Ik ben in het begin altijd wat afwachtend, en toen we in Delft gingen eten heb ik jou wel opgetrommeldquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat jij me uberhaupt nooit hebt gevraagd of we 'iets gingen doen'. Dus nu zeggen dat dat komt omdat ik niet meer terugsmste gaat ook niet helemaal op![]()
Is dat zo? Maar voor mij ook niet echt leuk he. Mooi niet dat ik achter iemand aan ga lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben in het begin altijd wat afwachtend, en toen we in Delft gingen eten heb ik jou wel opgetrommeld.
Dat is zo. Ik zat toen in Utrecht, en had jou gesmst van joh, nu effe wat doen in delft? Om kwart over 6? (de stomste dingen onthou ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:25 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar voor mij ook niet echt leuk he. Mooi niet dat ik achter iemand aan ga lopen.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef dubidub het volgende:
Die turk die was neergestoken heeft zich trouwens kranig verweerd met een figuurzaag![]()
![]()
Ik hoorde met een nietmachinequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef dubidub het volgende:
Die turk die was neergestoken heeft zich trouwens kranig verweerd met een figuurzaag![]()
![]()
quote:
Ach liever normaal rijden dan rijles. Maar het hele autorijden concept spreekt me wel aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef GotC het volgende:
Ik wil naar 300!
En ik ga zometeen dus autorijden naar de IKEA. Rijles..blij dat ik dat niet meer heb eerlijk gezegd!
Moeders wil naar IKEA, broer gaat binnenkort op zichzelf wonen voor t eerst, dus de nodige crap moet worden ingeslagen ofzo
Subtiel +3quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met wie ga je?
ik hoef niet mee hoor
Ik vroeg het ook voor de grap in mn 4de rijlesquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
Ik zou best wel eens weer een rijles willen nemen.. en dan vragen.. en wanneer mag ik afrijden?
Wat zij hij/zij toen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook voor de grap in mn 4de rijles![]()
Eerst zei die:quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat zij hij/zij toen?
maar lijkt me wel grappig hoor... ik heb ondertussen 2,5 jaar mijn rijbewijs.. en dan te horen krijgen nou een lesje of 20...![]()
Ik heb een lekker bakkie koffie erbij gepakt, bureaustoel een standje achterover gedaan en lekker zitten lezen! Net een soapquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
liefdesproblemen horen in een andere topic![]()
![]()
Wat een conversatie tussen gotc en gebleekte![]()
ik heb het overgeslagen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik heb een lekker bakkie koffie erbij gepakt, bureaustoel een standje achterover gedaan en lekker zitten lezen! Net een soap
En ik ga vanavond met 4 collega's
Dat zal niet echt lang duren denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef Strychnine het volgende:
Ik wacht gewoon tot ik hem op dvd kan krijgen
Veel plezier met de CAM versiequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Strychnine het volgende:
Mijn moeders vriend is into rippen van zo'n... weet ik hoe dat heet, newsserver geloof ik. Dus ik wacht even geduldig af
Ik hou toch goede hoopquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef ThaRooP het volgende:
Ik zie al zat versies die afkomstig zijn van Promo-DVD, dus dat zal wel goed zijn, alleen nederlandse ondertiteling zal wel brak zijn![]()
Kutvent!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef ThaRooP het volgende:
Klopt niet echt maarja ;p
Die lui zijn niet op school aangehouden, en het was een schaar en niet een mes
Ik download 300 momenteel, aanraden van dubidub
quote:Vrachtwagen tegen viaduct
Een vrachtwagen is donderdagmiddag klem komen te zitten onder het viaduct bij de bloemenveiling aan de Middelbroekweg in Naaldwijk.
De vrachtwagen vervoerde een grote buis. De wagen heeft een hoogte van 4 meter 70. De politie wil de banden leeg laten lopen, maar is bang dat er een stuk van het viaduct meekomt,
De Middelbroekweg is op dit moment afgesloten voor verkeer en hierdoor is er chaos ontstaan.
Nee joh, het was zo'n popie jopie moslim die met zo'n gezicht van 'kijk mij dan' door de school heen banjert.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef kassenbouwer het volgende:
Lekker verhaaltje, dat van die steekpartij op m'n oude school. Daarnet op TVWest werd het heldenverhaal van conciërge Willem verteld. Mijn broertje had het erover dat het een "extreme" moslim was die door skinheads werd neergestoken?
De "knuffelmarokkaan" van het Westland College zeg maar... Volgens mij hadden wij er "in mijn tijd" ook zo eentjequote:Op donderdag 22 maart 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee joh, het was zo'n popie jopie moslim die met zo'n gezicht van 'kijk mij dan' door de school heen banjert.
Willem? Werkt die daar nog steeds johquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:24 schreef kassenbouwer het volgende:
Lekker verhaaltje, dat van die steekpartij op m'n oude school. Daarnet op TVWest werd het heldenverhaal van conciërge Willem verteld. Mijn broertje had het erover dat het een "extreme" moslim was die door skinheads werd neergestoken?
Hij was ook geen haar veranderd. En ik ben daar toch ook al bijna 5 jaar weg...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Willem? Werkt die daar nog steeds joh
In mijn tijd, 10 jaar terug ofzo, werkte hij er al 100 jaar ofzo
Ik moet daar straks nog langs, dan maar andere route, gaat lekker zegquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kutvent!
[..]![]()
Ik krijg denk ik zometeen onder het genot van een klein pilsje de foto's wel te zien, maat van me werkt op de vailing
Jaap wel, Henk niet.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:44 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Hij was ook geen haar veranderd. En ik ben daar toch ook al bijna 5 jaar weg...
Ik vraag me eigenlijk af of Jaap en Henk er nog werken? Jaap zal vast wel met pensioen zijn al...
Uit de eerste berichten bleek wel zoiets, maar nu is er idd weer vrije doorgang.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:25 schreef vipergts het volgende:
Ja een of andere idioot van immerzeel reed met een buffertank achterop zijn trailer en kwam erachter dat zijn vrachtje te hoog was, niet zo heel goed geregeld zeg maar. maar dat viaduct kan wel iets hebben het staat iig niet op instorten
ja daar heeft t idd mee te maken waar ik t over had is kappershow daarbijquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
In de krant stond dat er 160 'modellen' over een lange rode loper moeten lopen. En er is nog een band ofzo die optreedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |