Ja, je hebt er niks aan. maak hem dan gewoon af. gewoon heel die serie zit te weinig moord in. of ben ik nu ziekquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:43 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Je vindt iemand die een andere man met een mes door zijn hand aan de grond vastmaakt een mietje?![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:10 schreef -Menn0- het volgende:
Go get your legs tattooed, or whatever the hell it is what you want to go and do
Hehe iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:59 schreef Merkie het volgende:
Dat wordt echt niet in Panama opgenomen hoor. Gewoon in LA ergens.
22?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef Jivis het volgende:
Net ff episode 21 en 22 gezien. Heel aardig, vooral 22.
Ben benieuwd naar de seizoensfinale en vooral ook welke weg ze inslaan met seizoen 3. Hoop niet dat het weer het hele seizoen op een kat-en-muisspel uitdraait, want daar word ik zacht gezegd een beetje moe van.
Ik ben bang van wel, wat moeten ze anders doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:06 schreef Jivis het volgende:
Hoop niet dat het weer het hele seizoen op een kat-en-muisspel uitdraait.
Oh ik weet het al, ze gaan Tancredi bevrijden uit de gevangenis.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:13 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, wat moeten ze anders doen?
Idd, Sarah heeft toch gewoon de wet overtreden??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:25 schreef Merkie het volgende:
Ik snap dat hele gedoe rondom Sarah niet. Ze is toch ook schuldig. En waarom is Kellerman een credible witness, dacht dat z'n identiteit gewist was. Hoe kan iemand die niet bestaat credible zijn?
Volgens mij was zijn schuilnaam ook Owen Kravecki...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:11 schreef Xurk het volgende:
Is het nu niet aangetoond dat het geen goof was toen Kellerman's zus hem Paul noemde? Aangezien hij op het envelop haar naam met achternaam Kellerman schreef...
Volgens mij zijn ze ergens in Florida wezen filmen voor die scenes. De rest is in Dallas/Texas opgenomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze zijn wel degelijk in Panama wezen filmen hoor.
jaa hij leefde de laatste tijd met de naam owen kravecki, dat had die baas toen ook in die put gezet;)quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn schuilnaam ook Owen Kravecki...![]()
Op de Prison Break site staat ook: AGENT PAUL KELLERMAN ALIAS: Owen Kravecki, en op meerdere sites staat dat dat zijn schuilnaam was.
True.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Toen Linc Mahone te grazen nam dacht ik: "Hehe, eindelijk helpt ie z'n broertje een keer."
Later... "Linc heeft het weer voor elkaar gekregen, hij is wederom gepakt."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |