quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:29 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Naar het schijnt is Newcastle wel goed qua beleving. Portsmouth schijnt ook goed te zijn.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geweldige stad, ruk sfeer.
Ben er 2 maal geweest maar vond de sfeer in beide gevallen erg tegenvallend.
Standard en die wedstrijd is zaterdag al.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Standaard - JUve zeker ?
Wanneer is deze eigenlijk? Klinkt erg aantrekkelijk, hoewel ik Juve een schijtclub vind. Standard is wel oké en ik ben nog nooit op Standard geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Standaard - JUve zeker ?
Jammer. Dan zit ik bij St. Albans City v Kidderminster Harriers. Een van de stadions die hoog op mijn wish-list staat ga ik dan eindelijk zien.quote:
je betaald 30 pond maar als ik naar dit seizoen kijk had je zowat alle wedstrijden kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
. DG jij bent Arsenal member toch? Heb je nog kans op kaarten voor fatsoenlijke wedstrijden, want het is wel aardig wat geld voor niks, zo'n red membership
Dat is ook zeker dankzij dat nieuwe stadion ofniet? Jammer dat het oude highbury weg is....quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je betaald 30 pond maar als ik naar dit seizoen kijk had je zowat alle wedstrijden kunnen bezoeken.
Zelfs alle toppers zijn red member sale geweest maar dan moet je er wel snel bijzijn natuurlijk.
Yupquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:36 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Dat is ook zeker dankzij dat nieuwe stadion ofniet?
De klojo die dat bedacht heeft moeten ze zijn nek om draaien.quote:Jammer dat het oude highbury weg is....
Lekker dichtbij en goed te doen met het OV.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:24 schreef Erasmusch het volgende:
Dan neem je toch Antwerp als nieuw cluppie?
Ziet er leuk uit, jammer van die sintelbanen(net zoals bij Roma :S )quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef Terreros85 het volgende:
Afgelopen zaterdag bij Real Betis - Villareal geweest. Werd gespeeld in het olympisch stadion, door de straf die ze kregen na Real Betis - Sevilla. Was best veel sfeer en de wedstrijd was nog leuk ook. 3-3 de eindstand en dat voor 10 euro.
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende week vrijdag ga ik naar Borussia M'gladbach - Hamburger SVquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
TVP
Dit jaar 4x naar de bundesliga geweest (HSV, Bremen, Schalke en Dortmund). Wil nog een keer naar Gladbach en misschien Bielefeld.
heb je eventueel wat foto's?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:15 schreef NordKaos het volgende:
28 april Dortmund - Eintracht, kaarten staan in de mail in een pdf bestand, alleen nog even uitprinten.
19 mei Paris Saint Germain - Troyes
Verder geen wensen meer?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen wil ik naar Tottenham Hotspur - Arsenal, Celtic - Rangers en Lazio - Napoli (of andersom).
Nee, dat wil je nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef M0NTANA het volgende:
(of andersom).
Jawel. Mijn wens is dat deze wedstrijden een beetje gespreid vallen, zodat het financieel realiseerbaar is. Dus één wedstrijd in oktober, één in januari en één in april ofzo?quote:
Napoli terug naar de Serie A zorgt voor meer interessante wedstrijden, de uitwedstrijd tegen Napoli zal wel lastig worden. Sowieso heb ik geen trek om tussen het Napolitaanse aso-volk te gaan zitten.quote:
Idd, een vriend van mij was naar Boca-tegenstander 2mnd geleden ofzo en het stond na een kwartier al 4-0quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat soort wedstrijden is een gekkenhuis man. Vooral als er gescoord wordt.
Niet waar, ook in de lagere Engelse divisiesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:48 schreef Erasmusch het volgende:
Enige plek ter wereld waar Coca Cola in het geel-blauw reclame maakt![]()
Torquay, Mansfield en Shrewsbury sowieso en dan vergeet ik er misschien nog eentjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet waar, ook in de lagere Engelse divisies
West Brom vond ik zelf een van de minste stadions in Engeland die ik bezocht heb. Omdat Birmingham niet echt aantrekkelijk was zijn we geen enkele keer in die stad gebleven. Een keertje hebben we in de buurt geslapen en dat was in de travelodge van Walsall. Die was alleen niet zo best, maar je kunt er goedkoop overnachten. Ga je eigenlijk vliegen of rijden naar West Brom? als je nog andere stadions wilt zien zou ik naar Wolverhampton en Aston Villa gaan, dat vond ik zelf de mooiste daar. St. Andrews van Birmingham City werd ik niet echt enthousiast over en ook het Bescot van Walsall is vrij saai.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:27 schreef MaxPower het volgende:
4 augustus West Bromwich Albion - sc Heerenveen...
Hebben de Engelandgangers ook tips & tricks voor Birmingham en omstreken?
WBA ben ik zelf niet geweest, maar Birmingham kan ik wel het een en ander over vertellen. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:27 schreef MaxPower het volgende:
4 augustus West Bromwich Albion - sc Heerenveen...
Hebben de Engelandgangers ook tips & tricks voor Birmingham en omstreken?
Je hebt iig een Etap redelijk centraal liggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:44 schreef MaxPower het volgende:
Goedkope overnachting...
Leuke pubs.
Als we gaan dan blijven we een paar dagen om alle stadions daar te bekijken. We gaan vliegen.
NP, als je nog wat namen van pubs/shops wil, zeg t maar. Behalve wat kanaaltjes en musea is er in de binnenstad weinig te doen voor toeristen. Wel geschikt voor een drinking trip dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef MaxPower het volgende:
Daar kan ik wel wat mee Erasmusch, thanks.
Je kunt ze het beste op de clubsite zelf bestellen. Dan betaal je er de gewone prijs voor. Overigens kun je nu nog niets gaan bestellen, want Sky heeft nog steeds niet bepaald welke wedstrijden ze gaan uitzenden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:08 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben van plan komend seizoen ook naar een wedstrijd in de Premier League te gaan met een vriend. Wij willen alleen losse tickets bestellen en toegestuurd krijgen en zelf ons hotel en de vliegreis kiezen, omdat we er niet puur voor de wedstrijd heen willen.
Ik heb uiteraard al enkele sites gevonden, maar ik dacht: misschien hebben jullie tips voor een goede, duidelijke en betrouwbare site. Op dit forum zitten natuurlijk aardig wat mensen met ervaring in het bezoeken van buitenlandse wedstrijden.
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ik naar Kopenhagen-Brondby, alleen zijn de fixtures nog niet bekend
Hij zit mij wat van mijn studie af te houden.quote:
Oke dan, dankje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Je kunt ze het beste op de clubsite zelf bestellen. Dan betaal je er de gewone prijs voor. Overigens kun je nu nog niets gaan bestellen, want Sky heeft nog steeds niet bepaald welke wedstrijden ze gaan uitzenden.
Bij Spurs schijnt het ook moeilijk te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Zijn er in Londen behalve chelsea en arsenal meer clubs waar je per se een membership moet hebben om een goede kans te hebben om aan kaarten te komen?
Strictly one per member.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
P.S. @DG: kun je als je red member bent meerdere kaarten per wedstrijd kopen? Kan het niet zo snel vinden op de arsenal site....
Ze verkopen het als Milaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Dr vliegen er niet echt veel op Bergamo.
Neem veel geld mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hopelijk dit seizoen met 'n vriend van me naar Old Trafford voor 'n wedstrijd van Man U. 2 seizoenen terug naar Schalke geweest, zijn cluppie. Nu is 't mijn beurt
Iemand tips voor me?
Ryanair vanaf Eindhovenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Dr vliegen er niet echt veel op Bergamo.
En Brussel (Charleroi).quote:
Ben ooit vanaf Charleroi voor 27 euro incl naar Milaan gevlogen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:27 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Ryanair is het goedkoopst. Bus zal bijna even duur zijn en je bent pokkelang onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |