Pannendeksels tegen elkaar meppen wil weleens helpen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
dat komt omdat mijn partner om 12 uur al ligt te pitten!![]()
Vergeet ook aub niet dat ik niet elke waarneming of scheet die ik zie of hoor postwaardig in de COS vind.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het belangrijkste verschil tussen jou en die koffiewijven is volgens mij je avatar (is dat een voetballer? geen darter waarschijnlijk) en je misnoegde (is het nu eindelijk eens afgelopen) toontje (wat ik overigens inderdaad regelmatig als een verademing ervaar).
welnee, des te meer tijd heb ik voor jouquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pannendeksels tegen elkaar meppen wil weleens helpen.
Ohja!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
welnee, des te meer tijd heb ik voor jou![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pannendeksels tegen elkaar meppen wil weleens helpen.
En dat die vraag dan de volgende pagina nog een keer word gesteld...quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
Wat mij het meest ergert in de Cos is een vraag van iemand (die natuurlijk ergens eerder in de Cos allang beantwoord is) en dat 17 mensen dan het antwoord gaan geven......
lache toch, kun je meteen op de volgende pagina klikken.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
Wat mij het meest ergert in de Cos is een vraag van iemand (die natuurlijk ergens eerder in de Cos allang beantwoord is) en dat 17 mensen dan het antwoord gaan geven......
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig man, lekker sociaal.![]()
Weltruste![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat die vraag dan de volgende pagina nog een keer word gesteld...![]()
En vervolgens 18 keer wordt beantwoord waarbij degene die het een pagina eerder vroeg en 17 antwoorden kreeg zelfs beledigd is dat de nieuwe zelfdevraagsteller niet even de moeite heeft genomen zijn kwaliteitspost (en 17 antwoorden) te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dat die vraag dan de volgende pagina nog een keer word gesteld...![]()
Hey ik kom net binnen, hoe oud is Huub eigenlijk?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:16 schreef mootie het volgende:
Hoe oud is Huub?
25
24 dacht ik
is ie niet net jarig geweest?
23 ofzo
hij had toch dat feestje, toen werd i e 25
49 HHAHAHAHAH
helaas niet dood
12 qua gedrag
(op die fiets)
pas werd ik een beetje pissed op iemand die DE VRAAG stelde.... toen was ik helemaal de lul en flauw en gemeen...... diegene is nu de grootste terugverwijsnazi van de Cosquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En vervolgens 18 keer wordt beantwoord waarbij degene die het een pagina eerder vroeg en 17 antwoorden kreeg zelfs beledigd is dat de nieuwe zelfdevraagsteller niet even de moeite heeft genomen zijn kwaliteitspost (en 17 antwoorden) te lezen![]()
25quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey ik kom net binnen, hoe oud is Huub eigenlijk?
Nou weet ik het nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey ik kom net binnen, hoe oud is Huub eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |