Hij kan niet altijd bij de les blijven.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Beetje makkelijk van meneer Scofield om die internet site nog te vertrouwen na alles wat er is gebeurd.
Is al genuked.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:22 schreef Asmodean het volgende:
Op NFOrce staat dat dat episode 21 al uit is :-O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door PietjePuk007 op 27-03-2007 11:07:09 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Het was helemaal geen pooier man, hij en die andere gast zaten achter T-Bag aan.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een pooier van die hoerenmeisjes? Simpel. Volgens mij is T-bag daar echt niet met opzet, niemand weet dattie daar zit..
zever nie zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:29 schreef Staafje het volgende:
En dat Abruzzi nog leefde man, ik dacht echt dat ie dood was. Wat een goeie set-up zeg.. ik had deze egt nooit aan zien komen..
Ja de halve cast liep in dat straatjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:00 schreef SoupNazi het volgende:
Leuke aflevering inderdaad. Alleen vreemd dat panama zo klein is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |