Ik ga dit even volgenquote:Gratis Wehkamp-printer moet weer terug
Dinsdag 20 maart 2007, 15:08 - Mensen die vorige week bij Wehkamp.nl via een truc een gratis printer hebben ontvangen, moeten deze terugsturen of alsnog betalen.
Dat heeft Wehkamp.nl-woordvoerster Joke Vrolijk desgevraagd tegen Webwereld verklaard. Vorige week woensdag publiceerde het warenhuis een aanbieding van een notebook. Wie de computer bestelde, kreeg er een gratis printer bij.
Een aantal internetters ontdekte dat toen zij de computer uit hun winkelwagen verwijderden, de gratis printer bleef staan. Een kleine bestelling was vervolgens genoeg om de printer gratis thuisgestuurd te krijgen.
"Degenen die de printer gratis hebben gekregen bij een andere bestelling, hebben niet conform de actie besteld", stelt Vrolijk. Wehkamp.nl heeft die mensen deze week een brief gestuurd waarin staat dat ze de printer moeten terugsturen of dat ze hem tegen betaling van de normale prijs (69 euro) mogen houden.
Hoeveel mensen van deze truc gebruik hebben gemaakt, is onbekend. Volgens de Wehkamp.nl-woordvoerster gaat het slechts om een klein aantal omdat de fout snel ontdekt en hersteld was.
Terugsturen als de inkt op isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef RacerDKB het volgende:
waarom willen ze me printer terug? Ik heb hem toch al een paar keer gebruikt
En die hadden we nog niet gelezenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef WebForce het volgende:
Die wandelgangen zijn dus Webwereld.
[..]
quote:Hoeveel mensen van deze truc gebruik hebben gemaakt, is onbekend. Volgens de Wehkamp.nl-woordvoerster gaat het slechts om een klein aantal omdat de fout snel ontdekt en hersteld was de printers op waren.
De printers waren heus niet op, maar dit was de makkelijkste 'oplossing' voor hun. Ze zetten em op uitverkocht en kijken dat wat ze er aan kunnen doenquote:
Ik denk dat 1 april te dicht bij komt trouwens!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef WebForce het volgende:
Die wandelgangen zijn dus Webwereld.
[..]
Ik ga dit even volgen, heb zlef trouwens niets besteld. Vind het sowieso vreemd dat dit via een bericht op Webwereld bekend moet worden gemaakt en niet via een e-mail naar de 'kopers' oid, want die zijn wel bekend.
Maar die LCD tv's werden nooit geleverd toch? Dus nu is er wel iets anders aan de hand. Ben benieuwd hoe dit juridisch zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is nog triester dan die kut LCD van Otto eigenlijk
zeker als "het maar om een klein aantal gaat" lijkt me dat de reputatieschade nu al veel groter is. Dumb and dumber dus
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef RacerDKB het volgende:
fuck wehkamp, hadden ze maar niet zo dom moeten zijn.
waarom willen ze me printer terug? Ik heb hem toch al een paar keer gebruikt
Nee precies, daarom is dit NOG kanslozerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:34 schreef Dixidito het volgende:
Maar die LCD tv's werden nooit geleverd toch?
Dan moet je wel heel stom zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlgs mij hebben ze trouwens geen poot om op te staan.
Achja...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef RemcoDelft het volgende:
Daarbij is het illegaal om gratis producten aan te bieden, en daar later geld voor te vragen. Nogal een agressieve verkooptruc.
Ja, zoals bij mensen die er vanuit gaan dat mensen die bijdehand genoeg zijn om van die actie te proberen te profiteren, tegelijkertijd braaf genoeg zijn om zo'n printer na een dom briefje zelf in te gaan pakken en terug te sturenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef __________ het volgende:
Sukkels. Realiteit is ver te zoeken inmiddels bij veel fokkers.
Ik hoop voor ze dat ze zo braaf zijn. Anders komt er waarschijnlijk een keer een deurwaarder langs om die printer mee te nemen en een rekening voor gemaakt kosten te brengenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, zoals bij mensen die er vanuit gaan dat mensen die bijdehand genoeg zijn om van die actie te proberen te profiteren, tegelijkertijd braaf genoeg zijn om zo'n printer na een dom briefje elf in te gaan pakken en terug te sturen
Technisch gezien zullen ze vast wel gelijk hebben hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:47 schreef calvobbes het volgende:
Ik ben benieuwd wat de rechter ervan zal zeggen....
Niet helemaal waar... dit product is helaas op, maar staat gewoon als 0,00 in het systeem...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:40 schreef __________ het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel stom zijn.
De actie is bij een computer, iemand ontdekt dat de actie blijft na verwijderen hoofdartikel, zoals alle fokkers denkt hij de man te zijn en start een topic "krijg een gratis printer door een workaround" en dan nog zeggen sommige idioten dat ze geen poot hebben om op te staan.
Man, start een vereniging zoals die otto-lcd tv club. "Fuckprinters" ofzo.
Sukkels. Realiteit is ver te zoeken inmiddels bij veel fokkers.
Dat gaat een beetje moeilijk he als de mensen die die actie misbruiken daarover gaan lopen opscheppenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan nog: het was veel goedkoper geweest om het gewoon onder de pet te houden
Hmm daar zit wel wat in jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat ze zo braaf zijn. Anders komt er waarschijnlijk een keer een deurwaarder langs om die printer mee te nemen en een rekening voor gemaakt kosten te brengen
Wehkamp heeft ervaring met mensen die niet willen of kunnen betalen. Denk maar niet dat ze het hierbij laten en geen moeite gaan doen om die printer of geld terug te krijgen.
Nee dat product is uitverkocht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef Johnnn het volgende:
Dan kan ik hem toch gewoon bestellen?
Nu wel, gisteravond nog niet...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef calvobbes het volgende:
Nee dat product is uitverkocht.
Waar zijn die actievoorwaarden te zien? Ik zie een gratis product, geen verdere acties ofzo...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef calvobbes het volgende:
En dergelijke producten krijg je alleen maar gratis in combinatie met bepaalde producten. Zie de betreffende actievoorwaarden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef calvobbes het volgende:
Zoiets krijg je niet gratis bij alles wat ze aanbieden. Als je denkt dat dat wel kan, dan ben je zeer naief.
Als jij de fout maakt om je auto sleutels in je autoslot te laten zitten, en iemand neemt jouw auto mee. Zeg jij dan ook "achja, niet erg, ze mogen 'm houden want het was mijn fout"?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dan nog, ZIJ maken een fout waardoor dit mogelijk wordt, een "klein aantal mensen" denkt ook even een graantje mee te pikken, en dan die mensen zwaar gaan lopen lastig vallen om die paar tientjes?
Die voorwaarden zie je niet als je op een linkje klikt dat direct naar de printer/tas gaat...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:57 schreef calvobbes het volgende:
[..]Zie de betreffende actievoorwaarden.
Dus de printers die niet verstuurd zijn, willen ze terug? Dubieus!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:56 schreef SuperRogier het volgende:
Wel een beetje flauw van de wehkampf, maargoed, ze zeiden ook dat die niet verstuurd werd en ik geloof toch dat redelijk veel mensen hem hebben gekregen![]()
Nee, maar als je je auto verkoopt, de koper een rekening meegeeft van 0 euro, en hem dan de sleutels overhandigt, lijkt het me een duidelijke zaak!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij de fout maakt om je auto sleutels in je autoslot te laten zitten, en iemand neemt jouw auto mee. Zeg jij dan ook "achja, niet erg, ze mogen 'm houden want het was mijn fout"?
Nee, ik niet, maar de politie zegt dat wel tegen me, en de verzekeraar ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:01 schreef calvobbes het volgende:
Als jij de fout maakt om je auto sleutels in je autoslot te laten zitten, en iemand neemt jouw auto mee. Zeg jij dan ook "achja, niet erg, ze mogen 'm houden want het was mijn fout"?
Mag je vinden, maar erg klantvriendelijk is het allerminst natuurlijk. Zorg maar dat je je boel gewoon goed in orde hebt, in plaats van je achter allerlei kleine lettertjes te verschuilen, waarvan je als onwetende burger ook maar moet vertrouwen dat die allemaal volkomen legitiem zijn...quote:Die paar tientjes zal ze misschien niks uitmaken. Gaat ze waarschijnlijk meer om het principe. Zou ik ook doen. Als je denkt actievoorwaarden te kunnen omzeilen, dan zou ik wel even laten zien dat dat niet kan. Weet iedereen dat gelijk ook voor de volgende keer wanneer er zo'n foutje gemaakt wordt.
Gelukkig zit de rechtspraak zo niet in elkaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze lopen nog kans op een niet-ontvankelijkverklaring ook wmb: "Waar gaat dit over jongens? En klein aantal printers van een paar tientjes? Stop wasting my time, puhlease"
Werken daar alleen belgen en blonde vrouwen ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dus de printers die niet verstuurd zijn, willen ze terug? Dubieus!
Dan had je 'm toen moeten bestellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:00 schreef Johnnn het volgende:
Nu wel, gisteravond nog niet...
Waarschijnlijk zullen ze dat wel zeggen jah. Maar Wehkamp heeft wel een poot om op te staan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik niet, maar de politie zegt dat wel tegen me, en de verzekeraar ook
Jij denkt dat iedereen die die printer heeft besteld daarvoor ook al een klant was bij Wehkamp?quote:Mag je vinden, maar erg klantvriendelijk is het allerminst natuurlijk.
Achgut... Ik zou bijna medelijden krijgen met die zielige onwetende burgers die allemaal die truc hebben uitgehaaldquote:Zorg maar dat je je boel gewoon goed in orde hebt, in plaats van je achter allerlei kleine lettertjes te verschuilen, waarvan je als onwetende burger ook maar moet vertrouwen dat die allemaal volkomen legitiem zijn...
Iedereen wist of behoorde te weten dat dit nooit de bedoeling kon zijn van de Wehkamp, daarom staat de Wehkamp volledig in zijn recht en daar zal je niks/niet veel tegen in kunnen brengen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag je vinden, maar erg klantvriendelijk is het allerminst natuurlijk. Zorg maar dat je je boel gewoon goed in orde hebt, in plaats van je achter allerlei kleine lettertjes te verschuilen, waarvan je als onwetende burger ook maar moet vertrouwen dat die allemaal volkomen legitiem zijn...
Owja?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan had je 'm toen moeten bestellen.
Die actievoorwaarden waren te zien bij dat product waar die bij hoorde.
Nee hoor. Ik wordt alleen een beetje moe van mensen die denken dat ze de boel kunnen oplichten en dan raar opkijken als het niet gaat zoals ze denken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Johnnn het volgende:
@ calvobbes:
Gast, ben je gefrustreerd omdat je te laat was met je printer? Of werk je bij de Wehkamp?
Ja je behoort de voorwaarden te kennen voordat je iets besteld. Je zal nooit kunnen zeggen "maar ik kende de voorwaarden niet!". Dat is je eigen fout.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef Johnnn het volgende:
Zonder voorwaarden of wat dan ook. Is het dan mijn probleem dat ik de voorwaarden niet ken?
Dan moet je ff met geldige vergelijkingen komen liefurtquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:07 schreef calvobbes het volgende:
Waarschijnlijk zullen ze dat wel zeggen jah. Maar Wehkamp heeft wel een poot om op te staan.
Neuh, dat niet. Maar het zorgt in ieder geval WEL dat iedereen die hier vanaf weet, of ze nou wel of niet zo'n printer besteld hebben, de volgende keer wel 3 keer achter zijn oren zal krabben voor hij weer bij zo'n vijandig en blunderend prutsbedrijf iets besteld. Zou je denken tenminste.quote:Jij denkt dat iedereen die die printer heeft besteld daarvoor ook al een klant was bij Wehkamp?
Die vergelijking is gewoon geldig hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan moet je ff met geldige vergelijkingen komen liefurt
Lief is Wehkamp he?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:09 schreef VoreG het volgende:
Iedereen wist of behoorde te weten dat dit nooit de bedoeling kon zijn van de Wehkamp, daarom staat de Wehkamp volledig in zijn recht en daar zal je niks/niet veel tegen in kunnen brengen.
quote:Door uw bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. Wehkamp heeft het recht haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen. Als u artikelen ontvangt die u niet heeft besteld, dient u Wehkamp hiervan op de hoogte te stellen. Eventuele onjuistheden van door Wehkamp aan u vermelde gegevens moeten direct door u aan Wehkamp worden gemeld.
De prijs is gegarandeerd Wehkamp garandeert dat de prijzen binnen de looptijd van catalogi of folders niet worden verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken. Prijsverlagingen kunnen wel voorkomen. U vindt de laagste prijs altijd op www.wehkamp.nl. Voor de gevolgen van drukfouten aanvaarden wij geen aansprakelijkheid.
Oh ja, dat zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:13 schreef calvobbes het volgende:
Die vergelijking is gewoon geldig hoor.
Als jij een fout maakt, vind jij het ook niet leuk als je daar nadelige gevolgen van ondervind. Dan zul je ook je best doen om die fout terug te draaien.
Wat een lekker hypocriet verwijt....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Lief is Wehkamp he?Heilig he?
Onaantastbaar en zo he?
Maar o wee als ze eens ZELF een steek laten vallen, dan moet iedereen tot op het bot afgejaagd worden. Lekker bedrijfje daar, vooh-al dooâhgaan
I.d.d. maar ze moeten nou eenmaal bepaalde stappen doen voordat ze juridische stappen mogen ondernemen tegen de mensen die niet voor de printer willen gaan betalen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zoals bij mensen die er vanuit gaan dat mensen die bijdehand genoeg zijn om van die actie te proberen te profiteren, tegelijkertijd braaf genoeg zijn om zo'n printer na een dom briefje zelf in te gaan pakken en terug te sturen
Nou nee, hebben gebruik gemaakt van een mogelijkheid die ontstond door een FOUT van Wehkampquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:17 schreef calvobbes het volgende:
Diegene die die printer hebben besteld, hebben dat gedaan door een truc uit te halen.
Yeah right... Geloof je het zelf dat het zoveel zal kosten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan? Hebben ze TONNEN zo niet miljoenen
Waar heb je het telkens over met je reputatieschade?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is nog triester dan die kut LCD van Otto eigenlijk
zeker als "het maar om een klein aantal gaat" lijkt me dat de reputatieschade nu al veel groter is. Dumb and dumber dus
Het enkele feit dat zij een fout hadden in hun systeem betekent niet dat je hen dan maar gewoon kunt bestelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee, hebben gebruik gemaakt van een mogelijkheid die ontstond door een FOUT van Wehkamp
mja, zo zou ik er iig zelf tegenaan kijken, maar goed, dat zal lang niet voor iedereen opgaan idd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef calvobbes het volgende:
Dat een paar mensen die die printer hebben besteld het een "schraal bottenkluivend kankerbedrijf" zullen vinden, daar zal niemand bij Wehkamp van wakker liggen hoor. Die illussie moet ik je toch ontnemen....
Ja dus? Daardoor zijn het onschuldige nietvermoedende klanten die zonder moeite die printer hebben gekregen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nee, hebben gebruik gemaakt van een mogelijkheid die ontstond door een FOUT van Wehkamp
Die voorwaarden mogen niet in strijd zijn met de wet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja je behoort de voorwaarden te kennen voordat je iets besteld. Je zal nooit kunnen zeggen "maar ik kende de voorwaarden niet!". Dat is je eigen fout.
Jij weet meer? Reken maar voor danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Yeah right... Geloof je het zelf dat het zoveel zal kosten?
Je overdrijft behoorlijk om je zin te krijgen zie ik...
een paar muisklikken, maar verder zonder moeitequote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef calvobbes het volgende:
klanten die zonder moeite die printer hebben gekregen?
Natuurlijk. Moreel gezien is het discutabel. Maar hoe begripvol is een groot bedrijf als Wehkamp als jij als klant een fout maakt? Precies.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het enkele feit dat zij een fout hadden in hun systeem betekent niet dat je hen dan maar gewoon kunt bestelen![]()
Precies, het is overduidelijk een kennelijke vergissing. Het mag van de consument worden verwacht dat hij dit begrijpt. Bovendien maakt het feit dat de bestellingen opeens storm liepen e.e.a. er niet geloofwaardiger op. Nee, de consument a.k.a. fraudeur staat bepaald niet sterk hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef KhaZ het volgende:
Jongens we weten allemaal dat je die printer eigenlijk alleen hoort te krijgen als je een PC koopt bij Wehkamp.. als ik een brief krijg dat ze 'm terugwillen, zal ik niet moeilijk doen.
Please.. ga niet net zoals die ¤99 LCD TV retards Wehkamp proberen te overtuigen dat je die printer mag houden, je weet beter. Je hebt willens en wetens het trucje in de winkelmand toegepast om het systeem om de tuin te leiden.
Exacte getallen kan ik je ook niet geven. Maar dat het in de miljoenen zal lopen is zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij weet meer? Reken maar voor danBen wel benieuwd.
Of gewoon 69 euro overmaken en als je dat niet doet, dan sturen ze wel een deurwaarder op je af. Daar hebben ze als postorderbedrijf ongetwijfeld meer dan genoeg ervaring mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
De rekeningen zijn uitgeschreven en voldaan, de goederen zijn geleverd. De bal ligt bij Wehkamp, en die gaat er nog een heksentoer aan krijgen om al die domme printertjes terug te krijgen, als ze dat heul per se willen.
Mja, met dit soort ongefundeerde welles-nietes spelletjes kunnen we net zo goed meteen stoppenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Exacte getallen kan ik je ook niet geven. Maar dat het in de miljoenen zal lopen is zwaar overdreven.
Die gasten werken alleen maar bezorging. Die hebben leuke deals met de PTT of wie dan ook. Het zal ze denk ik meer kosten om die printers te vergeten, dan om ze terug te halen.
amenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk er niet van op dat Wehkamp de printers terug wil. Het bedrijf staat hierin ook volledig in haar recht.
Het gaat hier immers om een kennelijke vergissing (m.a.w. iedereen kon beredeneren dat de printer niet op zichzelf gratis was) dus kun je niet simpel stellen dat je gewoon kunt profiteren van hun fout.
En als je dan ook nog eens willens en wetens profiteert van de fout, ben je gewoon een fraudeur.
Heel frapant inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dus de printers die niet verstuurd zijn, willen ze terug? Dubieus!
ik denk dat het omslagpunt wel eens minder hoog kan liggen dan je denkt. Het inschakelen van een deurwaarder is ook niet goedkoop. Bovendien zijn daar in eerste instantie al behoorlijk wat telefonische gesprekken aan vooraf gegaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:25 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Exacte getallen kan ik je ook niet geven. Maar dat het in de miljoenen zal lopen is zwaar overdreven.
Die gasten werken alleen maar bezorging. Die hebben leuke deals met de PTT of wie dan ook. Het zal ze denk ik meer kosten om die printers te vergeten, dan om ze terug te halen.
Ow ik weet ook wel dat het niet makkelijk zal gaan. Maar ik weet wel dat Wehkamp uiteindelijk de langste adem heeft en dat diegene die zo'n printer hebben besteld (uitzonderingen daargelaten) aan het kortste eind zullen trekken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet het ook niet precies, en ook niet ongeveer. Ik weet WEL dat het iets minder eenvoudig ligt dan "het sturen van "een klein aantal" brieven, en volgende week staan al die printers weer in de doos op de pallet." Dat kun je toch bezwaarlijk met me oneens zijn.
Sorry hoor, maar daar laat de realiteitszin jou toch ook een beetje in de steekquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Of gewoon 69 euro overmaken en als je dat niet doet, dan sturen ze wel een deurwaarder op je af. Daar hebben ze als postorderbedrijf ongetwijfeld meer dan genoeg ervaring mee.
Zoals al diverse malen gezegd, Wehkamp is een postoderbedrijf. Die zijn gewend om met mensen die niet willen betalen om te gaan. Daar hebben ze speciale afdelingen voor. En telefoneren of een brieg sturen is echt niet zo duur hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
ik denk dat het omslagpunt wel eens minder hoog kan liggen dan je denkt. Het inschakelen van een deurwaarder is ook niet goedkoop. Bovendien zijn daar in eerste instantie al behoorlijk wat telefonische gesprekken aan vooraf gegaan.
Kun je proberen. Maar aangezien je geen leveringsvoorwaarden etc hebt waarmee ik toen akkoord ben gegaan, zal die deurwaarder je uitlachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Sorry hoor, maar daar laat de realiteitszin jou toch ook een beetje in de steek
Of zal ik jou morgen een deurwaarder op je dak sturen omdat ik 69 euro van je wil? Want ja, ik heb je toen en toen een keer een paar kratten bier gegeven, maar je had natuurlijk kunnen weten dat ik dronken was en dat het nooit mijn bedoeling was dat je dat gratis zou krijgen, zoiets?
Hij gaat bij mij morgen ook gewoon netjes retour afzender, in ongeopende doos uiteraard!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef KhaZ het volgende:
Jongens we weten allemaal dat je die printer eigenlijk alleen hoort te krijgen als je een PC koopt bij Wehkamp.. als ik een brief krijg dat ze 'm terugwillen, zal ik niet moeilijk doen.
Please.. ga niet net zoals die ¤99 LCD TV retards Wehkamp proberen te overtuigen dat je die printer mag houden, je weet beter. Je hebt willens en wetens het trucje in de winkelmand toegepast om het systeem om de tuin te leiden.
Mja, daar zal het uiteindelijk inderdaad wel op uitdraaienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:30 schreef calvobbes het volgende:
Ow ik weet ook wel dat het niet makkelijk zal gaan. Maar ik weet wel dat Wehkamp uiteindelijk de langste adem heeft en dat diegene die zo'n printer hebben besteld (uitzonderingen daargelaten) aan het kortste eind zullen trekken.
Dan kun je wel gaan schelden dat het een kutbedrijf is, dat helpt geen ene zier. Voor zover ik kan overzien staat Wehkamp volledig in zijn recht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |