quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Lijkt net alsof je zusje die bij haarzelf om moet doen.
Of bij hem, hoe je het beestje bij de naam wilt noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Lijkt net alsof je zusje die bij haarzelf om moet doen.
Je avatar toont inderdaad wel potenties voor een goede match met dit meiskequote:Op woensdag 21 maart 2007 17:27 schreef Vierkantblokje het volgende:
Omg mag ik haar telefoon nummer?
Ik wil haar alleen vragen Hoe lang een Chinees is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:29 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je avatar toont inderdaad wel potenties voor een goede match met dit meiske
Denk je dat ze het zal snappen? Je loopt het risico het uit te moeten leggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik wil haar alleen vragen Hoe lang een Chinees is?
Vast welquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:31 schreef vaudej het volgende:
misschien heeft ze gewoon een goed innerlijk?
WTF lul je, hoe moet ik nou uitleggen hoe lang een chinees is! Ze zijn toch neit allemaal even groot jeweets!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:30 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Denk je dat ze het zal snappen? Je loopt het risico het uit te moeten leggen
En dat moet je dus uitleggen jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
WTF lul je, hoe moet ik nou uitleggen hoe lang een chinees is! Ze zijn toch neit allemaal even groot jeweets!?
DAs ist toch onmogelijk!quote:
Kon ze gelijk die condoom omdoenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:36 schreef EL_carambo het volgende:
Ja echt niet tof... ze ging op der knieen vragen of ik het niet tegen papa wil zeggen![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Kon ze gelijk die condoom omdoen
Fuck jou manquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Kon ze gelijk die condoom omdoen
Hoe kan je gepijpt worden nou niet leuk vinden, helemaal door zoooeen geil dingquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:38 schreef Strychnine het volgende:
[..]
De TS gaat dit niet leuk vinden volgens mij
Dit komt in de buurt van een doodsverwensing!! BAN BAN BAN!!quote:
Is dat een uitnodiging?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef shifto het volgende:
Waarom doe je dit je zusje aan? weetje hoe je ouders er het snelst achterkomen? als je die onzin op internet zet, plus we kunnen weer een PAINT topic starten([PAINT]make this bitch prettier!!)
Weet ik ut... dat ze aan sex denkt is al erg genoegquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef Juzme het volgende:
Had ze dat condoom niet toevallig op school gekregen tijdens seksuele voorlichting ofzo?
Volgens mij heeft die juist veel pics van zijn zusje op zijn pc!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef Strychnine het volgende:
laat die jongen hier gewoon blijven man, je weet nu waar hij tegenaan moet kijken als hij niet naar zijn monitor kijkt.
Dat pak je toch niet van hem af
Boeiend mijn zusje komt toch niet op fok en mijn ouders al helemaal nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:40 schreef shifto het volgende:
Waarom doe je dit je zusje aan? weetje hoe je ouders er het snelst achterkomen? als je die onzin op internet zet, plus we kunnen weer een PAINT topic starten([PAINT]make this bitch prettier!!)
Hij zei dus dat hij op zijn zusjes pc zatquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die juist veel pics van zijn zusje op zijn pc!?
Kut,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |