Allochtonen steken toch geen allochtonen? In het algemeen dan .. met uitzonderingen in rotterdam daar gehoudenquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
WOS.nl
Zulle wel die kutfopnegers zijn die de laatste tijd daar rondhangen. Lui die niets met onze school te maken hebben
ja er staat elke dag zo' n scooter gang he.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
WOS.nl
Zulle wel die kutfopnegers zijn die de laatste tijd daar rondhangen. Lui die niets met onze school te maken hebben
Zet Amsterdam ook maar in het rijtjequote:Op donderdag 22 maart 2007 10:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Allochtonen steken toch geen allochtonen? In het algemeen dan .. met uitzonderingen in rotterdam daar gehouden
Tis maar net waar je blij mee bentquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:25 schreef Gebleekte het volgende:
Iemand al wat meer spicy details over die steekpartij op de Tiendweg? Eindelijk wat te beleven hier!
quote:Het slachtoffer kreeg ruzie met enkele jongeren die hem belaagden. De Naaldwijker voelde zich bedreigd en rende een schoolgebouw in, waarbij hij achterna werd gezeten door de jongeren.
In de hal kwam het tot een handgemeen waarbij de 16-jarige jongen gewond raakte. De dader pakte een schaar van tafel en stak het slachtoffer. Het slachtoffer is overgebracht naar het ziekenhuis en komt waarschijnlijk voor het weekeinde thuis.
De politie wist korte tijd later in De Lier een 19-jarige Hagenaar aan te houden als verdachte van betrokkenheid bij het incident. 's Avonds meldde zich aan het bureau een tweede verdachte uit Maassluis die verklaarde dat ook hij betrokken was bij het incident.
Donderdagochtend is in De Lier een 17-jarige inwoner aangehouden. Ook hij wordt verdacht van betrokkenheid. De politie onderzoekt de exacte toedracht en de aanleiding van het incident. De verdachten zijn geen leerlingen van ISW Tiendweg
Niet echt nee ..quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Tis maar net waar je blij mee bentWas die bankoverval niet genoeg voor je?
quote:geen leerling van ISW...racsime waarschijnlijk motief....dit zegt menigeen reeds genoeg: Hoogstwaarschijnlijk een cultuurverrijkende kansenjongere die uit zelfverdeding iemand achtervolgt....dan mag je steken, toch? Het afdekken en goedpraten begint nu al..........zelfs in het Westland...vd Tak op de thee?
Het pittoreske Naaldwijk.. (dat we niet voor lompe boeren zijn uitgemaaktquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:22 schreef keijz het volgende:
De WOS op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/047604.html
"We?"quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het pittoreske Naaldwijk.. (dat we niet voor lompe boeren zijn uitgemaakt)
Er moeten dus eerst mensen worden neergestoken of weer eens worden vermoord voordat jij gelukkig bent?quote:
Misschien moet ie dan maar verhuizen uit het Westlandquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Er moeten dus eerst mensen worden neergestoken of weer eens worden vermoord voordat jij gelukkig bent?![]()
lul jij nou weer johquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Er moeten dus eerst mensen worden neergestoken of weer eens worden vermoord voordat jij gelukkig bent?![]()
Ik heb voorlopig geen sensatie nodig, met al die moorden in Naaldwijk de afgelopen jarenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien moet ie dan maar verhuizen uit het Westland, als hij sensatie wilt
![]()
Jij: Zijn er nog meer spicy details? Eindelijk wat te beleven hier!quote:
wel in de bebouwde komquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen sensatie nodig, met al die moorden in Naaldwijk de afgelopen jaren. (Vrouw die in t huis tegenover ons woonde => keel doorgesneden, Leroy vermoord omdattie niet homo was (door een turk/marokkaan!
), dat familiedrama op 14 oktober..)
. Wtf, waarom woon ik nog in Naaldwijk.
PvdA en SP willen puntenrijbewijs invoeren
Lijkt me wel goed. Maar dan meer punten voor mensen die 5 jaar of langer rijbewijs hebben, en pas punt eraf als het 30km/h te hard is.
Je moet niet alles zo serieus opnemenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij: Zijn er nog meer spicy details? Eindelijk wat te beleven hier!
Ik: Tis maar net waar je blij mee bent. Bankoverval niet genoeg?
Jij: Niet echt nee..
Dus, jij wil eerst dat er meer gebeurt qua overvallen, mensen neersteken etc. Dus. Wat lul jij nou weer joh?![]()
.
Je was eerst zo leuk, lief en aardig..
Nou, je reacties hier zijn/lijken gewoon puur hatelijk tegenover mij. Kijk eens een paar topics terug, toen we die vol aan het spammen waren. Zoek de verschillen..quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:41 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus opnemenDat "eindelijk wat te beleven hier" bijvoorbeeld. En op een domme vraag kan je natuurlijk ook een dom antwoord krijgen (bankoverval niet genoeg?)
En nu ik dit zeg betekent het toch neit dat ik gelijk niet meer 'leuk,lief & aardig' ben? Ook al weet ik dat het andere redenen heeft dat je dat zegt. Maar daar was niet alleen ik schuldig aan.
Puur neger omdat ik niks meer terugsms? Oké op dat laatste had ik inderdaad moeten doen, maar ik had er gewoon ff geen zin meer in die avond(mijn fout idd) maar nooit meer op msn komen komt gewoon omdat ik helemaal verrot ben 's avonds van o.a. stage. Meestal ben ik half 8 thuis, ga sporten en dan naar bed. En echt vaak ben ik nou ook niet op msn geweest. Betekent heus niet dat ik niet meer met je wilt praten ofzo hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:46 schreef GotC het volgende:
[..]
En nee, jij bent daar niet alleen schuldig aan. Maar gewoon niks meer terugsmsen, puur negeren, nooit meer op msn komen of..wat dan ook, helpt niet om iets te verbeteren. En als je zo al zegt 'dat het gewoon zo was gelopen', dan vind ik het erg zwak eerlijk gezegd. Niet eens verder de moeite ervoor willen doen.
Ik heb je toch een kans gegeven, waar je een tijd geleden om vroeg?
Ik snap het gewoon niet!!![]()
een beetje sensatie in het Westland kan geen kwaad, en soms ben ik blij dat er geen reet gebeurd in het Westland, behalve dan die Maasdijker die 6 keer geflitst wordt in een avondquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine moet eerlijk bekennen dat ze een sensatiezoeker is en het echt ge-wel-dig vond om tegenover de bank te wonen die overvallen werd
Wat niet betekent dat ik dus iedereen dood wens of wat![]()
Ik begrijp wel dat je verrot bent, en dat er andere dingen speelden, dat heb je ook gezegd.. Maar gewoon even uit jezelf een smsje, zoals eerst, toen had je ook al stage. Een dag niet gesmst was een dag niet geleefd toendertijd tussen onsquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:59 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Puur neger omdat ik niks meer terugsms? Oké op dat laatste had ik inderdaad moeten doen, maar ik had er gewoon ff geen zin meer in die avond(mijn fout idd) maar nooit meer op msn komen komt gewoon omdat ik helemaal verrot ben 's avonds van o.a. stage. Meestal ben ik half 8 thuis, ga sporten en dan naar bed. En echt vaak ben ik nou ook niet op msn geweest. Betekent heus niet dat ik niet meer met je wilt praten ofzo hoor![]()
En ik was het eigenlijk ook zat dat ik (voor mijn gevoel) elke keer initiatief moest nemen wat betreft afspreken enzo. Ik moest het altijd maar vragen enzo, dus ik dacht;; laat ik 't een keer niet doen, en nee hoor blijkbaar wou je niks afspreken want je vroeg er zelf ook nooit naar.
Ik ook hoor, zeer zeker welquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:01 schreef Strychnine het volgende:
* Strychnine moet eerlijk bekennen dat ze een sensatiezoeker is en het echt ge-wel-dig vond om tegenover de bank te wonen die overvallen werd
Wat niet betekent dat ik dus iedereen dood wens of wat![]()
Met ongelukken heb ik het inderdaad ook. Ik weet nog wel dat toen de oude politiescanners er nog waren op internet, als ik dan niet kon slapen ging ik heel sneaky meeluisterenquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zeer zeker welMaar dat heb ik eigenlijk alleen met autoongelukken of overvallen
. Toen dat oude vrouwtje werd overvallen buiten de AH, was ik 1 van de eerste die erbij was en had geholpen
![]()
Dat ' geen zin hebben om ' heb je voor m'n gevoel nooit echt gehadquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat initiatief nemen heb je wel gelijk in, maar op een gegeven moment hadden we bijna geen contact meer, of ik smste jou en kreeg niks terug.. Dan heb ik niet zo'n zin om te zeggen van goh zullen we iets gaan doen? (Om dan weer niks terug te krijgen waarschijnlijk)
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Dat ' geen zin hebben om ' heb je voor m'n gevoel nooit echt gehad
Nee, ik bedoelde dat jij me uberhaupt nooit hebt gevraagd of we 'iets gingen doen'. Dus nu zeggen dat dat komt omdat ik niet meer terugsmste gaat ook niet helemaal opquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:17 schreef GotC het volgende:
[..]Hoe bedoel je dat? Als iemand mij niet smst, dan heb ik niet het gevoel van
nog meer smsen!
Zo heb ik jou een week niet gesmst, en nooit kwam er ook wat. Het leek er meer op dat jij t niet meer wilde imho..
Ik ben in het begin altijd wat afwachtend, en toen we in Delft gingen eten heb ik jou wel opgetrommeldquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat jij me uberhaupt nooit hebt gevraagd of we 'iets gingen doen'. Dus nu zeggen dat dat komt omdat ik niet meer terugsmste gaat ook niet helemaal op![]()
Is dat zo? Maar voor mij ook niet echt leuk he. Mooi niet dat ik achter iemand aan ga lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben in het begin altijd wat afwachtend, en toen we in Delft gingen eten heb ik jou wel opgetrommeld.
Dat is zo. Ik zat toen in Utrecht, en had jou gesmst van joh, nu effe wat doen in delft? Om kwart over 6? (de stomste dingen onthou ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:25 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar voor mij ook niet echt leuk he. Mooi niet dat ik achter iemand aan ga lopen.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef dubidub het volgende:
Die turk die was neergestoken heeft zich trouwens kranig verweerd met een figuurzaag![]()
![]()
Ik hoorde met een nietmachinequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:37 schreef dubidub het volgende:
Die turk die was neergestoken heeft zich trouwens kranig verweerd met een figuurzaag![]()
![]()
quote:
Ach liever normaal rijden dan rijles. Maar het hele autorijden concept spreekt me wel aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:20 schreef GotC het volgende:
Ik wil naar 300!
En ik ga zometeen dus autorijden naar de IKEA. Rijles..blij dat ik dat niet meer heb eerlijk gezegd!
Moeders wil naar IKEA, broer gaat binnenkort op zichzelf wonen voor t eerst, dus de nodige crap moet worden ingeslagen ofzo
Subtiel +3quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:37 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Met wie ga je?
ik hoef niet mee hoor
Ik vroeg het ook voor de grap in mn 4de rijlesquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:40 schreef PieterBas het volgende:
Ik zou best wel eens weer een rijles willen nemen.. en dan vragen.. en wanneer mag ik afrijden?
Wat zij hij/zij toen?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook voor de grap in mn 4de rijles![]()
Eerst zei die:quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat zij hij/zij toen?
maar lijkt me wel grappig hoor... ik heb ondertussen 2,5 jaar mijn rijbewijs.. en dan te horen krijgen nou een lesje of 20...![]()
Ik heb een lekker bakkie koffie erbij gepakt, bureaustoel een standje achterover gedaan en lekker zitten lezen! Net een soapquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:41 schreef wlsandman het volgende:
[..]
liefdesproblemen horen in een andere topic![]()
![]()
Wat een conversatie tussen gotc en gebleekte![]()
ik heb het overgeslagen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:49 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik heb een lekker bakkie koffie erbij gepakt, bureaustoel een standje achterover gedaan en lekker zitten lezen! Net een soap
En ik ga vanavond met 4 collega's
Dat zal niet echt lang duren denk ikquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:37 schreef Strychnine het volgende:
Ik wacht gewoon tot ik hem op dvd kan krijgen
Veel plezier met de CAM versiequote:Op donderdag 22 maart 2007 16:47 schreef Strychnine het volgende:
Mijn moeders vriend is into rippen van zo'n... weet ik hoe dat heet, newsserver geloof ik. Dus ik wacht even geduldig af
Ik hou toch goede hoopquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:25 schreef ThaRooP het volgende:
Ik zie al zat versies die afkomstig zijn van Promo-DVD, dus dat zal wel goed zijn, alleen nederlandse ondertiteling zal wel brak zijn![]()
Kutvent!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:39 schreef ThaRooP het volgende:
Klopt niet echt maarja ;p
Die lui zijn niet op school aangehouden, en het was een schaar en niet een mes
Ik download 300 momenteel, aanraden van dubidub
quote:Vrachtwagen tegen viaduct
Een vrachtwagen is donderdagmiddag klem komen te zitten onder het viaduct bij de bloemenveiling aan de Middelbroekweg in Naaldwijk.
De vrachtwagen vervoerde een grote buis. De wagen heeft een hoogte van 4 meter 70. De politie wil de banden leeg laten lopen, maar is bang dat er een stuk van het viaduct meekomt,
De Middelbroekweg is op dit moment afgesloten voor verkeer en hierdoor is er chaos ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |