lache toch, kun je meteen op de volgende pagina klikken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
Wat mij het meest ergert in de Cos is een vraag van iemand (die natuurlijk ergens eerder in de Cos allang beantwoord is) en dat 17 mensen dan het antwoord gaan geven......
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
Wat mij het meest ergert in de Cos is een vraag van iemand (die natuurlijk ergens eerder in de Cos allang beantwoord is) en dat 17 mensen dan het antwoord gaan geven......
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig man, lekker sociaal.![]()
Weltruste![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat die vraag dan de volgende pagina nog een keer word gesteld...![]()
En vervolgens 18 keer wordt beantwoord waarbij degene die het een pagina eerder vroeg en 17 antwoorden kreeg zelfs beledigd is dat de nieuwe zelfdevraagsteller niet even de moeite heeft genomen zijn kwaliteitspost (en 17 antwoorden) te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat die vraag dan de volgende pagina nog een keer word gesteld...![]()
Hey ik kom net binnen, hoe oud is Huub eigenlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
Hoe oud is Huub?
25
24 dacht ik
is ie niet net jarig geweest?
23 ofzo
hij had toch dat feestje, toen werd i e 25
49 HHAHAHAHAH
helaas niet dood
12 qua gedrag
(op die fiets)
pas werd ik een beetje pissed op iemand die DE VRAAG stelde.... toen was ik helemaal de lul en flauw en gemeen...... diegene is nu de grootste terugverwijsnazi van de Cosquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens 18 keer wordt beantwoord waarbij degene die het een pagina eerder vroeg en 17 antwoorden kreeg zelfs beledigd is dat de nieuwe zelfdevraagsteller niet even de moeite heeft genomen zijn kwaliteitspost (en 17 antwoorden) te lezen![]()
25quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey ik kom net binnen, hoe oud is Huub eigenlijk?
Nou weet ik het nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Namen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
pas werd ik een beetje pissed op iemand die DE VRAAG stelde.... toen was ik helemaal de lul en flauw en gemeen...... diegene is nu de grootste terugverwijsnazi van de Cos![]()
ik dacht 25 eigenlijk! weet het niet zeker, vraag even aan Leandra anders.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
is ie niet net jarig geweest?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
ik dacht 25 eigenlijk! weet het niet zeker, vraag even aan Leandra anders.![]()
Ik heb geen flauw idee over wie je het hebt maar volgens mij is ze zo zoet als honingquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:18 schreef mootie het volgende:
[..]
pas werd ik een beetje pissed op iemand die DE VRAAG stelde.... toen was ik helemaal de lul en flauw en gemeen...... diegene is nu de grootste terugverwijsnazi van de Cos![]()
die is het niet, maar die kan er ook wat vanquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee over wie je het hebt maar volgens mij is ze zo zoet als honing![]()
Wat zoemt er hier voor beschuldiging in de rondte!?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee over wie je het hebt maar volgens mij is ze zo zoet als honing![]()
tis de paravlieg van Brian! PAS OP!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zoemt er hier voor beschuldiging in de rondte!?![]()
Hoe bedoel je??quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat zoemt er hier voor beschuldiging in de rondte!?![]()
hij had toch dat feestje, toen werd i e 25quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was met kerst jarig en is toen 25 geworden.
Heb ik het 17de antwoord ??![]()
Met die stripper bedoel je?? Ja die ging natuurlijk niet zomaar voor hem uit de klerenquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
hij had toch dat feestje, toen werd i e 25
Trustequote:Op woensdag 21 maart 2007 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ok lieve mede fokkers, ik ga ook me mandje in.
Weltruste all
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het leek mij nogal een koningin van een beschuldiging...quote:
jij wel, ouwe ziekerd!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het leek mij nogal een koningin van een beschuldiging...
DaarBIJ weten we niet zeker wie mootie bedoeld![]()
de hele wereld mag weten dat wij geheime pm-sessie hebben waarin wij mensen van de vreselijkste dingen betichten!quote:
hoe oud ben je? mijn neven hebben daar ook op school gezeten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik had vroeger een Leraar Frans, de heer Ristenpat (dat was op het Carmellyceum in .. Oldenzaal). Hij had een verhaal over mensen die altijd liepen te zeiken.
Ik vertaal de rest van het verhaal als de ware leeftijd van Huub hier boven water komt.
Kijk uit met wat je post, straks lijk je zelf heel oudquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe oud ben je? mijn neven hebben daar ook op school gezeten.
Hoe oud was die stripper eigenlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met die stripper bedoel je?? Ja die ging natuurlijk niet zomaar voor hem uit de kleren![]()
Ik ben toch pas jarig geweest?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe oud ben je? mijn neven hebben daar ook op school gezeten.
Oh god, daar staan al die "wat een kutwijf is Leandra toch" posts van Ian_Nick natuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:26 schreef mootie het volgende:
[..]
de hele wereld mag weten dat wij geheime pm-sessie hebben waarin wij mensen van de vreselijkste dingen betichten!![]()
ik ben ook bejaard en dik, jammer dan! En mijn neven zijn toch niet per definitie even oud als ik, domme muppetquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je post, straks lijk je zelf heel oud![]()
Ik heb bijna alle COSsen van de vier dagen dat ik afwezig was doorgelezen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik de COSsen nog terug zou lezen dan zou ik ook weten wie die COSterugverwijsnazi is...![]()
wij gebruiken liever het woord 'bitch'quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, daar staan al die "wat een kutwijf is Leandra toch" posts van Ian_Nick natuurlijk![]()
Tsssk, alsof ik ooit iets negatiefs over jou zou kunnen typen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, daar staan al die "wat een kutwijf is Leandra toch" posts van Ian_Nick natuurlijk![]()
Bij seinfeld kon ik soms echt zo hard lachen dat ik van mezelf schrok. Dat had ik (vooral in het begin) met het Cossen ook.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/998060/6/50#47498028]Als ik de COSsen nog terug zou lezen dan zou ik ook weten wie die COSterugverwijsnazi is
Soup!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Bij seinfeld kon ik soms echt zo hard lachen dat ik van mezelf schrok. Dat had ik (vooral in het begin) met het Cossen ook.
Jullie zijn niet de enigenquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
wij gebruiken liever het woord 'bitch'![]()
quote:
Hij heeft ook een groter voorhoofd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Verduld, die vent lijkt op mij maar dan zonder strikje. En hij weet natuurlijk meer.
Maar wel al meerdere over...quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
met mn hand op mn hart, we hebben geen geheime Leandra bashsessie gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |