Is dat 7, 12 of 13 ?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Homo.
Volgens mij heeft het meer te maken met het zuigen van door bepaalde users.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef SCH het volgende:
De verdergaande verruwing in POL heeft in mijn ogen vooral met de anonimiteit te maken.
Ok, sorry boss.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:10 schreef Chewie het volgende:
kunnen we ergens anders discusieren?
Is dat alles wat je over jezelf kwijt wilt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Homo.
Ghehe, ben je nieuwsgierig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef SCH het volgende:
De verdergaande verruwing in POL heeft in mijn ogen vooral met de anonimiteit te maken. Het is algemeen bekend dat het helpt om iets meer van elkaars achtergrond te weten. In VBL werkt dit uitstekend, dus een serieuze poging dit ook in POL te doen.
1. Wat is je geboorteplaats
2. Wat is je woonplaats
3. In welk jaar ben je geboren
4. Op welke partijen heb je in je leven tot nu toe gestemd
5. Wat stemde je bij de laatste kamerverkiezingen
6. Wat is je huidige beroep/wat studeer je
7. Welke politicus bewonder je
8. Welke politicus heeft ze volgens jou niet op een rijtje
9. Ben je op de een of andere manier politiek actief en hoe (+ben je lid van een partij)
10. Wat stemmen je ouders
11. Hoe zou je de buurt omschrijven waar je woont
12. Typeer je politieke en maatschappelijke betrokkenheid in 6 steekworden.
13. Verklaar je username
vriendelijk verzoek geen slowchat toe te passen of het te verwijderen zodat hier alleen biootjes staan
Dat is in Heerlen niet zo moeilijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:45 schreef teamlead het volgende:
Grappig
1. Heerlen
2.Heerlen
3.1973
4. VVD / CU
5. CU
6. teamleider callcenter
7. Rouvoet
8. Widlers
9. niet meer, voorheen VVD
10. SP
11. SP-stemmers
12. Liberaal, princpieel, openminded, eigen verantwoordelijkheid, polderen, paars
13. zie 6
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat is in Heerlen niet zo moeilijk![]()
Willem Lodewijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Kom niet op de naam.
Was iig iemand die met het woord "ons vader" werd gerefereerd.
The comsat angels.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Mr_Memory het volgende:
113. Verklaar je username: Luisterde op moment van reg. een album van The Comsat Angels, vandaar Mr Memory
Ik bedoel dat is toch elkaars tegenovergestelde?quote:indivualist, sociaal
Nee hoor. Ik ben een indivualist die gelooft dat er mensen zijn die het minder hebben en dus hulp nodig hebben/kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Rene, even iets tussendoor..
Is dit wel mogelijk?
[..]
Ik bedoel dat is toch elkaars tegenovergestelde?
CD: The Comsat Angels - re-releasesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:22 schreef CANARIS het volgende:
[..]
The comsat angels.
Dat heb ik al lang niet meer gehoord.
Heb ik ooit 1984 , nog live gezien
Geweldige band
join the clubquote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Grappignooit gedacht dat ik onder de jongsten zou vallen.
Ik had eerlijk gezegd ook meer pubers verwacht....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Grappignooit gedacht dat ik onder de jongsten zou vallen.
Pubers zijn er wel, maar ze reageren in dit topic niet of nauwelijks. Misschien schamen ze zich voor hun leeftijd ofzo tegenover al dat oude grut..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd ook meer pubers verwacht....
Ja, das waar ook.....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:52 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Pubers zijn er wel, maar ze reageren in dit topic niet of nauwelijks. Misschien schamen ze zich voor hun leeftijd ofzo tegenover al dat oude grut..![]()
Ja, das waar....doe ik van het weekend nog ff......quote:Waarom heb jij trouwens nog niets ingevuld? Als regular user zijnde..![]()
Waar blijft jouw lijstje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, das waar ook.....
[..]
Ja, das waar....doe ik van het weekend nog ff......Moet nu nl weg....
![]()
12 vlakken.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:54 schreef Dodecahedron het volgende:
13. Ruimtelijke figuur met acht vlakken
Vooruit:quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:39 schreef SCH het volgende:
2. Wat is je woonplaats
9. Ben je op de een of andere manier politiek actief en hoe (+ben je lid van een partij)
13. Verklaar je username
vriendelijk verzoek geen slowchat toe te passen of het te verwijderen zodat hier alleen biootjes staan
Commentaar op Wie is Wie in POL?
Wat een aparte politieke coktail van sociaal en elitairquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:34 schreef Floripas het volgende:
Amsterdam
2. Wat is je woonplaats
Utrecht, York
1978
SP, VVD
SP
Universitair docent
Jan de Wit, Ayaan Hirsi Ali, Remi Poppe, Frits Bolkestein, Frans Weisglas.
Geert Wilders, Jacques Tichelaar, Sharon Dijksma, Marcel van Dam, Mohammed Rabbae
Ja, als er eens wat speelt bij de SP
PvdA, VVD, D66
Mengeling van yuppen en allochtonen
Zelfstandigheid, waardigheid, kleinschaligheid, altruïsme, ondernemerschap, esthetiek
13. Verklaar je username
Een Middeleeuwse (fictieve) prinses die het zwaard hanteerde als het moest, sexueel nogal vrijgevochten was, die in eigenbelang switchte tussen de islam en het christendom.
Klinkt een beetje naar Princess Irenequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat een aparte politieke coktail van sociaal en elitair![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |