Ik reed er net onderdoor, als je vanaf kwintsheul naar naaldwijk rijdt dan zie je dat er een betontegel vanaf is ofzo, verder niet veel boeiends...quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:25 schreef vipergts het volgende:
Ja een of andere idioot van immerzeel reed met een buffertank achterop zijn trailer en kwam erachter dat zijn vrachtje te hoog was, niet zo heel goed geregeld zeg maar. maar dat viaduct kan wel iets hebben het staat iig niet op instorten
quote:
Hij is vetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoorde dat die truck van immerzeel gistermiddag om 5 uur alweer achteruit wegreed, en dat ze daarna gelijk gingen checken voor schade/ reparaties.
Nog 2 uurtjes school
Alweer?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:18 schreef InnocentFR het volgende:
Gebeurd er nog wat bij het Westland college, net toen ik uit rdam met de bus kwam stonden bij de tiendweg een politieauto en een politiemotor met wat jongens van buitenlandse afkomst.
Eindelijk weekend na week veel werken en veel school
Ja, in plaats van dat je hardcore nummers gaat verkachten, vraag je nu ons om Kromme Jongens nummers te gaan verkrachten? Ben je inspiratieloos ofzo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:57 schreef Westlander het volgende:
Maak jij de Kromme Jongens clubhit van 2007?
De Kromme Jongens staan volop in de belangstelling door de voorstellingen die in april weer starten in de Mustang Musical hal in Poeldijk. In de jaren negentig mocht deze oer-Westlandse popgroep rekenen op veel toehoorders. Maar ook anno 2007 zijn tal van nummers nog populair in hokken, op braderieën, in kroegen en discotheken. Overal hoor je nog onder meer 'Een hete nacht…', 'Bloemkool' en 'Nummer 2' terugkomen.
De laatste officiële Kromme Jongens CD dateert van 1997. Tijd om de muziek van de Kromme Jongens in hedendaagse muziekstijlen te verwerken. Hierbij dagen we alle dance-producers uit om een 2007-remix te maken van een van de nummers van de Kromme Jongens. Jump, club, trance, house, kies je eigen stijl en je favoriete track van de Kromme Jongens! Alles is toegestaan (dus bijvoorbeeld ook het opnieuw inzingen), als het maar dance georiënteerd is.
Helaas zijn er geen arrangementen, 'losse' vocalen en ander audiomateriaal beschikbaar, dus je zult creatief moeten zijn met de originele muziek. Je mix zal beoordeeld worden op originaliteit, toegankelijkheid en herkenbare Westlandse sound en vocalen. De jury bestaat uit de volgende personen:
Peter Kruithof
en Gert Kögeler van de Kromme Jongens,
Rob Niemans
(Westlandse feest en house-dj die momenteel furore maakt in Nederland met o.a. een vaste residentie aan het Leidseplein in Amsterdam) en
Sander Vroom
initiatiefnemer van de wedstrijd (en als DJ Vitro al 11 jaar huis-dj van discotheek Teejater).
De beste mix wordt op zaterdagavond 12 mei om 0.00 uur gedraaid in discotheek Teejater inclusief aankondiging met de naam van de maker van de mix. Nadat de officiële Kromme Jongens 2007 remix zijn primeur heeft beleefd zal deze ongetwijfeld op meerdere plaatsen ten gehore worden gebracht. Dat betekent dus eeuwige Westlandse roem voor de winnaar!
Stuur jouw 2007-versie van de Kromme Jongens (of een link er naar toe) uiterlijk 5 mei naar
sander@djvitro.nl
-----
Westlands Stampuhhh !!![]()
Het is dat er 2 leden van de Kromme Jongens in de jury zitten..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, in plaats van dat je hardcore nummers gaat verkachten, vraag je nu ons om Kromme Jongens nummers te gaan verkrachten? Ben je inspiratieloos ofzo?![]()
![]()
Een hardcore nummer verkrachten... rightquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, in plaats van dat je hardcore nummers gaat verkachten, vraag je nu ons om Kromme Jongens nummers te gaan verkrachten? Ben je inspiratieloos ofzo?![]()
![]()
Dubidub doelt denk op to to toquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Een hardcore nummer verkrachten... right
lekker op tijdquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:49 schreef ThaRooP het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van school over die steekpartij en ik kon dus op 21 maart in lokaal 003 terecht om te praten![]()
Cocainemotherfuckers (quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Een hardcore nummer verkrachten... right
ook nuchter kan je vallen hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:28 schreef dubidub het volgende:
Drink je een keer niets op je zaterdagmiddag, tyf je van de trap af
Maar als niet-nuchter-zijnd-persoon heb je een goed excuus. Als nuchter-zijnd-persoon ben je dan gewoon lompquote:
Dan ben je niet de enige..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef Strychnine het volgende:
Ik ben ook iemand die altijd op het verkeerde moment struikelt of valt
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:33 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Maar als niet-nuchter-zijnd-persoon heb je een goed excuus. Als nuchter-zijnd-persoon ben je dan gewoon lomp![]()
hej ik ook al, wil dr eigenlijk wel ff heen!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:49 schreef ThaRooP het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief van school over die steekpartij en ik kon dus op 21 maart in lokaal 003 terecht om te praten![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo ik benw eer terug uit utrecht.
Gister avond heengeweest, maat van me woont daar.
Gepokerd, flink veel biergezopen (flink veel)
En toen van fucking 2 uur tot half 8 sochtends zitten mexxen, tering![]()
Om 1 voor 7 ff baas gebeld hoe het was op werkkon die wel omlachen.
![]()
Alleen de wraak kwam om half 10:quote:
Ik deed gisteravond niks omdat ik allang blij was dat ik de dag ervoor overleefd hadquote:Op zondag 25 maart 2007 17:04 schreef GotC het volgende:
Ik moet 2 a 3 werkstukken maken voor vrijdagSnap er geen bal van.
Blij datk nog leef na de verjaardag gister.
M'n ouders waren gister nog later thuis, en later uit bed ookquote:Op zondag 25 maart 2007 17:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik deed gisteravond niks omdat ik allang blij was dat ik de dag ervoor overleefd had![]()
Nog steeds niks geleerd![]()
Wil je de mijne?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
M'n ouders waren gister nog later thuis, en later uit bed ook. Weird.
Was m'n rijbewijs zelfs nog kwijtgeraakt in de winkel. Gelukkig vonden vrienden van me m..
Iedereen lijkt wel tentamenweek te hebben zo ineens. Ik wou dat ik nog tentamens had..
Heb sinds april 2006 niet meer in mijn schoolboeken hoeven te kijkenquote:
Je vergeet erbij te vermelden dat we met z'n 4en op de achterbank zaten, en dat de vriendelijke agente er helemaal niets van zagquote:Op zondag 25 maart 2007 17:22 schreef wlsandman het volgende:
Ik moest gisteravond blazen in scheveningen![]()
Rijdt er ineens een politie-auto met zo´n rood stopbord op zijn dak achter mij. Hele tijd met zn lichten seinen, ik stoppen: acololcontrole![]()
Ik blazen, een P van prima
Verder is de Crazy piano´s goed te doen![]()
![]()
Nee, was het leuk?quote:Op zondag 25 maart 2007 23:46 schreef donnahvh het volgende:
iemand nog iets van de rodeloper toestanden meegemaakt van t weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |