Ik ga dit even volgenquote:Gratis Wehkamp-printer moet weer terug
Dinsdag 20 maart 2007, 15:08 - Mensen die vorige week bij Wehkamp.nl via een truc een gratis printer hebben ontvangen, moeten deze terugsturen of alsnog betalen.
Dat heeft Wehkamp.nl-woordvoerster Joke Vrolijk desgevraagd tegen Webwereld verklaard. Vorige week woensdag publiceerde het warenhuis een aanbieding van een notebook. Wie de computer bestelde, kreeg er een gratis printer bij.
Een aantal internetters ontdekte dat toen zij de computer uit hun winkelwagen verwijderden, de gratis printer bleef staan. Een kleine bestelling was vervolgens genoeg om de printer gratis thuisgestuurd te krijgen.
"Degenen die de printer gratis hebben gekregen bij een andere bestelling, hebben niet conform de actie besteld", stelt Vrolijk. Wehkamp.nl heeft die mensen deze week een brief gestuurd waarin staat dat ze de printer moeten terugsturen of dat ze hem tegen betaling van de normale prijs (69 euro) mogen houden.
Hoeveel mensen van deze truc gebruik hebben gemaakt, is onbekend. Volgens de Wehkamp.nl-woordvoerster gaat het slechts om een klein aantal omdat de fout snel ontdekt en hersteld was.
Terugsturen als de inkt op isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef RacerDKB het volgende:
waarom willen ze me printer terug? Ik heb hem toch al een paar keer gebruikt
En die hadden we nog niet gelezenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef WebForce het volgende:
Die wandelgangen zijn dus Webwereld.
[..]
quote:Hoeveel mensen van deze truc gebruik hebben gemaakt, is onbekend. Volgens de Wehkamp.nl-woordvoerster gaat het slechts om een klein aantal omdat de fout snel ontdekt en hersteld was de printers op waren.
De printers waren heus niet op, maar dit was de makkelijkste 'oplossing' voor hun. Ze zetten em op uitverkocht en kijken dat wat ze er aan kunnen doenquote:
Ik denk dat 1 april te dicht bij komt trouwens!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef WebForce het volgende:
Die wandelgangen zijn dus Webwereld.
[..]
Ik ga dit even volgen, heb zlef trouwens niets besteld. Vind het sowieso vreemd dat dit via een bericht op Webwereld bekend moet worden gemaakt en niet via een e-mail naar de 'kopers' oid, want die zijn wel bekend.
Maar die LCD tv's werden nooit geleverd toch? Dus nu is er wel iets anders aan de hand. Ben benieuwd hoe dit juridisch zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is nog triester dan die kut LCD van Otto eigenlijk
zeker als "het maar om een klein aantal gaat" lijkt me dat de reputatieschade nu al veel groter is. Dumb and dumber dus
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef RacerDKB het volgende:
fuck wehkamp, hadden ze maar niet zo dom moeten zijn.
waarom willen ze me printer terug? Ik heb hem toch al een paar keer gebruikt
Nee precies, daarom is dit NOG kanslozerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Dixidito het volgende:
Maar die LCD tv's werden nooit geleverd toch?
Dan moet je wel heel stom zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlgs mij hebben ze trouwens geen poot om op te staan.
Achja...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Daarbij is het illegaal om gratis producten aan te bieden, en daar later geld voor te vragen. Nogal een agressieve verkooptruc.
Ja, zoals bij mensen die er vanuit gaan dat mensen die bijdehand genoeg zijn om van die actie te proberen te profiteren, tegelijkertijd braaf genoeg zijn om zo'n printer na een dom briefje zelf in te gaan pakken en terug te sturenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef __________ het volgende:
Sukkels. Realiteit is ver te zoeken inmiddels bij veel fokkers.
Ik hoop voor ze dat ze zo braaf zijn. Anders komt er waarschijnlijk een keer een deurwaarder langs om die printer mee te nemen en een rekening voor gemaakt kosten te brengenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, zoals bij mensen die er vanuit gaan dat mensen die bijdehand genoeg zijn om van die actie te proberen te profiteren, tegelijkertijd braaf genoeg zijn om zo'n printer na een dom briefje elf in te gaan pakken en terug te sturen
Technisch gezien zullen ze vast wel gelijk hebben hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben benieuwd wat de rechter ervan zal zeggen....
Niet helemaal waar... dit product is helaas op, maar staat gewoon als 0,00 in het systeem...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef __________ het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel stom zijn.
De actie is bij een computer, iemand ontdekt dat de actie blijft na verwijderen hoofdartikel, zoals alle fokkers denkt hij de man te zijn en start een topic "krijg een gratis printer door een workaround" en dan nog zeggen sommige idioten dat ze geen poot hebben om op te staan.
Man, start een vereniging zoals die otto-lcd tv club. "Fuckprinters" ofzo.
Sukkels. Realiteit is ver te zoeken inmiddels bij veel fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |