Daarom neem jij alles op?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:04 schreef HiDiHo het volgende:
Kijk, het intreseert mij nou weer geen fuck dat er mensen zijn die COS terug lezen. Zo belangrijk is DGK nou ook weer niet, lijkt me.
Zal ik daar meteen een regel voor maken (iets met: In geval van...)quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel mooi dat je nog wakker bent trouwens, ik heb het vermoeden dat je die link naar de SC in je OP strax nog een keer mag aanpassen![]()
ik blief geen koffiequote:Op woensdag 21 maart 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, leuk....
Maar kaart dat dan aan in FB, nu gaan alle koffiewijfen wederom de COS verpesten door jouw ludieke actie.
Ok, voor als er iets gebeurt. Maar terug kijken doe ik nooit tot zelden.quote:
Ik deed het tot ± kerst ook hoor, gewoon omdat je dan 2 of 3 versies las van wat er gebeurde en daardoor een vrij goed beeld van de gebeurtenissen kon vormen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk, het intreseert mij nou weer geen fuck dat er mensen zijn die COS terug lezen. Zo belangrijk is DGK nou ook weer niet, lijkt me.
Weltrustequote:
Het belangrijkste verschil tussen jou en die koffiewijven is volgens mij je avatar (is dat een voetballer? geen darter waarschijnlijk) en je misnoegde (is het nu eindelijk eens afgelopen) toontje (wat ik overigens inderdaad regelmatig als een verademing ervaar).quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, leuk....
Maar kaart dat dan aan in FB, nu gaan alle koffiewijfen wederom de COS verpesten door jouw ludieke actie.
Neuh.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:05 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Hoe stel je het dan voor?
Jaap staat bij de ijskast en eet ijs. Eric leest in de krant, Huub speelt piano, Sylvia leest in haar tarotboek. Is dat trouwens verboden door Gert? Ik zie haar er nooit meer mee. Of heeft ze het uit? Ik lach me altijd rot om de cossen. Zonder dat zou ik al geen streams meer kijken.
staat mijn kikker voor koffiewijf?quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Het belangrijkste verschil tussen jou en die koffiewijven is volgens mij je avatar (is dat een voetballer? geen darter waarschijnlijk) en je misnoegde (is het nu eindelijk eens afgelopen) toontje (wat ik overigens inderdaad regelmatig als een verademing ervaar).
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
truste![]()
![]()
![]()
(mijn eerste truste posting ooit (geloof ik))
dat komt omdat mijn partner om 12 uur al ligt te pitten!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:10 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb ook vaak de streams aan en als er niets aan de hand is post ik niks.
Helaas zijn er mensen die de COS als een soort chatbox zien, of erger nog: Als een soort partner tegen wie ze praten.
Pannendeksels tegen elkaar meppen wil weleens helpen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
dat komt omdat mijn partner om 12 uur al ligt te pitten!![]()
Vergeet ook aub niet dat ik niet elke waarneming of scheet die ik zie of hoor postwaardig in de COS vind.quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:09 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het belangrijkste verschil tussen jou en die koffiewijven is volgens mij je avatar (is dat een voetballer? geen darter waarschijnlijk) en je misnoegde (is het nu eindelijk eens afgelopen) toontje (wat ik overigens inderdaad regelmatig als een verademing ervaar).
welnee, des te meer tijd heb ik voor jouquote:Op woensdag 21 maart 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pannendeksels tegen elkaar meppen wil weleens helpen.
Ohja!quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
[..]
welnee, des te meer tijd heb ik voor jou![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pannendeksels tegen elkaar meppen wil weleens helpen.
En dat die vraag dan de volgende pagina nog een keer word gesteld...quote:Op woensdag 21 maart 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
Wat mij het meest ergert in de Cos is een vraag van iemand (die natuurlijk ergens eerder in de Cos allang beantwoord is) en dat 17 mensen dan het antwoord gaan geven......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |