quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Lijkt net alsof je zusje die bij haarzelf om moet doen.
Of bij hem, hoe je het beestje bij de naam wilt noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Lijkt net alsof je zusje die bij haarzelf om moet doen.
Je avatar toont inderdaad wel potenties voor een goede match met dit meiskequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omg mag ik haar telefoon nummer?
Ik wil haar alleen vragen Hoe lang een Chinees is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je avatar toont inderdaad wel potenties voor een goede match met dit meiske
Denk je dat ze het zal snappen? Je loopt het risico het uit te moeten leggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik wil haar alleen vragen Hoe lang een Chinees is?
Vast welquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef vaudej het volgende:
misschien heeft ze gewoon een goed innerlijk?
WTF lul je, hoe moet ik nou uitleggen hoe lang een chinees is! Ze zijn toch neit allemaal even groot jeweets!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Denk je dat ze het zal snappen? Je loopt het risico het uit te moeten leggen
En dat moet je dus uitleggen jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
WTF lul je, hoe moet ik nou uitleggen hoe lang een chinees is! Ze zijn toch neit allemaal even groot jeweets!?
DAs ist toch onmogelijk!quote:
Kon ze gelijk die condoom omdoenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef EL_carambo het volgende:
Ja echt niet tof... ze ging op der knieen vragen of ik het niet tegen papa wil zeggen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Kon ze gelijk die condoom omdoen
Fuck jou manquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Hoe kan je gepijpt worden nou niet leuk vinden, helemaal door zoooeen geil dingquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
De TS gaat dit niet leuk vinden volgens mij
Dit komt in de buurt van een doodsverwensing!! BAN BAN BAN!!quote:
Is dat een uitnodiging?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef shifto het volgende:
Waarom doe je dit je zusje aan? weetje hoe je ouders er het snelst achterkomen? als je die onzin op internet zet, plus we kunnen weer een PAINT topic starten([PAINT]make this bitch prettier!!)
Weet ik ut... dat ze aan sex denkt is al erg genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef Juzme het volgende:
Had ze dat condoom niet toevallig op school gekregen tijdens seksuele voorlichting ofzo?
Volgens mij heeft die juist veel pics van zijn zusje op zijn pc!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef Strychnine het volgende:
laat die jongen hier gewoon blijven man, je weet nu waar hij tegenaan moet kijken als hij niet naar zijn monitor kijkt.
Dat pak je toch niet van hem af
Boeiend mijn zusje komt toch niet op fok en mijn ouders al helemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef shifto het volgende:
Waarom doe je dit je zusje aan? weetje hoe je ouders er het snelst achterkomen? als je die onzin op internet zet, plus we kunnen weer een PAINT topic starten([PAINT]make this bitch prettier!!)
Hij zei dus dat hij op zijn zusjes pc zatquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die juist veel pics van zijn zusje op zijn pc!?
Kut,quote:
Ze ziet het zelf toch nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:43 schreef Fcuker het volgende:
Wie zegt dat ze eraan denkt, mischien heeft ze het "gedaan" ( ik zou niet weten met wie ).![]()
Ik begrijp zoiezo niet waarom je foto van je zusje op i-net zet.![]()
Dus stiekum heeft die een lading nUDE pictures van zijn zusje!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Hij zei dus dat hij op zijn zusjes pc zat
Ik ben zo lelijk als de nacht, daarom maak ik niet zulke foto's van mezelf, en heb ik het geluk enigst kind te zijn, dus niemand die mij zo op fok kan zettenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:47 schreef Frasier het volgende:
Degene die dat kind lelijk noemen zijn zelf natuurlijk allemaal beauty's![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:45 schreef EL_carambo het volgende:
[..]
Ze ziet het zelf toch nietZe moet gewoon normaal doen weetje
Ja dat is mijn zusje dusquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:49 schreef TheeUndCandy het volgende:
Hahahahaha.
Arme EL_Carambo. Als ik dat zou tegenkomen zou ik ook schrikken! (Of het nu je zusje is of niet.)
Tja, that's the way the cookie crumbles.. kan je dus op wachten met 15 jarige meisjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef EL_carambo het volgende:
Jaa zit ik op haar computer iets te fixxen zie ik zown map met foto's ik dnek even kijken....
Zie ik dit:
[afbeelding]
![]()
Mischien ziet ze het later wel, via iemand die dr kentquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:45 schreef EL_carambo het volgende:
[..]
Ze ziet het zelf toch nietZe moet gewoon normaal doen weetje
ik ga ervan uit dat het niet zijn zusje isquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef BereNDD het volgende:
thnx, ga ervan uit dat de TS de lol er ook van in kan zien
Ja ik heb toch zelf haar foto geplaatstquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:07 schreef BereNDD het volgende:
thnx, ga ervan uit dat de TS de lol er ook van in kan zien
heb je die foto al aan je ouders laten zien? Zo niet, chanteer je zusje, kan je goudgeld mee verdienen. Aan die condoom kan je zien dat ze met haar lichaam toch al genoeg geld verdiend per weekquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:09 schreef EL_carambo het volgende:
[..]
Ja ik heb toch zelf haar foto geplaatst![]()
Wat denk je dat mijn vader doet als hij er achter komt, en geld verdienen aan mijn zusjequote:Op woensdag 21 maart 2007 18:13 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
heb je die foto al aan je ouders laten zien? Zo niet, chanteer je zusje, kan je goudgeld mee verdienen. Aan die condoom kan je zien dat ze met haar lichaam toch al genoeg geld verdiend per weekdus ze zal er wel wat voor over hebben om haar ouders niet achter te laten komen dat ze het kassa werk niet al te letterlijk moeten nemen
dan doe je dus iets foutquote:Op woensdag 21 maart 2007 18:14 schreef EL_carambo het volgende:
[..]
Wat denk je dat mijn vader doet als hij er achter komt, en geld verdienen aan mijn zusjeBen haar pooier niet
![]()
Nou grijp je kans zou ik zo zeggen.. it's all yoursquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:02 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Nou grijp je kans zou ik zo zeggen.. it's all yours
[PAINT]make this bitch prettier!!quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef shifto het volgende:
Jonge ik wou gewoon een leuk topic maken en dat is nu geluktquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:12 schreef DemonRage het volgende:
Waarom wordt er voor iedere opvallende foto uit het Breezahtopic een "mijn zusje"-topic gemaakt?
En dan vooral bij een foto van zo'n lelijke koe.TS moet wel heel erg veel drugs op hebben voordattie zo'n dik puisterig monster zijn zusje wil noemen.
Omg, je hebt d'r sugababes gevonden. Nu zijn de spreekwoordelijke rapen gaar.quote:
Je bent de lul zo. Menig Breezertje is hier al aan onderdoor gegaan.quote:
Welke tieten?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:48 schreef TyPmi3p het volgende:
maar het zijn nog best onschuldige foto's eigenlijk wil ik gewoon tieten zien![]()
Als je dit ziet denk je toch serieus dat t een man is?quote:
Hardquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga die foto posten op dr sugababes site!
http://www.sugababes.nl/*Pinky*_*Lady*/messages
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Kut,
* voortaan eerst de OP lezen/bekijken en dan fappen.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga die foto posten op dr sugababes site!
http://www.sugababes.nl/*Pinky*_*Lady*/messages
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Eenschquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Volgens mij is TS ook niet de mooiste aan zijn icon te zien!
Hoe moet jij er dan wel niet uitzien afgaand op je icoon?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:36 schreef Vierkantblokje het volgende:
Volgens mij is TS ook niet de mooiste aan zijn icon te zien!
whehequote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoe moet jij er dan wel niet uitzien afgaand op je icoon?
gatver, je zusje lijkt op je avatarquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:24 schreef EL_carambo het volgende:
Jaa zit ik op haar computer iets te fixxen zie ik zown map met foto's ik dnek even kijken....
Zie ik dit:
[afbeelding]
![]()
Leuk karakterquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:47 schreef dubidub het volgende:
Mooi innerlijk!
Hoe zo is toch een geile man!quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:21 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoe moet jij er dan wel niet uitzien afgaand op je icoon?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Hoe zo is toch een geile man!
Nou jij bent dan echt de enigste JEWEETS!!quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef Aurelianus het volgende:
Teringjantje, daar zou ik mijn fallus wel in willen steken.
Dat condoom dan.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef Aurelianus het volgende:
Teringjantje, daar zou ik mijn fallus wel in willen steken.
Dat condoom dan.
kutkickquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef Afwazig het volgende:
Hmm ik dacht dat ik in dit topic al eens had gepost, blijkbaar niet.
vaak incl gouden naam kettingquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:41 schreef Strychnine het volgende:
ft. Chantal...
*fuck*
Waarom heten zulke types nou altijd hetzelfde als ik
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 03:48 schreef PallominnoXIII het volgende:
Goed, diegene die nu durft te beweren dat chernobyl geen gevolgen heeft gehad, heeft een flinke plaat voor zijn harses.
Scherp!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Visculmania het volgende:
Heeft ze 2 tandenborstels in haar haar?![]()
Nee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Visculmania het volgende:
Heeft ze 2 tandenborstels in haar haar?![]()
_!quote:
ik geef topics een andere wending derhalve kan ik nooit baggeren!quote:
Jij hebt gewonnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef topics een andere wending derhalve kan ik nooit baggeren!
soms welquote:
krijg ik nu een bungelquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jou verzonnen sig in mijn profiel![]()
_!
Dat is ook zo'n uitspraak die enkel VMBO meisjes kunnen doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:33 schreef Noodly het volgende:
*...Jullie Jongens Vinden Playen Stoer*
*Jullie Zijn De Man..Wij Meisjes De Hoer*
*Jullie Denken Alleen Aan Jullie Doelen*
* Denken Nooit Aan Hoe Wij Ons Voelen*
*Voor Jullie Is Het Allemaal Een Spel*
*Bij Elke Girl Denk Je : ...Die Pak Ik Wel*
*Maar Ooit Word Je Echt Gek Op Een Meid*
*Maar Door Je Stoere Verhalen...Is Zij Het Vertrouwen In Je Kwijt*
*Je Hart Word Diep Geraakt*
*Je Eigen Schuld...Je Hebt Het Zelf Veroorzaakt*
*Nu Weet Je Hoe Wij Ons Voelen*
*Ik Weet Dat Alle Boys Een Keer Gaan Begrijpen Wat Wij Bedoelen
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:33 schreef Noodly het volgende:
hahhaaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:20 schreef Vierkantblokje het volgende:
wtf doet deze weer boven aan in my AT![]()
krijg bijna een hart aanval door die hoer weer te zien!![]()
Kut, ze hebben ons door.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:33 schreef Noodly het volgende:
haha, breezersletquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:33 schreef Noodly het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:16 schreef Insomaniac het volgende:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07216/Bweh.JPG]afbeelding][/url]![]()
![]()
![]()
![]()
Het is sowieso redelijk in spiegelbeeld, zoals wel vaker gebeurt bij webcams.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef FiXeR999 het volgende:
Ze koopt neppe, kijk maar er staat Qurex
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:33 schreef Noodly het volgende:
daarom post ik hier ook nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
Godver zie ik dit topic weer in me AT!
Laatste bezoek: 37 dagen, 18 uur geleden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:45 schreef Opperkwal het volgende:
Toch veel 15 jarige rukgrage kererls, maare deze foto schrikt ze wel af.![]()
@ TS, vind je het niet voorschut dat er 200 replies zijn met hoe lelijk je zusje wel niet is en dit je hele carriere/loopbaan op FOK! je zal achtervolgen.![]()
Dan is het toch nog redelijk voorschut, admin of mod in goede bui IP natrekkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 37 dagen, 18 uur geleden.
Zo veel komt hij niet op fok. Of het is een kloon, of hij is verder odner kloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |