit..
zever nie zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Staafje het volgende:
En dat Abruzzi nog leefde man, ik dacht echt dat ie dood was. Wat een goeie set-up zeg.. ik had deze egt nooit aan zien komen..
Ja de halve cast liep in dat straatjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef SoupNazi het volgende:
Leuke aflevering inderdaad. Alleen vreemd dat panama zo klein is.![]()
Ja ik snap ik ook niet waarom hij nou zo benauwd deedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom zei Bellick niet direct dat hij van de FBI was toen de politie hem inrekende, hij had toch zo'n mooie badge die hij zo graag wilde tonen?
Ja, belachelijk.. dat kan toch nooit.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:50 schreef Merkie het volgende:
Wel leuke aflevering, maar ik vond het wel erg toevallig dat ineens de complete PB-cast in 1 straatje in Panama liep.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kellerman.
Verder is het vooral een tussenaflevering richting het einde. T-Bag & Bellick. Sucre
.
edit, dikke spoiler over seizoen IIISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:53 schreef Suerte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:58 schreef Mr_Scofield het volgende:
[..]Nou ja, het was maar een gedachte hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zien wel waar het over zal gaan
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sue me.![]()
![]()
Wat een aflevering!! Ik kan niet wachten op volgende week!! Heb nu wel zin in seizoen 3 hoor!!
Echt super van Kellerman, kreeg er gewoon kippenvel van! Sara zal d'r mond wel houden, over dat hij haar had proberen te vermoorden!
7 Nights
I ♥ PB![]()
Ik ben momenteel bij aflevering 7 van seizoen 2. Dacht trouwens dat er maar 2 seizoenen van PB gingen komen, niet dus
![]()
![]()
Ik hoor nu iedereen roepen. BAH EEN DERDE SEIZOEN..... Maar ik durf te wedden dat als volgende week de laatste aflevering geweest is, iedereen verlangt naar een 3e seizoen. En dan ben ik benieuwd wie er nog steeds zoveel commentaar heeft. Het lijkt wel of ik de enige ben die blij is met een vervolg, al is het alleen maar om de Prison-Break-Dag in ere te houden. ...,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!![]()
Ik snap een aantal dingen nog niet. In de vorige aflevering zag je dat T-Bag knikte tegen die kerel toen hij naar dat hoertje ging, wist hij wie het was, of dacht hij dat het een pooier was?
En blijkbaar werkten die 2 kerels voor Mahone, want die ene telefoneerde met hem.
Maar hoe wisten ze dat T-Bag in Panama was? Want de laatste keer zagen ze T-Bag in Ixtapa. En hoe kwam hij aan dat briefje? En wie had de politie gebeld??Sue me.![]()
Er zijn er velen, maar die hebben geen zin in een nodeloze discussie met die moraalridders ("uitmelken bladiebla")quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:58 schreef Scofield het volgende:
Ik hoor nu iedereen roepen. BAH EEN DERDE SEIZOEN..... Maar ik durf te wedden dat als volgende week de laatste aflevering geweest is, iedereen verlangt naar een 3e seizoen. En dan ben ik benieuwd wie er nog steeds zoveel commentaar heeft. Het lijkt wel of ik de enige ben die blij is met een vervolg, al is het alleen maar om de Prison-Break-Dag in ere te houden. ....
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+![]()
Weer een vette aflevering vandaag hoorwaar hij vorige week nogal tegenviel.
Lekkere actie van Michael met dat mes...en vette ontwikkeling met kellerman in de rechtzaal. Ben zeker benieuwd naar volgende week.
En waar zal seizoen 3 overgaan...terug naar de kern "tegen het onrecht dat Linq is aangedaan" en het geheim achter De Company onthullen, of word het een klopjacht van de company op michael...of michael op tbag...ben erg benieuwdGreetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
Kellerman
Waar ik wel een beetje moe van wordt is dat getouwtrek. Eerst heeft Bellick T-Bag onder schot, T-Bag ontsnapt maar wordt dan even later aangereden, dan heeft Michael T-Bag weer onder schot, T-Bag ontsnapt weer eens en even later heeft Michael een mes in T-Bags arm gestoken, Linc heeft Mahone onder schot, even later heeft Mahone Linc onder schot. Gaap
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:41 schreef Staafje het volgende:
Hier nog wat spoilers voor volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe ep
Vier mensen geowned.
Zin in seizoen 3 =)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had een dijk van een series finale kunnen worden volgende week, de set up van deze week was er in ieder geval naar. Helaas zal er nu wel weer heel veel opengelaten worden voor seizoen 3.
Hoop voor T-Bag dat ie z'n andere hand nog mag houden.Kijken hoelang het duurt voordat ie weer gewoon op straat loopt, T-Bag afmaken of weer opsluiten is zelfmoord voor de hele serie.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
"Gelukkig leeft T-Bag nog"????? WTF???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:21 schreef Suerte het volgende:
T-Bag die achtervolgd werd door die 2 gasten, door Michael, Sucre, Bellick, en Mahone, die weer gevolgd werd door Linc![]()
![]()
![]()
Gelukkig leeft T-Bag nog![]()
Zou Sucre het nog halen![]()
![]()
Ik wacht met smart op het moment dat T-Bag EINDELIJK op gruwelijke wijze om het leven komt, steeds maar weer ontkomt die vieze hond door steeds weer dommer gedrag van andere mensen, zoals Sucre die gvd te emotioneel was om hem in de gaten te houden. GEK wordt ik ervan![]()
![]()
Maar het was weer een leuke aflevering.Prison Break
![]()
The problem is not the occupation, but how people deal with it.![]()
Zelden zo goed gelachen om het schreeuwerige gedrag van Bellick.![]()
"I know you're here somewhere, T-Bag"
"Aaaah"
" You want the girl, get me a medic!"
"Innocenté!"We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
"Que Pasa, Scofield?"quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Super7fighter het volgende:
Zelden zo goed gelachen om het schreeuwerige gedrag van Bellick.![]()
"I know you're here somewhere, T-Bag"
"Aaaah"
" You want the girl, get me a medic!"
"Innocenté!"
...war never changes
Theodore bagwell, he's the one you want for the dead chicken.quote:
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
hehe eindelijk iemand die dat ook raar vind, echt zo gaar.. in de hele serie zijn iets van 1000 kogels afgevuurd en precies deze kogel (die hij nog extra schoongemaakt heeftquote:) werkt niet... jezus
maar ja, voor de rest was het wel een leuke ep
Edit: sommige mensen zijn zo dom, Mr_Scofield
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:43 schreef Mr_Scofield het volgende:
alleen snapte ik niet veel, waarom zaten die 2 gozers nou achter t-bag aan dan?
ze hadden hem toch allang kunenn pakken, en van wie heeft t-bag dat briefje gekregen?And all the things you do with it![]()
Ja, maar dan chick, als in die hoer die daar ligt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Theodore bagwell, he's the one you want for the dead chicken.![]()
En hij zei geen medic, maar money..![]()
2 x keer Johnny on the spot.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:46 schreef Timooon het volgende:
[..]
Ja, maar dan chick, als in die hoer die daar ligt.
En hij zei geen medic, maar money.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
Scofield met z'n hoodie deed me trouwens denken aan
Alleen dan kwam er helaas geen coole acrobatische scene![]()
![]()
Of een verborgen mes waar een vinger hoort te zitten
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ik begin me trouwens ontzettend te ergeren aan dat gefluister van Scofield, praat eens normaal man.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Heerlijke ep
Voor de duidelijkheid:
T-bag is gepakt in mexico, en de company gebruikt hem om scofield en co te lokken naar t-bag, waar mensen staan om ze op te pakken.
Denk ik
Ik wil een plaatje posten!![]()
Dat is toch ook zo, in aflevering 20 wordt gezegd dat T-Bag "apprehended" is in Mexico.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:11 schreef RandomReader het volgende:
Heerlijke ep
Voor de duidelijkheid:
T-bag is gepakt in mexico, en de company gebruikt hem om scofield en co te lokken naar t-bag, waar mensen staan om ze op te pakken.
Denk ikquote:Kim: Theodore "T-Bag" Bagwell was apprehended in Mexico.
Mahone: Oh, let me guess. You want him dead.
Kim: Oh, no. There's been a, uh, change in strategy.2000 light years from home![]()
Snap de verwarring want ik dacht ook dat die kerel met die gun de pimp van die inmiddels vermoorde hoer was.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, in aflevering 20 wordt gezegd dat T-Bag "apprehended" is in Mexico....war never changes
Dat was ook gewoon die agent hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Un4 het volgende:
[..]
Snap de verwarring want ik dacht ook dat die kerel met die gun de pimp van die inmiddels vermoorde hoer was.2000 light years from home![]()
Komt overeen met die teen tochquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:27 schreef Richardfun het volgende:
Of een verborgen mes waar een vinger hoort te zitten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: