Je kunt ze het beste op de clubsite zelf bestellen. Dan betaal je er de gewone prijs voor. Overigens kun je nu nog niets gaan bestellen, want Sky heeft nog steeds niet bepaald welke wedstrijden ze gaan uitzenden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:08 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben van plan komend seizoen ook naar een wedstrijd in de Premier League te gaan met een vriend. Wij willen alleen losse tickets bestellen en toegestuurd krijgen en zelf ons hotel en de vliegreis kiezen, omdat we er niet puur voor de wedstrijd heen willen.
Ik heb uiteraard al enkele sites gevonden, maar ik dacht: misschien hebben jullie tips voor een goede, duidelijke en betrouwbare site. Op dit forum zitten natuurlijk aardig wat mensen met ervaring in het bezoeken van buitenlandse wedstrijden.
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ik naar Kopenhagen-Brondby, alleen zijn de fixtures nog niet bekend
Hij zit mij wat van mijn studie af te houden.quote:
Oke dan, dankje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Je kunt ze het beste op de clubsite zelf bestellen. Dan betaal je er de gewone prijs voor. Overigens kun je nu nog niets gaan bestellen, want Sky heeft nog steeds niet bepaald welke wedstrijden ze gaan uitzenden.
Bij Spurs schijnt het ook moeilijk te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Zijn er in Londen behalve chelsea en arsenal meer clubs waar je per se een membership moet hebben om een goede kans te hebben om aan kaarten te komen?
Strictly one per member.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
P.S. @DG: kun je als je red member bent meerdere kaarten per wedstrijd kopen? Kan het niet zo snel vinden op de arsenal site....
Ze verkopen het als Milaanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Dr vliegen er niet echt veel op Bergamo.
Neem veel geld mee.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hopelijk dit seizoen met 'n vriend van me naar Old Trafford voor 'n wedstrijd van Man U. 2 seizoenen terug naar Schalke geweest, zijn cluppie. Nu is 't mijn beurt
Iemand tips voor me?
Ryanair vanaf Eindhovenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Dr vliegen er niet echt veel op Bergamo.
En Brussel (Charleroi).quote:
Ben ooit vanaf Charleroi voor 27 euro incl naar Milaan gevlogen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:27 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Ryanair is het goedkoopst. Bus zal bijna even duur zijn en je bent pokkelang onderweg.
Uitgaan moet je in Sutton doen, bij Rosies.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Broad Street is 1 lange straat met allemaal pubs en clubs vol teenage mums, gilfs en alles er tussenin. Wat rustiger is Arcadian met daarnaast Oceana (). Andere leuke clubs zijn Risa, Sobar, Snobs, Bambu en Mechu. In het weekend komt al het tuig van buiten de stad zich volzuipen op Broad Street, wel leuk om te zien.
Had een eigen topic gemaakt, maar begreep dat er hier ook een centraal topic voor is.quote:Samen met een vriend van me, wil ik naar een wedstrijd van Liverpool.
Het liefst een beetje een wedstrijd van formaat, dus tegen een topper of tegen Everton (derby).
De kaarten daarvoor zijn niet heel gemakkelijk te krijgen, heb ik al begrepen.
Het valt me op dat de gecombineerde reizen nogal aan de dure kant zijn. (600 a 700 euro)
Daar zit dan meestal 1 overnachting bij.
Wat zijn jullie ervaringen met het boeken van een tripje naar een buitenlandse wedstrijd?
Kan je beter los de zaken proberen te regelen? Dus zelf een vlucht en een hotel zoeken en het kaartje ergens kopen? Of zijn de georganiseerde reizen van een redelijke prijs voorzien in jullie ogen?
Het maakt ons niet zo zeer uit wanneer we gaan, maar we willen wel graag naar Liverpool.
Wie heeft er tips voor ons?
PS.
De meeste sites die je moet google vindt, heb ik gehad. Ook VI-travel heb ik bekeken.
In het geval van Liverpool, member worden, dit geldt trouwens voor de meeste PL clubs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Had een eigen topic gemaakt, maar begreep dat er hier ook een centraal topic voor is.
Ik heb het topic doorgelezen maar heb nog niet gevonden waar je "makkelijk" of "goed" aan kaartjes kan komen voor bepaalde clubs, in mijn geval Liverpool.
Kan iemand helpen?
Ik kan je met zekerheid zeggen dat Ryanair nooit op Pool heeft gevlogen vanaf Eindhoven, volgens mij vliegt Ryanair helemaal niet op Pool.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:49 schreef MaxPower het volgende:
Hmm, toen ik naar Milaan/Bergamo vloog stond er ook Liverpool op de borden daar. Wellicht alweer veranderd dus.
Ongeveer naar 25 bestemmingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid zeggen dat Ryanair nooit op Pool heeft gevlogen vanaf Eindhoven, volgens mij vliegt Ryanair helemaal niet op Pool.
L E Z E Nquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:35 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet het al... het waren aankomsten, en een dag eerder had PSV tegen Liverpool gespeeld.
Je zegt hier toch dat Ryanair sowieso niet op Liverpool vliegt of ben ik blind?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik kan je met zekerheid zeggen dat Ryanair nooit op Pool heeft gevlogen vanaf Eindhoven, volgens mij vliegt Ryanair helemaal niet op Pool.
Klopt, maar dat doen ze toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Je zegt hier toch dat Ryanair sowieso niet op Liverpool vliegt of ben ik blind?
From Liverpoolquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doen ze toch ook niet?
Weet verder niet wat dat met "25 bestemmingen"te maken heeft, mis ik iets?
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef Sebbie het volgende:
[..]
Uitgaan moet je in Sutton doen, bij Rosies.
Ow, maar ik heb in ieder geval wel genoeg info gegeven over de tickets.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:25 schreef MaxPower het volgende:
Mooi verslag Mahir, maar dat is meer iets voor het groundhoppperstopic. Dit topic is vooral voor reistips en vragen geloof ik.
Clubcard is 2 jaar geleden afgeschaft, dus je kunt gewoon kaartjes kopen aan de kassa.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef postmortum het volgende:
is in Belgie een clubcard verplicht? Of kan ik gewoon bij de kassa in Genk tickets kopen?
Geen clubcard, dus je kan aan de kassa gewoon tickets kopenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef postmortum het volgende:
is in Belgie een clubcard verplicht? Of kan ik gewoon bij de kassa in Genk tickets kopen?
anders www.ticketingonline.be.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:34 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Geen clubcard, dus je kan aan de kassa gewoon tickets kopen
Moet je wel ff kijken of die wedstrijd niet uitverkocht is uiteraard, het stadion in Genk is altijd vrij goed gevuld
https://www6.eventimsports.de/shops/index.php3?shopid=20&sec_server=1&1189852248quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil met een vriend proberen om een wedstrijd van Dortmund te bezoeken..
We hadden ingedachten om naar Dortmund - Bayern te gaan
Maar heb je in Duitsland een clubcard ofzo nodig (volgens mij niet) of kan je kaartjes kopen via internet ofzo
Mijn duits is niet al te goed dus alles van de site van Dortmund begrijp ik niet 100%
Waar zit (sta) je?quote:Op maandag 10 september 2007 14:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Milan v Celtic op 4/12. Mijn eerste wedstrijd in Italië.
Hoe zt het trouwens bij Schalke 04. Iemand daar ervaring mee?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil met een vriend proberen om een wedstrijd van Dortmund te bezoeken..
We hadden ingedachten om naar Dortmund - Bayern te gaan
Maar heb je in Duitsland een clubcard ofzo nodig (volgens mij niet) of kan je kaartjes kopen via internet ofzo
Mijn duits is niet al te goed dus alles van de site van Dortmund begrijp ik niet 100%
Member geworden als ze slim zijn of zich laten naaien door een reisbureau of de DutchMancunians lijkt me.quote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef jojomen4 het volgende:
Cantona en Dos37 (heb trouwens van je gewonnen deze week in de PD toto), hoe komen jullie dan aan kaarten voor ManU?
registreren op de website en dan kan je gewoon kaarten aanvragen, geen clubcard ofzo nodig.quote:Op zondag 16 september 2007 20:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Hoe zt het trouwens bij Schalke 04. Iemand daar ervaring mee?
Ik ben memberquote:Op zondag 16 september 2007 23:37 schreef jojomen4 het volgende:
Cantona en Dos37 (heb trouwens van je gewonnen deze week in de PD toto), hoe komen jullie dan aan kaarten voor ManU?
vrijdag is het zoverquote:Op maandag 17 september 2007 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
registreren op de website en dan kan je gewoon kaarten aanvragen, geen clubcard ofzo nodig.
Heb me 6 maanden geleden kunnen registreren maar toen was alles dik uitverkocht. Nu 2 maanden geleden weer gekeken en opnieuw bijna de hele competitie uitverkocht..waren nog voor 4 thuiswedstrijd kaarten ofzo en heb nu kaarten binnen voor Schalke-Hertha. Zou eigenlijk op zaterdag de 29e zijn maar is verplaatst naar een dag eerder..heb er zin in in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |