Komt allemaal goedquote:
Nu alleen even je sepo edittenquote:
Ja, boeiend eigenlijkquote:
blijkbaar vind je me wel interessant :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef liiszle het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi![]()
Hoiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef liiszle het volgende:
Halloquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef liiszle het volgende:
t gaat hier zo snelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef bj0tr het volgende:
ik ga ff pissen en dris alweer een ander topic -_-
Nee.quote:
Duh, 8 delen per dag ofzo gemiddeldquote:
mijn probleem ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef bj0tr het volgende:
ik ga ff pissen en dris alweer een ander topic -_-
ik zei hoi int algemeenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef bj0tr het volgende:
[..]
blijkbaar vind je me wel interessant :p
wat doe je voorn stage?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:40 schreef bj0tr het volgende:
[..]
gelukkig maar anders verveelde ik me nog meer![]()
Iddquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:40 schreef bj0tr het volgende:
[..]
gelukkig maar anders verveelde ik me nog meer![]()
Sjit foto weer opruimtquote:
Welke foto?quote:
joh, je bent familie van niels, hoe erg kan t dan zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:41 schreef bj0tr het volgende:
[..]
dat je me hierheen heb gestuurd :p
dus zo erg kan je niet over me denken
Mag ik hem even plaatsen ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Welke foto?nou ben ik nieuwsgierig ook
je kent niels blijkbaar niet zoooo goedquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
joh, je bent familie van niels, hoe erg kan t dan zijn?![]()
Doe maar MSN ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mag ik hem even plaatsen ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Doe maar MSN ofzoDan oordelen we daar wel verder
Ik heet arjan en ik ben de grote broer van nielsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:37 schreef oshiro het volgende:
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen
die hier al posten.![]()
geen sneeuw meerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef dRobje het volgende:
regen, zon, regen, zon, meer regen, zon, regen..
Heuy arjanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef bj0tr het volgende:
[..]
Ik heet arjan en ik ben de grote broer van nielsfvivif
Eet jij ook piemels ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef bj0tr het volgende:
[..]
ah!, beetje leuk ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:42 schreef bj0tr het volgende:
[..]
Zit bij de KLM
vliegtuigprobleempjes oplossen
Ah ok, slagje beter dan niels dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef bj0tr het volgende:
[..]
niet dagelijks. .
gewoon als delicatesse
ik bel met m, ik sms mettem, ik praat mettemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:43 schreef bj0tr het volgende:
[..]
je kent niels blijkbaar niet zoooo goed
mwha veel manuals doorzoeken enzo, zit eigenlijk hele dag achter een computer. af en toe richting hangarquote:
hij is verliefd op jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik bel met m, ik sms mettem, ik praat mettemtegen mij issie heul lief
![]()
![]()
bij mij op school denken ze zelfs dat ik iets mettem heb
Wachten even op die anderequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef oshiro het volgende:
Fiets, bij deze mag je het topic verneuken![]()
![]()
wijn ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Jullie raden nooooooooooooooit wat ik nu tot vanavond weer eens ga doen
Dat heb je toch ook ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe vaak hem je hem al irl gezien ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weet ikquote:
mja hij waardeert het niet zoals ik dat doe..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ok, slagje beter dan niels dus.
mij sms je nooitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huhquote:
Pcies, hoe ouder je wordt, hoe tevredener je bent met minder.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:50 schreef bj0tr het volgende:
[..]
mja hij waardeert het niet zoals ik dat doe..
maar met de tijd komt dat wel
Nee, daarvoor nogquote:
Jeetje, dan ben ik al bijna klaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:51 schreef bj0tr het volgende:
[..]
![]()
ik zit vanavond ook aan het bieralleen begint dat pas om half 9
![]()
Smssen met Lis is leukquote:
ik weet niet... met bier zie ik geen daling in consumptie ..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pcies, hoe ouder je wordt, hoe tevredener je bent met minder.
Nu weet ik niet meer wat ik wilde zeggenquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef bj0tr het volgende:
[..]
ik weet niet... met bier zie ik geen daling in consumptie ..
Nee, dat komt pas na je 65stequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef bj0tr het volgende:
[..]
ik weet niet... met bier zie ik geen daling in consumptie ..
quote:
Zolang je der maar niet wakker smstquote:
Nope, kwestie van op tijd beginnenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wat ik wilde zeggen![]()
![]()
* Surveillance-Fiets kratje bier geeftquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe mij maar een biertje
Wakker worden door smsjes is sowieso not donequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang je der maar niet wakker smst![]()
![]()
![]()
ik kan niet eerder JA!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, kwestie van op tijd beginnen
ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef bj0tr het volgende:
wat is liiz stil
Jij moet ook veel verslagen maken de laatste tijdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik ga weer eens aan een verslag
Uhuquote:
Nou wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Jullie raden nooooooooooooooit wat ik nu tot vanavond weer eens ga doen
Rustig hier is relatiefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:55 schreef bj0tr het volgende:
wordt hier rustig dan .. iedereen gaat weg
Verslaanquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:54 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jij moet ook veel verslagen maken de laatste tijd
Succes![]()
hailaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:56 schreef nijnja het volgende:
hoilo
Verslag maken kleautvieaulquote:
Dat lijkt heel erg op de naam van een meiske die ik kenquote:
bijna naar huis dus moet me daar ff op voorbereidenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef bj0tr het volgende:
beetje dood laatste min : )
aangenaam, Ik ben Lisannequote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:45 schreef bj0tr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat lijkt heel erg op de naam van een meiske die ik ken
hoe is het hier?
hmms, niet veel afwisseling dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef bj0tr het volgende:
[..]
mwha veel manuals doorzoeken enzo, zit eigenlijk hele dag achter een computer. af en toe richting hangar
hahahah, ja kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:49 schreef bj0tr het volgende:
[..]
hij is verliefd op jewaar woon je eigenlijk?
heb je wel is een kaart gestuurd? want volgens mij heb ik die dan wel is voorbij zien komen
nietquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe vaak hem je hem al irl gezien ?![]()
neequote:
hahaha ja als ik terug smsquote:
hahaahah nee, dta is echt verschikkelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zolang je der maar niet wakker smst![]()
![]()
![]()
liis was paps aant vertellen dat dr geen eten meer wasquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef bj0tr het volgende:
wat is liiz stil
Zonder is ook leuk hoorquote:
Ja, het gaat hier pas leven als jij eindelijk weer wat postquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:03 schreef liiszle het volgende:
FUCK dat was pas een Multi post
post eens door allemaal![]()
ja, tis erg, ken dr ook weinig aan doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zonder is ook leuk hoorMerk ik op MSN toch wel
leuk reeksje trouwens
já doeg!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef bj0tr het volgende:
beetje dood laatste min : )
wat moesten jullie toch zonder mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier pas leven als jij eindelijk weer wat post
Voor treinen springen en zoquote:
nee, daar belast je andere mensen mee.quote:
Oja, daar loop ik zelf ook vaak over te zeuren. Noem eens watquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, daar belast je andere mensen mee.![]()
mijne ook Alweerquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef dRobje het volgende:
[..]
niet zo veel op fok zijn en dus meer kans op een sociaal leven?![]()
liiszle
Lijkt ook maar zo, 200 posts vandaag haal ik welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef liiszle het volgende:
[..]
mijne ook Alweer
maar goed, dat van jou is nog goed te doen!
daar heb je best een puntquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef dRobje het volgende:
[..]
niet zo veel op fok zijn en dus meer kans op een sociaal leven?![]()
liiszle
quote:
als je t tof wilt doen, ga je natgeregend in een open weiland staan en hopen dat het gaat onweren en dat je goed hard geraakt wordquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Oja, daar loop ik zelf ook vaak over te zeuren. Noem eens wat
jij hebt nog zon lief aantalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:07 schreef oshiro het volgende:
[..]
Lijkt ook maar zo, 200 posts vandaag haal ik wel
Wist ik welquote:
Word eens tijd dan enzoquote:
Ja ook nog eensquote:
Ik vond dat vierendelen ook nog best een optiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
als je t tof wilt doen, ga je natgeregend in een open weiland staan en hopen dat het gaat onweren en dat je goed hard geraakt word
of een beetje lijden is ook niet erg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaahah nee, dta is echt verschikkelijk![]()
Ooh hij is wel liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
liis was paps aant vertellen dat dr geen eten meer wasen nu gaatie eten halen
![]()
hahah, dankjequote:
heul geen zin inquote:
ja maar daar heb je hulp bij nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vond dat vierendelen ook nog best een optie
hij zal wel moeten, want dr is echt nietsquote:
Ja hoeveel smsjes krijg je per dag ?quote:
ja, ondertussen msn ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:10 schreef oshiro het volgende:
Doorposten Lis, ik kon wel twee keer F5-en zonder iets van jou te zien
dat is ook mijn taakquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Probeer ik hier een multi post te spammen lukt het niet.... Traag internet![]()
Dan heeft hij geen keus neequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zal wel moeten, want dr is echt niets![]()
Dús baarrt!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef Bravebart het volgende:
Shizzle.
Ja, ik kan het gewoon nietquote:
Zat opties om zelf te doen, maar een ander mag er toch ook van genietenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja maar daar heb je hulp bij nodigdna is t niet meer zelf
![]()
vandaag nog géénquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hoeveel smsjes krijg je per dag ?![]()
Multitasking is okay.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, ondertussen msn ik ook
en doe ik opruimen en eco leren![]()
verhongeren is een keuzequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen keus nee![]()
Eentje hebben?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
vandaag nog géénja éen vn vodafone
![]()
Zo wastie tochquote:
mits iets tofs, ja!quote:
Hequote:
je doet het zo expresquote:
Die is ook niet zo moeilijk te maken die keuzequote:
Even kijken of het konquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
je doet het zo expresdas niet leuk
NOTE !
ja maar t gaat nu om verhongerenquote:
omdat ik toch niet terug smsquote:
En dan smst niemand meerquote:
4e persoon voor wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dús baarrt!
hoe staat t dr mee?
jennem we al besloten wie de 4e persoon gaat worden? we moeten echt even snel gaan regelen enzo![]()
Okquote:
Oja, hoiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dús baarrt!
hoe staat t dr mee?
jennem we al besloten wie de 4e persoon gaat worden? we moeten echt even snel gaan regelen enzo![]()
Vakantiequote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, hoi
Ja, Jordy zou er gisteravond kankerhard () over na gaan denken, dus ik ben benieuwd waar hij mee komt zometeen. Kunnen we zijn mening meenemen, of niet natuurlijk
hehequote:
voor wie stem jij nu dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, hoi
Ja, Jordy zou er gisteravond kankerhard () over na gaan denken, dus ik ben benieuwd waar hij mee komt zometeen. Kunnen we zijn mening meenemen, of niet natuurlijk
Niet meerquote:
Jahquote:
weut niequote:
Oke, nah goed ik zeg hoi terug maar ik ben niet heel veel hier, ben ook een vriendin een ultramail aant sturen :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja maar t gaat nu om verhongerentevens hoi!
![]()
Moet dat hier ?quote:
Ja, of ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Het is verklaptst![]()
centerparcsquote:
Neequote:
Does nietquote:
hmm hmmquote:
Tistquote:
Ik snap dequote:
Och, laat dr maarquote:
Zit meer achterquote:
Ojaaaa? Wat deed de hagel hier gister dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat het weer lente word
Jaja tijd gaat snel, nog even en dan zit ik al in de fitnesszaalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Half 6 alweer joh
verkeerde afslag, daar boven in nederland, is het gewoon nog winterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ojaaaa? Wat deed de hagel hier gister dan ?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zit meer achter, maar laat maar inderdaad
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jaja tijd gaat snel, nog even en dan zit ik al in de fitnesszaal
Nou was het maar winter, dan had ik er nog iets aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
verkeerde afslag, daar boven in nederland, is het gewoon nog winter![]()
Werkse nog evenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Nee, zegmaar![]()
Onee, laat maar ik moet weer aan het werk![]()
![]()
Gluweinequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou was het maar winter, dan had ik er nog iets aan![]()
Kweet niet, klonk alsof ik het verkeerd had. Wat waarschijnlijk ook wel zo is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Nee, zegmaar![]()
Onee, laat maar ik moet weer aan het werk![]()
![]()
Winterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is toch nog gewoon winter?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:
Klopt, het was geen Centerparcs, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Kweet niet, klonk alsof ik het verkeerd had. Wat waarschijnlijk ook wel zo is.![]()
Succes![]()
Winter is liefquote:
Dude, je hebt een afslag te vroeg genomenquote:
Verpest het anders nog even een keerquote:
Ah okquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het was geen Centerparcs, maar dat maakt niet uit![]()
![]()
Dank je![]()
ik vind centerparcs gewoon kutquote:
In die luxe huisjes is het best behoorlijk tof vind ik hoorquote:
dr zat niet meer achter, at least, far as i knowquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zit meer achter, maar laat maar inderdaad
Winterquote:
Je zag me lopen zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:35 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Morgen niet meer
Ist met de boodschappen gelukt![]()
?
Ja ach, ik vind het vooral duurquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ach, ik vind het vooral duurKutgehalte valt best tegen
Hihi ja Bart zei het alquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef liiszle het volgende:
[..]
dr zat niet meer achter, at least, far as i know![]()
Ja, ik zag je ook nog even heel snel naar binnen loerenquote:
Welke jongenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja, ik zag je ook nog even heel snel naar binnen loeren
Maar je zag maar dus waarschijnlijk niet
Ja alles goed hier
Kut van die jongen trouwens bij jullie opschool
Is een goede vriend, van een goede vriend van mij
Dat zei ik ook alquote:
ik hou meer gewoon van een simpele caravan en de hele dag lekekr buiten klooienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
In die luxe huisjes is het best behoorlijk tof vind ik hoor
tis niet zo mijn dingquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ach, ik vind het vooral duurKutgehalte valt best tegen
Buiten klooienquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik hou meer gewoon van een simpele caravan en de hele dag lekekr buiten klooien![]()
Viespeuk, in de bosjes zekerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik hou meer gewoon van een simpele caravan en de hele dag lekekr buiten klooien![]()
iig, sorry als t verkeerd over kwamquote:
Zo mag ik het horenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
Nah fuck it, dat verslag kom tna het eten wel.
Kortom: je zit weer tot diep in de nacht?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
Nah, niet echt een voorkeur. Meer omdat ik met iedereen goed kan opschieten, dus het is vooral aan jullie. Niet dat ik totaal geen voorkeur heb, maar die is redelijk van ondergeschikt belang imhoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
tis niet zo mijn ding
maaar heb je nou een voorkeur ?![]()
Ik vind het daar gewoon tofquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
Mwa, gewoon de hele dag al bezig geweest, dus toe aan beetje relaxenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo mag ik het horenDe FOK! mentaliteit
![]()
Fok!spiritquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef Bravebart het volgende:
Nee, moet voor 0:00 ingeleverd zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kortom: je zit weer tot diep in de nacht?
quote:
Klopt, wou het even checkenquote:
Zit wat inquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, gewoon de hele dag al bezig geweest, dus toe aan beetje relaxen
Wezzel zeker? Hij is hier toch ook bekent?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja, ik zag je ook nog even heel snel naar binnen loeren
Maar je zag maar dus waarschijnlijk niet
Ja alles goed hier
Kut van die jongen trouwens bij jullie opschool
Is een goede vriend, van een goede vriend van mij
Naam ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:42 schreef seekfaM het volgende:
[..]
zoen gast van het stanisclas is voor de trein gaan liggen
Berucht meerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wezzel zeker? Hij is hier toch ook bekent?
Nopquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wezzel zeker? Hij is hier toch ook bekent?
Lucas Bouwmansquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naam ?
Ik ken nog redelijk wat mensen daar.
Hihi okquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt, wou het even checken![]()
![]()
Jep, anders zou ik het niet zeggen.quote:
Nee, maar wezzel kende hem ook.quote:
Mmhquote:
K, Alje en Pieter *ken je waarschijnlijk niet* waren ook goede vrienden van hemquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee, maar wezzel kende hem ook.
Ik zit met wezzel op basles
Hij was ook 16quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh
Leeftijd ? Ik ken wel een Lucas, maar die is 16 ofso
Het is een SC schatquote:
quote:
quote:
Ga ens fietsen jijquote:
Kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, anders zou ik het niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|