Dan moet ze maar uit het huis.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef neferhone het volgende:
voor haar kinderen is het belangrijk dus ik zie niet in waarom niet
Ik wil dat meisje niet pakken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Oprukken dan gaat ze maar naar huis. Sorry hoor, ze was nog geen week geleden daar.. Lekker dat de kids ergens ander waren !! OPZOUTEN![]()
Ik zeg: Toppertje en een Breezer Anafuckingnasquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik hoor er nog geen tophit in ........
[afbeelding]
Das Haar keuzequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik wil dat meisje niet pakken.
Zo simpel is dat.
ach een goede zang instalatie dubbel qua zang en dwars en gemannipuleerd ingemixt is er wel wat van te maken ; zo als met allesquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef Markeerstift het volgende:
omg en dat moet in een studio een liedje opnemen!?!?
Ik wel Hellaasquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Er gaat GVD TOCH WEL IEMAND TEGENSTEMMEN![]()
Sorry voor de caps.
Klopt. Het was al langer bekend dat ze dit mocht gaan doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
11 februari had zij het al over een plaatje opnemen met haar dochter,
en nu moet er gestemd worden ............
En dat kind nog meer verdriet doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Er gaat GVD TOCH WEL IEMAND TEGENSTEMMEN![]()
Sorry voor de caps.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Eigenlijk zong je het best goed, maar als je tegen iemand zegt dat ik dit gezegd heb..."
Natasia, lachend: "Dan ontken je het"
Waar !!!Zielig voor dat kind.. Al een maand of tig !!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat kind nog meer verdriet doen.
Ben blij dat de she groep het verschil ziet.
Ik zeg al weken dat 10 haar zo probeert te manouvreren dat een eventuele eindwinst mensen zouden accepteren..walgelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Het was al langer bekend dat ze dit mocht gaan doen.
Charme-offensief. Schattig: mama en dochter in de studio, pret makend. Zie, het is helemaal geen ontaarde moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |