Torquay, Mansfield en Shrewsbury sowieso en dan vergeet ik er misschien nog eentjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet waar, ook in de lagere Engelse divisies
West Brom vond ik zelf een van de minste stadions in Engeland die ik bezocht heb. Omdat Birmingham niet echt aantrekkelijk was zijn we geen enkele keer in die stad gebleven. Een keertje hebben we in de buurt geslapen en dat was in de travelodge van Walsall. Die was alleen niet zo best, maar je kunt er goedkoop overnachten. Ga je eigenlijk vliegen of rijden naar West Brom? als je nog andere stadions wilt zien zou ik naar Wolverhampton en Aston Villa gaan, dat vond ik zelf de mooiste daar. St. Andrews van Birmingham City werd ik niet echt enthousiast over en ook het Bescot van Walsall is vrij saai.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:27 schreef MaxPower het volgende:
4 augustus West Bromwich Albion - sc Heerenveen...
Hebben de Engelandgangers ook tips & tricks voor Birmingham en omstreken?
WBA ben ik zelf niet geweest, maar Birmingham kan ik wel het een en ander over vertellen. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:27 schreef MaxPower het volgende:
4 augustus West Bromwich Albion - sc Heerenveen...
Hebben de Engelandgangers ook tips & tricks voor Birmingham en omstreken?
Je hebt iig een Etap redelijk centraal liggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:44 schreef MaxPower het volgende:
Goedkope overnachting...
Leuke pubs.
Als we gaan dan blijven we een paar dagen om alle stadions daar te bekijken. We gaan vliegen.
NP, als je nog wat namen van pubs/shops wil, zeg t maar. Behalve wat kanaaltjes en musea is er in de binnenstad weinig te doen voor toeristen. Wel geschikt voor een drinking trip dusquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef MaxPower het volgende:
Daar kan ik wel wat mee Erasmusch, thanks.
Je kunt ze het beste op de clubsite zelf bestellen. Dan betaal je er de gewone prijs voor. Overigens kun je nu nog niets gaan bestellen, want Sky heeft nog steeds niet bepaald welke wedstrijden ze gaan uitzenden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:08 schreef Corksterr het volgende:
Ik ben van plan komend seizoen ook naar een wedstrijd in de Premier League te gaan met een vriend. Wij willen alleen losse tickets bestellen en toegestuurd krijgen en zelf ons hotel en de vliegreis kiezen, omdat we er niet puur voor de wedstrijd heen willen.
Ik heb uiteraard al enkele sites gevonden, maar ik dacht: misschien hebben jullie tips voor een goede, duidelijke en betrouwbare site. Op dit forum zitten natuurlijk aardig wat mensen met ervaring in het bezoeken van buitenlandse wedstrijden.
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:19 schreef Erasmusch het volgende:
Ik naar Kopenhagen-Brondby, alleen zijn de fixtures nog niet bekend
Hij zit mij wat van mijn studie af te houden.quote:
Oke dan, dankje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Je kunt ze het beste op de clubsite zelf bestellen. Dan betaal je er de gewone prijs voor. Overigens kun je nu nog niets gaan bestellen, want Sky heeft nog steeds niet bepaald welke wedstrijden ze gaan uitzenden.
Bij Spurs schijnt het ook moeilijk te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Zijn er in Londen behalve chelsea en arsenal meer clubs waar je per se een membership moet hebben om een goede kans te hebben om aan kaarten te komen?
Strictly one per member.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
P.S. @DG: kun je als je red member bent meerdere kaarten per wedstrijd kopen? Kan het niet zo snel vinden op de arsenal site....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |