Zo zag je Kim nog tijdens PW.quote:Op maandag 26 maart 2007 08:22 schreef dubidub het volgende:
Nee sorry, wel schoolboeken![]()
Tentamenweek![]()
Ik zat in de andere gymzaal. Wat deed ze dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zo zag je Kim nog tijdens PW.
Tis niet te hopen dat die me nog eens moet thuisbrengen met rijles![]()
Als ik dan zo in Naaldwijk voor haar huis sta: 'Ik ga wel lopen
'
Flauwvallen, out of nowhere like in the old days.quote:Op maandag 26 maart 2007 12:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zat in de andere gymzaal. Wat deed ze dan?
Omgquote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Flauwvallen, out of nowhere like in the old days.
Het was echt zo
*geschuif van tafel*
*plof*
Ik werd nu door iemand anders uit die buurt thuisgebracht, werd al bang toen ik die richting uit moest rijden maar gelukkig stopte ik bij een ander huis![]()
Ze wou gewoon afkijken en viel van dr stoelquote:Op maandag 26 maart 2007 14:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Flauwvallen, out of nowhere like in the old days.
Het was echt zo
*geschuif van tafel*
*plof*
Ik werd nu door iemand anders uit die buurt thuisgebracht, werd al bang toen ik die richting uit moest rijden maar gelukkig stopte ik bij een ander huis![]()
Ze heeft het ook niet afgemaakt.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:18 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ze wou gewoon afkijken en viel van dr stoel![]()
Nee, maar dan ken je je ook niet echt meer concentreren dunkt me![]()
Ik heb er nog geen last van.. Binnenkort is een zo'n pil/spuit gaan halen waardoor het gehele lente/zomer/herfst er geen last meer van hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef GotC het volgende:
Vind het wel lekker. Iedereen is zeker hard aan het studeren.
Ik probeer m'n hooikoorts nu al te bestrijden, maar dat gedoe lijkt te winnen. Hele keel+neus zit vast, zie alles maar wazig.. Yay het is weer lente
Studeren. Joepie. Net 3 uur scheikunde gehad (quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:39 schreef GotC het volgende:
Vind het wel lekker. Iedereen is zeker hard aan het studeren.
Ik probeer m'n hooikoorts nu al te bestrijden, maar dat gedoe lijkt te winnen. Hele keel+neus zit vast, zie alles maar wazig.. Yay het is weer lente
Dan vraag ik me toch hoeveel Westlanders dit platform heeft ondervraagd...quote:Reizigers waarderen OV
De reizigers in het openbaar vervoer in de stadsregio Rotterdam zijn tevreden over de geboden kwaliteit en service.
Dat blijkt uit de jaarlijkse ov-klantbarometer van het Kennisplatform Verkeer en Vervoer.
Het algemene oordeel van het RET-busvervoer waarderen de reizigers met een 7,1. De waardering voor het busvervoer van Connexxion is hoog een 7,2.
Nou, ik moet eerlijk wezen. Het traject De Lier - Delft en terug wordt altijd goed verzorgd, zelden of nooit te laatquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef PieterBas het volgende:
Op de WOS
[..]
Dan vraag ik me toch hoeveel Westlanders dit platform heeft ondervraagd...![]()
Wat moet je in de nacht in een bus?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:31 schreef Strychnine het volgende:
Ik vind de verbindingen bar slecht, en het gebeurd niet zelden dat mijn bus minimaal 5 minuten te laat is. Behalve 's nachts de laatste bus, die is 5 minuten te vroeg -_-' het gebeurd niet zelden dat ik mijn moeder moet bellen of die me wil komen halen omdat hij 's nachts te vroeg is gekomen.
Eerder naar huis gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:31 schreef Strychnine het volgende:
Ik vind de verbindingen bar slecht, en het gebeurd niet zelden dat mijn bus minimaal 5 minuten te laat is. Behalve 's nachts de laatste bus, die is 5 minuten te vroeg -_-' het gebeurd niet zelden dat ik mijn moeder moet bellen of die me wil komen halen omdat hij 's nachts te vroeg is gekomen.
Ja, belachelijk inderdaad die OV-verbindingen. Laat ook eens zo'n bus op vrijdag/zaterdag rijden wat latern. Dan kunnen we ook eens een keertje naar Delft/Rotterdam zonder dat er iemand de bob moet zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:04 schreef Strychnine het volgende:
Omdat mijn beste vriendin woont op een locatie die ik alleen met de bus kan bereikenIk heb nog geen rijbewijs (geen geld voor) dus ik ben van het OV afhankelijk.
Moet je je in Wateringen wonen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, belachelijk inderdaad die OV-verbindingen. Laat ook eens zo'n bus op vrijdag/zaterdag rijden wat latern. Dan kunnen we ook eens een keertje naar Delft/Rotterdam zonder dat er iemand de bob moet zijn.
Als je wil klagen, kan je trouwens morgen met de burgemeester in gesprek
http://westland.cda.nl/actueel.aspx?itemID=1269
Het is dat ik naar school moet, anders ging ik er wel effe heenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, belachelijk inderdaad die OV-verbindingen. Laat ook eens zo'n bus op vrijdag/zaterdag rijden wat latern. Dan kunnen we ook eens een keertje naar Delft/Rotterdam zonder dat er iemand de bob moet zijn.
De bussen mogen van mij ook in de avondspits wat vaker rijden... Na 18:06 kan je een half uur op je bus gaan wachten in Naaldwijk..quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Om 18:06 is de spits net pas begonnen. Ik heb ook al in Schiedam een paar keer moeten bellen op ze me kwamen ophalen (rond 18:45 geloof ik) omdat de volgende bus naar Naaldwijk pas over een uur zou gaan...quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De bussen mogen van mij ook in de avondspits wat vaker rijden... Na 18:06 kan je een half uur op je bus gaan wachten in Naaldwijk..
Daarom ga ik nu altijd met de fiets naar Naaldwijk, nu hoef ik niet 35 minuten te wachten op 31 naar 's-Gravenzandequote:Op donderdag 29 maart 2007 11:08 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Om 18:06 is de spits net pas begonnen. Ik heb ook al in Schiedam een paar keer moeten bellen op ze me kwamen ophalen (rond 18:45 geloof ik) omdat de volgende bus naar Naaldwijk pas over een uur zou gaan...
Maar het bier schijnt gratis te zijn en ik ga wel ff kijken bij Sjaak. Twee vrienden zitten "in de organisatie", dus ik ben het wel verplicht
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef wlsandman het volgende:
Zo, eindelijk weer weekend![]()
Morgenavond ff naar Raise Your Hands![]()
Ja, dat wordt helemaal goud morgen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:00 schreef wlsandman het volgende:
Zo, eindelijk weer weekend![]()
Morgenavond ff naar Raise Your Hands![]()
Ga je ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:19 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat wordt helemaal goud morgen!
quote:Miljoenenbrand chrysantenkwekerij
Een brand in een chrysantenbedrijf aan de Geerbos in Maasdijk heeft zaterdagochtend een miljoenenschade aangericht. Bij de brand in de kas vielen geen gewonden, meldt de brandweer.
Omstreeks vier uur kreeg de alarmcentrale van de brandweer de melding binnen via de eigenaar van het bedrijf. Het bedrijf is van chrysantenkwekerij Leen Middelburg. De kwekerij heeft een omvang van ongeveer vijf hectare en wordt in het midden gescheiden door een bedrijfruimte.
Bij aankomst van de brandweer bleek het schermdoek in de ene helft van het bedrijf volledig in brand te staan. Het bedrijf ligt ingesloten tussen andere bedrijven, waardoor de brandweer lastig aan voldoende water kon komen en de brand moeilijk bereikbaar was. Hierdoor heeft de brandweer meer materiaal en personeel ter plaatse laten komen om de brand van verschillende kanten te bestrijden. Hierdoor wist men toch de brand snel onder contole te krijgen.
De brand heeft aanzienlijke schade aangericht. Ongeveer tweeenhalve hectare chrysanten teelt en kas complex is als verloren te beschouwen. Dit is hoofdzakelijk de oorzaak van het schermdoek, dat volledig gesloten was bij aankomst van de brandweer.
De brandweer van het Westland werd geholpen door verschillende korpsen uit de regio. De totale schade loopt in de miljoenen euro's.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef GotC het volgende:
Marathon kijken was leukPa en broer deden aan de 10 km mee.
Ik deed met de 5 meequote:Op zaterdag 31 maart 2007 16:25 schreef GotC het volgende:
Marathon kijken was leukPa en broer deden aan de 10 km mee.
Leenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:47 schreef ThaRooP het volgende:
Wat is dit nou weer ?![]()
Grote brand verwoest chrysantenkwekerij Maasdijk
[..]
Dan begin je op een klasgenoot van me te lijken. En da's geen goed dingquote:Op zondag 1 april 2007 13:00 schreef GotC het volgende:
Zoals gewoonlijk tegenwoordig: Het is een wonder dat ik nog leef.
Heb je coma-gezopen gisteren dan?quote:Op zondag 1 april 2007 13:00 schreef GotC het volgende:
Zoals gewoonlijk tegenwoordig: Het is een wonder dat ik nog leef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |