Waar stond jij dan om een uurtje of half 9? Misschien heb ik je wel zien staanquote:Op zondag 1 april 2007 13:11 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Heb je coma-gezopen gisteren dan?
Het Rockfeest was mooi trouwens... Vooral Green(ish) Day en de Red Hot Chili Peppers/Bastards. De Aerosmith band vond ik wat minder, maar dat vind ik ook geen leuke muziek.
Wel jammer dat om half 9 (toen Greenish Day begon) de zaal superleeg was. "Holiday" in een lege zaal is zonde van zo'n geweldig nummer
Rechtsvooraan een beetje in de buurt van het podiumquote:Op zondag 1 april 2007 13:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Waar stond jij dan om een uurtje of half 9? Misschien heb ik je wel zien staan![]()
Das kuttig zulke dingen. Dat je achteraf moet horen wat je allemaal gedaan hebtquote:Op zondag 1 april 2007 13:20 schreef GotC het volgende:
omg! Ik heb ineens, door gister denk, een gigantische blauwe plek (inmiddels zwart/paars) op m'n kont! En een soort van brandplek (zeg maar open geschuurd) op m'n arm..!
Njaa die brandplek was omdat een dronken vriend me iets te hardhandig beetpakte en dus langs iets schuurdequote:Op zondag 1 april 2007 16:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Das kuttig zulke dingen. Dat je achteraf moet horen wat je allemaal gedaan hebt![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 17:32 schreef GotC het volgende:
Ben niet voor niks een westlander. Nee hoor, geintje. Normaal ben ik niet zo, alleen de afgelopen paar wekenjaar wel
.
Storing trouwens bij 't overzetten van de AH salarissenWacht nu alweer 3 dagen erop.. Er is iets mis met de bank ofzo. Best genaaid, ik wil die 600 euro!
.
Ik stond meer links, iets voor die geluidstechnici zeg maarquote:Op zondag 1 april 2007 14:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Rechtsvooraan een beetje in de buurt van het podium
En jij?
En nu ben je je rijcapaciteiten aan het wegdrinkenquote:Op zondag 1 april 2007 20:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet waar. Ik ben vanaf oktober zo ongeveer bob geweest!
Op sommige momenten is het erg leuk om de bob te zijn.. en sommige momenten nietquote:Op zondag 1 april 2007 20:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En nu ben je je rijcapaciteiten aan het wegdrinken![]()
Is ook wel een beetje mijn angst als ik mn rijbewijs heb, heb nu al nachtmerries van Bob zijn.
Maar het grote voordeel is roadtrippen in de zomer![]()
Ik heb nog geen plannen.. Waarschijnlijk wel naar Koninginnenach, en verder kijk ik nog welquote:Op maandag 2 april 2007 11:33 schreef dubidub het volgende:
Nou ThaRooP, je hoort t
Wat gaan jullie trouwens doen met koninginnedag? Wij gaan mss naar Amsterdam
Zit in Turkije danquote:Op maandag 2 april 2007 11:33 schreef dubidub het volgende:
Nou ThaRooP, je hoort t
haaaaiquote:
klopt!quote:Op maandag 2 april 2007 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
nou marjan, welkom ook, als je dan ff hard hoest, kan ik je horen.. woon tussen W'lee en DL in zo een beetje (laan van vijverberg)
en ben jij dus verantwoordelijk voor die irritante reclame op discovery met die klote trein rails?
Den Haag of Amsterdam iigquote:Op maandag 2 april 2007 11:33 schreef dubidub het volgende:
Nou ThaRooP, je hoort t
HBO! klein verschil in letters, grote in loonquote:Op maandag 2 april 2007 17:10 schreef wlsandman het volgende:
welkom mede lierenaar bootje![]()
22 jaar en derdejaarsstudent, mbo´er??
En waarom helemaal in Hilversum stage lopen, bij welk bedrijf loop je stage?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:14 schreef Bootje84 het volgende:
goed. claudia dus.. ja, ontwrichte kaak was zuur natuurlijk (leuke woordspeling ^^)
ze zag me niet, ik d8 dr al te herkennen via dr 8eruitkijk spiegel. tis volgens mij een losgeslagen sletje atm..
Uiteraard! Morgenavond komt het er eindelijk bij mij weer eens een keertje vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
zijn er eigenlijk een beetje pokermensen in 't westland...?
*gelegenheidspokeraar meldtquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
Call!quote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
Ja ik ben voor, jullie geld is altijd welkomquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, anders houden we gewoon een keer een Fok! pokeravond in de Ouwe Droog ofzo
Ik bedoelde eigenlijk; heb je, voordat je aan het HBO begon, geen mbo gedaan?quote:Op maandag 2 april 2007 20:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
HBO! klein verschil in letters, grote in loon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |