Ja ook nog eensquote:
Ik vond dat vierendelen ook nog best een optiequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
als je t tof wilt doen, ga je natgeregend in een open weiland staan en hopen dat het gaat onweren en dat je goed hard geraakt word
of een beetje lijden is ook niet erg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaahah nee, dta is echt verschikkelijk![]()
Ooh hij is wel liefquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
liis was paps aant vertellen dat dr geen eten meer wasen nu gaatie eten halen
![]()
hahah, dankjequote:
heul geen zin inquote:
ja maar daar heb je hulp bij nodigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vond dat vierendelen ook nog best een optie
hij zal wel moeten, want dr is echt nietsquote:
Ja hoeveel smsjes krijg je per dag ?quote:
ja, ondertussen msn ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:10 schreef oshiro het volgende:
Doorposten Lis, ik kon wel twee keer F5-en zonder iets van jou te zien
dat is ook mijn taakquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Probeer ik hier een multi post te spammen lukt het niet.... Traag internet![]()
Dan heeft hij geen keus neequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zal wel moeten, want dr is echt niets![]()
Dús baarrt!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef Bravebart het volgende:
Shizzle.
Ja, ik kan het gewoon nietquote:
Zat opties om zelf te doen, maar een ander mag er toch ook van genietenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja maar daar heb je hulp bij nodigdna is t niet meer zelf
![]()
vandaag nog géénquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja hoeveel smsjes krijg je per dag ?![]()
Multitasking is okay.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, ondertussen msn ik ook
en doe ik opruimen en eco leren![]()
verhongeren is een keuzequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen keus nee![]()
Eentje hebben?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
vandaag nog géénja éen vn vodafone
![]()
Zo wastie tochquote:
mits iets tofs, ja!quote:
Hequote:
je doet het zo expresquote:
Die is ook niet zo moeilijk te maken die keuzequote:
Even kijken of het konquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
je doet het zo expresdas niet leuk
NOTE !
ja maar t gaat nu om verhongerenquote:
omdat ik toch niet terug smsquote:
En dan smst niemand meerquote:
4e persoon voor wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dús baarrt!
hoe staat t dr mee?
jennem we al besloten wie de 4e persoon gaat worden? we moeten echt even snel gaan regelen enzo![]()
Okquote:
Oja, hoiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dús baarrt!
hoe staat t dr mee?
jennem we al besloten wie de 4e persoon gaat worden? we moeten echt even snel gaan regelen enzo![]()
Vakantiequote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, hoi
Ja, Jordy zou er gisteravond kankerhard () over na gaan denken, dus ik ben benieuwd waar hij mee komt zometeen. Kunnen we zijn mening meenemen, of niet natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |