voor wie stem jij nu dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, hoi
Ja, Jordy zou er gisteravond kankerhard () over na gaan denken, dus ik ben benieuwd waar hij mee komt zometeen. Kunnen we zijn mening meenemen, of niet natuurlijk
Niet meerquote:
Jahquote:
weut niequote:
Oke, nah goed ik zeg hoi terug maar ik ben niet heel veel hier, ben ook een vriendin een ultramail aant sturen :pquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja maar t gaat nu om verhongerentevens hoi!
![]()
Moet dat hier ?quote:
Ja, of ik lul maar wat.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Het is verklaptst![]()
centerparcsquote:
Neequote:
Does nietquote:
hmm hmmquote:
Tistquote:
Ik snap dequote:
Och, laat dr maarquote:
Zit meer achterquote:
Ojaaaa? Wat deed de hagel hier gister dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat het weer lente word
Jaja tijd gaat snel, nog even en dan zit ik al in de fitnesszaalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Half 6 alweer joh
verkeerde afslag, daar boven in nederland, is het gewoon nog winterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ojaaaa? Wat deed de hagel hier gister dan ?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zit meer achter, maar laat maar inderdaad
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jaja tijd gaat snel, nog even en dan zit ik al in de fitnesszaal
Nou was het maar winter, dan had ik er nog iets aanquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
verkeerde afslag, daar boven in nederland, is het gewoon nog winter![]()
Werkse nog evenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Nee, zegmaar![]()
Onee, laat maar ik moet weer aan het werk![]()
![]()
Gluweinequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou was het maar winter, dan had ik er nog iets aan![]()
Kweet niet, klonk alsof ik het verkeerd had. Wat waarschijnlijk ook wel zo is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Nee, zegmaar![]()
Onee, laat maar ik moet weer aan het werk![]()
![]()
Winterquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is toch nog gewoon winter?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:
Klopt, het was geen Centerparcs, maar dat maakt niet uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Kweet niet, klonk alsof ik het verkeerd had. Wat waarschijnlijk ook wel zo is.![]()
Succes![]()
Winter is liefquote:
Dude, je hebt een afslag te vroeg genomenquote:
Verpest het anders nog even een keerquote:
Ah okquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het was geen Centerparcs, maar dat maakt niet uit![]()
![]()
Dank je![]()
ik vind centerparcs gewoon kutquote:
In die luxe huisjes is het best behoorlijk tof vind ik hoorquote:
dr zat niet meer achter, at least, far as i knowquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Zit meer achter, maar laat maar inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |