Er verscheen pas een glimlach op dr gezicht toen Wilgo in beeld kwam.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:37 schreef waxmask het volgende:
Yay Het zijn de kinders die ze uit haar kut heeft gescheten (waren haar eigen woorden)
Precies.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
NEE NATASIA, DAT GUNNEN WIJ JOU NIET.
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Tegenstemmen, ze is al in een kuthumeur.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap, je kan in 1 klap de held van dit subforum worden.
STEM TEGEN
Zielepietenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
Wat doet die hele club mensen in de tuin?
Streamsquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:39 schreef ruby het volgende:
Oké, wie missen we hier vanavond in de COS?
Heeft iemand Scanman01 nog gezien hier?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
Fokkers, ga es uit die tuin!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heeft iemand Scanman01 nog gezien hier?![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij hoor ik een helikopter.
Het drukwerk van PC Eend wordt in de tuin gedumpt.![]()
![]()
![]()
Maar ze mist haar kindjes zooooooooo erg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Het was héél opvallend dat Natasia vrij verveeld naar het filmpje zat te kijken en pas begon te lachen toen Wilgo in beeld kwam. Zéér typerend
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Het was héél opvallend dat Natasia vrij verveeld naar het filmpje zat te kijken en pas begon te lachen toen Wilgo in beeld kwam. Zéér typerend
Tuurlijk is toch zielig voor haar dochter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Kinga het volgende:
Motherfuckers... Ze geven het haar gewoon he?!
Tuurlijk wel..het gaat om haar dochter...wees een beetje lief...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
NEE NATASIA, DAT GUNNEN WIJ JOU NIET.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij hoor ik een helikopter.
Het drukwerk van PC Eend wordt in de tuin gedumpt.![]()
![]()
![]()
huupie is in luuuuvquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Belachelijk...Huub je bent zwak aan het worden. Hou het tegen..
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ach, dit kan ik me nog wel voorstellen. Dat Huub de twee uur met Wilgo gaf was véél vreemderquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Als Huug overstag gaat , weet ik het niet meer, dan is het script van de FEBO wel erg slecht.
helemaal mee eens. En die dochter zingt ook behoorlijk voor een meissie van die leeftijd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:42 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind het wel goed dat ze het haar geven. Ik gun het haar dochter wel en daarnaast laat je zo`n kans voor Nasty om zichzelf voor lul te zetten, toch niet zomaar aan je voorbij gaan???
Ja, en volgens mij is haar zoontje zwaar favoriet bij haar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
dat zou cool zijn hun bang er is ineens iemand in hun huis en dan zegt die ik ben de nieuwe bewoner _0-quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Of is zojuist de nieuwe bewoner in de tuin gegooid?
Oprukken dan gaat ze maar naar huis. Sorry hoor, ze was nog geen week geleden daar.. Lekker dat de kids ergens ander waren !! OPZOUTENquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk is toch zielig voor haar dochter.
Dat verbaasd me wel.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Toch wel eng zoiets, wat Huub nu ook al zegt, er hoeft maar éen gek tussen te zitten.
Beveiliging is dus slecht.
Dan moet ze maar uit het huis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef neferhone het volgende:
voor haar kinderen is het belangrijk dus ik zie niet in waarom niet
Ik wil dat meisje niet pakken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oprukken dan gaat ze maar naar huis. Sorry hoor, ze was nog geen week geleden daar.. Lekker dat de kids ergens ander waren !! OPZOUTEN![]()
Ik zeg: Toppertje en een Breezer Anafuckingnasquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik hoor er nog geen tophit in ........
[afbeelding]
Das Haar keuzequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wil dat meisje niet pakken.
Zo simpel is dat.
ach een goede zang instalatie dubbel qua zang en dwars en gemannipuleerd ingemixt is er wel wat van te maken ; zo als met allesquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef Markeerstift het volgende:
omg en dat moet in een studio een liedje opnemen!?!?
Ik wel Hellaasquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Er gaat GVD TOCH WEL IEMAND TEGENSTEMMEN![]()
Sorry voor de caps.
Klopt. Het was al langer bekend dat ze dit mocht gaan doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
11 februari had zij het al over een plaatje opnemen met haar dochter,
en nu moet er gestemd worden ............
En dat kind nog meer verdriet doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Er gaat GVD TOCH WEL IEMAND TEGENSTEMMEN![]()
Sorry voor de caps.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Eigenlijk zong je het best goed, maar als je tegen iemand zegt dat ik dit gezegd heb..."
Natasia, lachend: "Dan ontken je het"
Waar !!!Zielig voor dat kind.. Al een maand of tig !!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat kind nog meer verdriet doen.
Ben blij dat de she groep het verschil ziet.
Ik zeg al weken dat 10 haar zo probeert te manouvreren dat een eventuele eindwinst mensen zouden accepteren..walgelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Het was al langer bekend dat ze dit mocht gaan doen.
Charme-offensief. Schattig: mama en dochter in de studio, pret makend. Zie, het is helemaal geen ontaarde moeder.
Tenzij haar stem op mute wordt gezet tijdens de opnames zie ik niet waarom ze geen ontaarde moeder zou zijnquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Het was al langer bekend dat ze dit mocht gaan doen.
Charme-offensief. Schattig: mama en dochter in de studio, pret makend. Zie, het is helemaal geen ontaarde moeder.
Helemaal mee eens, daarom is het een stomme stemming het is niet voor Natasia maar voor Cheyenne.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat kind nog meer verdriet doen.
Ben blij dat de she groep het verschil ziet.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef kybe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom is het een stomme stemming het is niet voor Natasia maar voor Cheyenne.
Wat werd er gezegd?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef r3gi3boy het volgende:
LOL op stream 1 kunnen we nu de stemmen van de redactie horen!!!
ijzeren hand in een fluwelen handschoen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef ruby het volgende:
Ow gadverdamme, nu gaat Natasia weer zo hysterisch blij doen.....brrrrr.
Die heb je toch gehad? In de tuin...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef Repeat het volgende:
jammer, ik had wel graag een rel gehad.
Daarom belde Syl net ook met achter, ze wil hierover praten. Kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Ik hoor de indringers nog.
Wel bizar idd. Stel dat er echt een psycho tussen zit.
Je bedoelt Braaaaaaaaaaajen.?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Ik hoor de indringers nog.
Wel bizar idd. Stel dat er echt een psycho tussen zit.
Bijna steld nix voorquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef Heathen het volgende:
Dit is dus echt een van de redenen waarom ik de laatste dagen bijna niet meer kijk.
Ik dacht dat ze doelde op de veiligheid van de paarden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom belde Syl net ook met achter, ze wil hierover praten. Kan ik me goed voorstellen.
Meldquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef waxmask het volgende:
Ik rij vanavond nog vanuit Helmond naar DGK om ook ff de stoelen te proberen , en om in iedergeval binnen te komen,
Woon je tussen Helmond en Eemnes zegt het maar en ik laai je ook in :p
Dat programma is Live. Tenzij ze playbacken zie ik het echt niet gebeuren hoor. Talpa kan elke kijker die ze kunnen krijgen, echt wel gebruiken!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef ruby het volgende:
Waarschijnlijk mogen Natasia en Chayenne een optreden geven in "Just the two of us".
Doe dat eenschquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef waxmask het volgende:
Ik rij vanavond nog vanuit Helmond naar DGK om ook ff de stoelen te proberen , en om in iedergeval binnen te komen,
Woon je tussen Helmond en Eemnes zegt het maar en ik laai je ook in :p
Hahaha die gaan compleet afgebrand wordenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:52 schreef ruby het volgende:
Waarschijnlijk mogen Natasia en Chayenne een optreden geven in "Just the two of us".
Omdat ze het voer het kind doetquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom zei Sylvia niet:" Jij hebt me het carnaval niet gegund dus..................................."
you are not the only one, same here.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef Heathen het volgende:
Dit is dus echt een van de redenen waarom ik de laatste dagen bijna niet meer kijk.
johquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:55 schreef kijhart het volgende:
ik wil niet veel zeggen hoor maar dit staat in het script die groep mensen.
Aha, tja dat is wel typisch Syl.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze doelde op de veiligheid van de paarden.
hoop het niet voor dat kind maar ben bang van welquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hahaha die gaan compleet afgebrand worden![]()
Hij is ook de zangleraar van natasquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
En wie is Chris? De door Talpa betaalde zangleraar voor Chayenne?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
En wie is Chris? De door Talpa betaalde zangleraar voor Chayenne?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja met zijn nieuwe carnaval's nummer
eensgezindheid alopquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
We gaan weer een geweldige stream-avond tegemoet. Een hoop geslijm , gelik, ik hou van jou en wat zijn we toch gelukkig met elkaar.
Ik hou het voor gezien, en de groeten aan Mevr. D Flens.![]()
![]()
![]()
Afgaande op wat er allemaal gebeurd is deze saaie week, lijkt het er wel op dat ze RTL willen laten zien dat het echt geen pest-show is. Het is vrij logisch dat een familie-zender zoals RTL niet geassocieerd wilt worden met een programma waarin tokkies zitten...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef FSR het volgende:
Het lijkt mij er een beetje op dat alles in harmonie moet gaan leven... zou de stekker al strak gespannen staan ?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
We gaan weer een geweldige stream-avond tegemoet. Een hoop geslijm , gelik, ik hou van jou en wat zijn we toch gelukkig met elkaar.
Ik hou het voor gezien, en de groeten aan Mevr. D Flens.![]()
![]()
![]()
Mocht niet van die hoerepannekoek.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom zei Sylvia niet:" Jij hebt me het carnaval niet gegund dus..................................."
Dat is wel een goed plan, laten we dat een keer plannen. Dan klimmen we over de hekken en gaan we in het tuinmeubilair zitterquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef Frasier het volgende:
Wordt echt tijd om die villa een keer te bestormen en voor wat actie te gaan zorgen.
Roken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan, laten we dat een keer plannen. Dan klimmen we over de hekken en gaan we in het tuinmeubilair zitter
Doe het dan goed en ga gelijk op de bank in de woonkamer zitten. Die deuren staan toch gewoon open en de bewaking stelt geen reet voor.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan, laten we dat een keer plannen. Dan klimmen we over de hekken en gaan we in het tuinmeubilair zitter
Omdat Syl weet dat ze dan ook Cheyenne zou pakken, en aangezien Syl wel weet wat fatsoen, menselijkheid en het hebben van een hart betekent doet ze hier gewoon niet moeilijk over.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
Ik seg: 31 maart, hoe gaan ze ons onderscheiden van de feestgangers?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Mocht die willenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja met zijn nieuwe carnaval's nummer
Die dan maar als allereerste het programma uit...................quote:
Bank zitten? Ik ga voor 2 plasma schermen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doe het dan goed en ga gelijk op de bank in de woonkamer zitten. Die deuren staan toch gewoon open en de bewaking stelt geen reet voor.
Zit wat in ja.......quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Omdat Syl weet dat ze dan ook Cheyenne zou pakken, en aangezien Syl wel weet wat fatsoen, menselijkheid en het hebben van een hart betekent doet ze hier gewoon niet moeilijk over.
Bovendien had Syl tijdens de paar keer dat Cheyenne in de Villa was een goeie klik met haar.
o wacht effe autoquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou truste allemaal, veel te nep op dit moment
![]()
Kan ze mooi blijven slapen ???quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
Okay, dat zal Lieke zijn.
Lekker op tijd.
meld ff of dat door gaat; zekerweten dat ik streams kijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik seg: 31 maart, hoe gaan ze ons onderscheiden van de feestgangers?RELLUH!!!!
niet interesant ga dus toch maar pittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:03 schreef Frasier het volgende:
En daar ie Lieke
De feestgangers dragen allemaal een varkenskop!quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik seg: 31 maart, hoe gaan ze ons onderscheiden van de feestgangers?RELLUH!!!!
Huub wordt even de "bewoner" van Liekequote:
Eerder de INwoner van Lieke.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:05 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Huub wordt even de "bewoner" van Lieke![]()
Ow dat is wel een hele gave stunt!!! morgenmiddag als iedereen vraagt of ze naar huis gaat zegt ze dat ze de nieuwe bewoonster is COOLquote:
Kort maar krachtig!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
11 februari had zij het al over een plaatje opnemen met haar dochter,
en nu moet er gestemd worden ............
helemaal mee eens, Syl denkt aan het kind, ik zou hetzelfde gedaan hebben. Ik heb zelf kinderen en weet hoe belangrijk dit is, vooral voor dit kind die haar moeder (ongewild) moet missen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Omdat Syl weet dat ze dan ook Cheyenne zou pakken, en aangezien Syl wel weet wat fatsoen, menselijkheid en het hebben van een hart betekent doet ze hier gewoon niet moeilijk over.
Bovendien had Syl tijdens de paar keer dat Cheyenne in de Villa was een goeie klik met haar.
Same shit different phrase.......quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bank zitten? Ik ga voor 2 plasma schermen...
Ze is 1.68 volgens haar website... Maar ze draagt waarschijnlijk hakken...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef robert2006 het volgende:
huub is kleiner dan lieke
Zeker omdat Huub op haar valt he?quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef Charmian het volgende:
Ik vind Lieke niet leuk en ik weet niet waarom.
Ze is heel rap van de tong en was Huub behoorlijk de baas vanmiddagquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef Kinga het volgende:
Ik vind haar geen lelijke meid, maar niks bijzonders verder.
omdat ze geen eerlijke motieven heeft. denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef Charmian het volgende:
Ik vind Lieke niet leuk en ik weet niet waarom.
1 van de schoonmaakstersquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:07 schreef Ionesco het volgende:
sorry hoor, maar wie IS leike eigenlijk? niet echt gevolgd vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |