Milagro?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat de appel niet ver van de boom is gevallen. Knap...... kritisch........ intelligent..... lief........ uitdagend.............. precies zoals ik.............![]()
Ja, je kent dat gevoel ook wel als veertiger toch? Om die blagen van in de 20 te vlug af te zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Das rap......
quote:
Theequote:
het was een poging alla cohen om de boel bij elkaar te houdenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Thee? ben toch niet ziek?
Wel brak maar dat is een heel ander verhaal.
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.quote:
Ik noem zomaar iemand hè en over welk topique hebben we het nu? Dat van EchtGaaf?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.
Mindermutsig?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zover ik weet was milagro niet aanwezig of genoemd in betreffende topic. Alhoewel, milagro is geen pubertje meer. Kortom een lief wijffie en bepaald niet dom.
u mag nooit meer raden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik noem zomaar iemand hè en over welk topique hebben we het nu? Dat van EchtGaaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |