quote:Op woensdag 21 maart 2007 02:29 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Naar het schijnt is Newcastle wel goed qua beleving. Portsmouth schijnt ook goed te zijn.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geweldige stad, ruk sfeer.
Ben er 2 maal geweest maar vond de sfeer in beide gevallen erg tegenvallend.
Standard en die wedstrijd is zaterdag al.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Standaard - JUve zeker ?
Wanneer is deze eigenlijk? Klinkt erg aantrekkelijk, hoewel ik Juve een schijtclub vind. Standard is wel oké en ik ben nog nooit op Standard geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Standaard - JUve zeker ?
Jammer. Dan zit ik bij St. Albans City v Kidderminster Harriers. Een van de stadions die hoog op mijn wish-list staat ga ik dan eindelijk zien.quote:
je betaald 30 pond maar als ik naar dit seizoen kijk had je zowat alle wedstrijden kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
. DG jij bent Arsenal member toch? Heb je nog kans op kaarten voor fatsoenlijke wedstrijden, want het is wel aardig wat geld voor niks, zo'n red membership
Dat is ook zeker dankzij dat nieuwe stadion ofniet? Jammer dat het oude highbury weg is....quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je betaald 30 pond maar als ik naar dit seizoen kijk had je zowat alle wedstrijden kunnen bezoeken.
Zelfs alle toppers zijn red member sale geweest maar dan moet je er wel snel bijzijn natuurlijk.
Yupquote:Op dinsdag 3 april 2007 13:36 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Dat is ook zeker dankzij dat nieuwe stadion ofniet?
De klojo die dat bedacht heeft moeten ze zijn nek om draaien.quote:Jammer dat het oude highbury weg is....
Lekker dichtbij en goed te doen met het OV.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:24 schreef Erasmusch het volgende:
Dan neem je toch Antwerp als nieuw cluppie?
Ziet er leuk uit, jammer van die sintelbanen(net zoals bij Roma :S )quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef Terreros85 het volgende:
Afgelopen zaterdag bij Real Betis - Villareal geweest. Werd gespeeld in het olympisch stadion, door de straf die ze kregen na Real Betis - Sevilla. Was best veel sfeer en de wedstrijd was nog leuk ook. 3-3 de eindstand en dat voor 10 euro.
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende week vrijdag ga ik naar Borussia M'gladbach - Hamburger SVquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
TVP
Dit jaar 4x naar de bundesliga geweest (HSV, Bremen, Schalke en Dortmund). Wil nog een keer naar Gladbach en misschien Bielefeld.
heb je eventueel wat foto's?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:15 schreef NordKaos het volgende:
28 april Dortmund - Eintracht, kaarten staan in de mail in een pdf bestand, alleen nog even uitprinten.
19 mei Paris Saint Germain - Troyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |