Pik, die preview waar ik het over had is al van de vorige aflevering, en is dus al gewoon uitgezonden, chappie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Shizzle over previews graag in spoilertags volgende keer![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Opgeruimd na "grapje".
Misschien wel tijdelijk leuk, maar ook nogal topic-verneukend.
Het is shales niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef TheFrankey het volgende:
sona is toch een gevang in panama? En oscar heeft gesproken![]()
Dat was toch gewoon een pooier van die hoerenmeisjes? Simpel. Volgens mij is T-bag daar echt niet met opzet, niemand weet dattie daar zit..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:52 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
maar wie was die gast met dat pistool danMiss moetie weer een opdracht uitvoeren om bijvoorbeeld Micheal in de val te lokken
Misschien is die ook wel opgepakt nadat die dat hoertje had vermoord.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:25 schreef Mr_Scofield het volgende:
ja maar waarom zeiden zei kim dat t-bag was opgepakt?
Ja oen.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:03 schreef Mr_Scofield het volgende:
dat was in mexico;)
later liep hij al in panama, toen kwam die die kerel met die gun tegen
Hij kan niet altijd bij de les blijven.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beetje makkelijk van meneer Scofield om die internet site nog te vertrouwen na alles wat er is gebeurd.
Is al genuked.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:22 schreef Asmodean het volgende:
Op NFOrce staat dat dat episode 21 al uit is :-O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door PietjePuk007 op 27-03-2007 11:07:09 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Het was helemaal geen pooier man, hij en die andere gast zaten achter T-Bag aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een pooier van die hoerenmeisjes? Simpel. Volgens mij is T-bag daar echt niet met opzet, niemand weet dattie daar zit..
zever nie zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Staafje het volgende:
En dat Abruzzi nog leefde man, ik dacht echt dat ie dood was. Wat een goeie set-up zeg.. ik had deze egt nooit aan zien komen..
Ja de halve cast liep in dat straatjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef SoupNazi het volgende:
Leuke aflevering inderdaad. Alleen vreemd dat panama zo klein is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |