Tschüss!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef JeroenV het volgende:
Wat er nu op is boeit me niet echt, ga maar slapen.. Misschien tot morgen
Nee, ik wou er wel heen, maar ik kon niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef Impry het volgende:
Dacht dat je afgelopen weekend ook naar ZZ-rally was geweest, maar dat heb ik dus ff fout![]()
hahaha! dat is meestal rond 07:35, toch? Tsja, dan ben ik vaak nog aan het eten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Mijn radio gaat om 6.45 aan en gaat uit net voordat Opa komt
Ja, net iets na half acht jaquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaha! dat is meestal rond 07:35, toch? Tsja, dan ben ik vaak nog aan het eten.![]()
Overigens hoor ik het soms ook wel, maar vind het meestal maar wat vaag (vooral de spreuk van de dag).quote:
Leuke filmpjes!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:28 schreef Impry het volgende:
OhjaKlopt ja, nou daar reed hij in ieder geval
![]()
Filmpje op m'n site al wel gezien?En filmpje op paulrabbering.nl
Achja, ik ga DVDtje aanzetten voor hem, ben er morgen weer!Tot morgen allemaal!
I'm off!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Geen 3FM luisteraars meer?! muziek valt op dit moment wat tegen.
skinny boy![]()
Ja erg leuk inderdaadquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:08 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen.
Begin de dag met een dansje blijft leuk.
Ik sta er het beste voor in de 3fm f1 sub dinges zie ik netquote:Naam Team Punten Extra
DaMook 3fmf1 108 (profiel)
D.Rose D-Racing 97 (profiel)
rubbereend De eenden gaan hard 72 (profiel)
ChatGirl 55 (profiel)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sta er het beste voor in de 3fm f1 sub dinges zie ik net.
Ligt eraan, wat je in gedachte hadquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:40 schreef B.A.Trix het volgende:
It takes twoooooooooooooooooooooooooooo , baby..![]()
![]()
Ik sta er ook van te kijkenquote:
quote:
Ik bedoeldequote:Op donderdag 22 maart 2007 08:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken.
Ik heb 1 team ding veranderd, ik ben van sduper azuri weer naar spyker gegaan bij chassis (die had ik al en ben toen naar super azuri gegaan, hoop dat ik er goed aan heb gedaan om nu weer naar spyker te gaan) .
Ow hehequote:Op donderdag 22 maart 2007 08:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik bedoeldeomdat ik je daar al mee feliciteerde en je er niet op reageerde
[3FM #81] Heeeeee nanana!
Je reageerde 3 post daaronder, dus als je niet eens 2 posts terugleestquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow hehe. Ik lees niet alles terug als er weer een topic vol is
. Meestal wel redelijk wat, maar niet alles
.
Zou een goede keuze kunnen zijn, ik heb geen idee.quote:
EDIT: Maar denk je dat mijn verandering van chassis gunstig is of had ik beter bij super azuri kunnen blijven ipv spyker te nemen ?
ff gecaptquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:03 schreef IedeK. het volgende:
Sirolf zou jij misschien het stukje van net kunnen cappen?
Rond 8:58.
It was very good! It was not bad! It was terrible! It was awful! Boo! Boo!
Dat vind ik zo'n grappig stukje.
Ow hehe . Dan heb ik niet alles terug gelezenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je reageerde 3 post daaronder, dus als je niet eens 2 posts terugleest
[..]
Zou een goede keuze kunnen zijn, ik heb geen idee.
Als ik goed was ik gokken had ik wel meer punten gehaald zou je zeggen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sta er het beste voor in de 3fm f1 sub dinges zie ik net.
Dat lukt m toch nooit, maar uitrijden is nog te moeilijk voor 'm.quote:
Hij had kunnen winnen........als alle andere auto's bij een kettingbotsing betrokken waren geraakt toen hij vanuit de pits starttequote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat lukt m toch nooit, maar uitrijden is nog te moeilijk voor 'm.
Ja zoietsquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij had kunnen winnen........als alle andere auto's bij een kettingbotsing betrokken waren geraakt toen hij vanuit de pits startte
Veenstra op zijn weblog in het bericht over Londen:quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:28 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hey Gerard, als je meeleest, komen jullie vrijdag nou naar Laughing Matters?
quote:Nu heen, morgenmiddag terug en dan in 1 streep door naar Enschede voor Ek-Stra Weekend vanaf Laughing Matters. De ene metropool na de ander!
nou, dat wordt lachen dan!quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:35 schreef Ekdom het volgende:
Yep! we zitten morgenavond live bij Laughing Matters!
Sander vind ik één van de betere dj's op 3FMquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef Againzender het volgende:
Sander neemt het goed over van Claudia
Ik vind Sander stukken leuker dan Claudiaquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:13 schreef Againzender het volgende:
Sander neemt het goed over van Claudia
Goh, jij hier?quote:
Het album heeft nog wel mooiere nummers, maar deze mag er inderdaad ook zijnquote:
één van de leukste platen van Anoukquote:
ik hou niet zo van anoukquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de leukste platen van Anouk
Hij is pas een paar dagen op de radioquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik begin dit nummer een beetje zat te raken
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
cd van Novastar is ontzettend cool
Paul draait idd altijd goed. Ook zeer goed na te luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:42 schreef Impry het volgende:
Zeker goede muziek draait Paul in ieder geval!
Ben er al achterquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef Anne04 het volgende:
Wie is deze gast?
wat een interessante gast ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:20 schreef ChatGirl het volgende:
Jeroen van der Boom, deed vroeger Explosief! bij SBS
Toen maakte ze nog leuke muziekquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één van de leukste platen van Anouk
Vivian Boelen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef JeroenV het volgende:
Wie had ie nou aan de lijn?
Goed gedaan man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |