abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2007 @ 11:30:07 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_47666138
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 26 maart 2007 @ 12:30:17 #152
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47668159
quote:
Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In een discussie hoor je meer te doen dan je mening te geven.
[..]

Je steunt wel de claims van de personen die het over de metaaldeeltjes hebben. Het andere punt heb je veel directer ondersteund.
maak jij dat allemaal uit wat je wel en niet moet doen in een duscussie?? jij ziet het als een ontkracht--wedstrijd waar je leven vanaf hangt.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 26 maart 2007 @ 12:43:03 #153
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47668597
Psst, Teenwolf, je hebt nog steeds niet geantwoord.
quote:
Op maandag 26 maart 2007 08:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op mijn vraag, hoeveel 4 motorige militaire vliegtuigen zijn er volgens jou in europa
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 26 maart 2007 @ 13:05:51 #154
45206 Pietverdriet
pi_47669393
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

bij jou draait het anders niet meer om een discussie.

je hebt een ziekelijke drang naar het proberen te ontkrachten van iemands post die anders denkt dan jou, omdat je altijd gelijk wilt hebben. te ziek gewoon.
En jij wilt niet persé gelijk hebben met je Chemtrails?
  maandag 26 maart 2007 @ 13:08:13 #155
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_47669476
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Psst, Teenwolf, je hebt nog steeds niet geantwoord.
[..]
iemand heeft er al een atwoord op gegeven. als je zo graag dat soort dingen wilt weten ga dan en even googlen en vul in "militaire vliegtuigen met 4 motoren" of nog beter is dat in het engels te doen voor meer hits.

Iemand anders had je dat antwoord al in het engels gegeven, kennelijk begreep je dat niet.

Maar ik ben even bezig met Atuinhek's zijn stof af te nemen, hij denkt dat hij koppiger is dan mij dus niet storen.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  maandag 26 maart 2007 @ 13:16:28 #156
45206 Pietverdriet
pi_47669724
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

iemand heeft er al een atwoord op gegeven. als je zo graag dat soort dingen wilt weten ga dan en even googlen en vul in "militaire vliegtuigen met 4 motoren" of nog beter is dat in het engels te doen voor meer hits.

Iemand anders had je dat antwoord al in het engels gegeven, kennelijk begreep je dat niet.

Maar ik ben even bezig met Atuinhek's zijn stof af te nemen, hij denkt dat hij koppiger is dan mij dus niet storen.
Nee, het punt is dat ik graag zie dat jij dat beantwoord, omdat jij beweert dat al die lang hangende strepen in de lucht chemtrails zijn verspreid door militaire vliegtuigen.
Ik betwijfel ten zeerste of je dat van een puur logistiek standpunt uit hard kan maken.
  maandag 26 maart 2007 @ 13:25:53 #157
52357 Lambiekje
pi_47670046
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En jij wilt niet persé gelijk hebben met je Chemtrails?
Dat hoeft niet, UK heeft dacht ik al lang en breed toegegeven dat ze het ooit hebben gedaan. Maar uiteraard nu niet meer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:37:19 #158
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_47672363
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:11 schreef squealmaster het volgende:
Laten we het eens hebben over NIET, de TRAILS, maar over al die vliegtuigen die gewoon kriskras door elkaar vliegen !
Of ze nu iets in de lucht dumpen of niet, alleen al het feit dat ze daar boven kriskras door elkaar vliegen is voor mij al een beeld dat vragen oproept ?

Wat is de zin ervan ?
Wat dacht je van het vervoeren van passagiers van het ene vliegveld naar het andere?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  maandag 26 maart 2007 @ 14:53:07 #159
52357 Lambiekje
pi_47672893
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Rasing het volgende:

[..]

Wat dacht je van het vervoeren van passagiers van het ene vliegveld naar het andere?
Waarom wordt er dan een schaakbord aan de hemel gemaakt.
pi_47676391
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, het punt is dat ik graag zie dat jij dat beantwoord, omdat jij beweert dat al die lang hangende strepen in de lucht chemtrails zijn verspreid door militaire vliegtuigen.
Ik betwijfel ten zeerste of je dat van een puur logistiek standpunt uit hard kan maken.
als ik het bgoed heb max 50 want de meeste militaire vrachttoestellen gebruiken turboprops
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_47676486
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:48 schreef ATuin-hek het volgende:

De bouwkunde studenten die ik ken doen anders niets met dragende structuren. Die zijn meer met ruimtelijke inrichting etc. bezig. CIT bevat bij ons dat onderwerp.
Ligt er aan welke richting je doet en of je op een TU zit of niet ik heb ook mechanica 1 tot 3 gehad (gaat tot 17 ) en constructief en bouwfysische ontwerpen en dat terwijl ik stedenbouw doe is gewoon verplicht hier.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_47676507
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom wordt er dan een schaakbord aan de hemel gemaakt.
leren formatie vliegen
  maandag 26 maart 2007 @ 16:26:03 #163
45206 Pietverdriet
pi_47676697
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

leren formatie vliegen
Nee, ze vliegen dezelfde route maar de wind op een bepaalde hoogte verplaatst de contrail, dat leverd dan paralelle lijnen op. Als er op verschillende hoogtes verschillende wind waait, en daar de contrails ook verwaaien, dan krijg je een ruitjes patroon.
  maandag 26 maart 2007 @ 17:02:27 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47678001
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ligt er aan welke richting je doet en of je op een TU zit of niet ik heb ook mechanica 1 tot 3 gehad (gaat tot 17 ) en constructief en bouwfysische ontwerpen en dat terwijl ik stedenbouw doe is gewoon verplicht hier.
OK weer wat geleerd Een studiegenoot van je was dan waarschijnlijk nog niet zo ver.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 maart 2007 @ 19:42:56 #165
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_47683684
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:11 schreef squealmaster het volgende:

Laten we het eens hebben over NIET, de TRAILS, maar over al die vliegtuigen die gewoon kriskras door elkaar vliegen !
Of ze nu iets in de lucht dumpen of niet, alleen al het feit dat ze daar boven kriskras door elkaar vliegen is voor mij al een beeld dat vragen oproept ?
Zoals gemeld... om van A naar B te komen.

Zie hier een vluchtpatronen tussen Engeland en Nederland. Alleen daar zie je al dat paden elkaar kruisen.

http://www.flightmapping.com/maps/files/europe/netherlands.asp

[ Bericht 12% gewijzigd door NorthernStar op 27-03-2007 02:41:39 ]
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_47691955
Zag eergisteren dat een vliegtuig in de lucht een streep produceerde..
tot dus ver niets bijzonders

Maar tot mijn verbazing (de foto's zijn helaas niet duidelijk genoeg met de digi-cam) zag ik luttele momenten later een vliegtuig dezelfde streep nogmaals afwerken. Precies dezelfde koers en dezelfde hoogte...

Viel me sowieso al wel op afgelopen zaterdag, veel kruispunten van trails in de lucht. En deze 2 in 1 als meest opvallend..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 26 maart 2007 @ 23:49:23 #167
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47695899
Ooit eens in een heel oud (2004) Chemtrail topic gepost:

Waarom ik denk dat Chemtrails gewoon waterdamp is:
Zoals ik het van jullie en de websites begrepen heb, worden er biologische stoffen en/of chemicalien gestort door vliegtuigen over ons heen.
Het bewijs hiervoor zijn de chemtrails die je kunt zien als er een vliegtuig over is gevlogen.

Ik heb hier een aantal bezwaren tegen:

1) Waarom zou iemand dat willen doen?
Dit is misschien een inkoppertje: om ons te controleren, om een groot deel van de mensheid uit te roeien, enz.
Maar waarom willen mensen/groepen dat?

2) Waarom dan op deze manier?
dwz.
e kans op betrapping is redelijk groot.
Veel mensen moeten er namelijk vanaf weten (piloten, mensen die het in het vliegtuig stoppen, vluchtleiders, mensen die de stoffen maken, enz).

*Het is een onzinnige manier
Het moet nl. van zo'n kilometer of 8-10 naar beneden komen. Dit gebeurd niet. Stoffen die je loslaat op zo'n hoogte vallen niet rechtstreeks naar beneden, zij lossen op in de lucht, of vallen heel ergens anders op aarde (honderden kilometers verderop) door de luchtstrommingen. En als het al naar beneden komt, wordt het over zo'n groot gebied verspreid dat je wel heel erg veel moet dumpen om enig effect te hebben. Maar dit kan niet omdat de chemtrail heel erg lang is (tientallen tot honderden tot duizenden kilometers lang). Een vliegtuig kan niet zoveel meenemen. Je moet namelijk een stof dumpen die oplost in een gebied van 8-10 kilometer naar beneden, honderden kilometers lang en heel veel kilometers breed. Er bestaan maar heel erg weinig stoffen die zo giftig zijn (eigenlijk alleen virussen) die dat kunnen en ook niet oplossen in lucht, zodat ze naar beneden vallen. En probeer daar maar eens zoveel van temaken dat het niet opvalt. Ik heb het dan wel over miljoenen kilo's/liters die men moet dumpen.
Nu ik het hier toch over heb, je kunt zelfs zien dat er weinig wordt gedumpt omdat de chemtrail wel lang bestaat (uren) maar niet erg groot is. Tientallen tot honderden meters in doorsnee. En dat op 8-10 km hoogte. Het raakt de aarde dus niet. Dus hebben we er geen last van.

3) Waarom wordt er niets gemeten.
dwz.
Als men iets wil dumpen in de lucht is het ook de bedoeling dat het op aarde komt, anders heb je er niets aan. Dus moet er op aarde ook iets te meten zijn.
En veel mensen / instanties meten de lucht op aarde (veel mileuinstanties ook, en als zij iets raars vinden zul je het toch wel erg snel horen).

4) Er zijn niet genoeg vliegtuigen die het kunnen.
dwz.
De Nederlandse defensie heeft maar twee tankervliegtuigen en een paar F-27's. Zij kunnen nooit voor al die chemtrails in de lucht zorgen, het zijn er teveel. Dus moeten andere vliegtuigen meehelpen. Andere landen? waarom zouden ze, en de kans op ontdekking wordt alleen maar groter (meer mensen die er vanaf moeten weten). En hoe komen al die vliegtuigen hier? Duitsland/belgie/frankrijk/Groot-Brittanie hebben ook niet genoeg defensie vliegtuigen die groot genoeg zijn om al die chemtrails alleen al boven Nederland te laten zien. En in andere landen worden ze ook gezien, dus andere landen kunnen niet tegelijkertijd hier en in hun eigen land dumpen. Alleen de VS heeft er genoeg, maar dan moeten ze eerst hier naartoe vliegen, dumpen en weer terug vliegen. Dat lukt niet. Hier kunnen ze niet landen want dat valt wel erg op als er tientallen/honderden amerikaanse vliegtuigen per dag landen in Nederland/belgie/duitsland enz. Vliegtuig spotters zouden uit hun dak gaan van vreugde.
Dan hou je nog de burgerluchtvaart over. Zij hebben wel genoeg vliegtuigen. Bezwaar is alleen: waar wordt het spul verstopt? Er is geen ruimte voor, en als het in de brandstof zit wordt het verbrand. Hiermee valt dus zeker de biologische stoffen (virussen, bacterien) af. Ander bezwaar is, nog meer mensen moeten er dan vanaf weten.

5) Wat wordt er eigenlijk gedumpt wat zo giftig is dat het zich zo kan verspreiden over zo'n groot gebied dat er toch nog invloed is en wat eigenlijk zo langzaam werkt dat je het niet merkt.

6) Er is bewezen dat chemtrails ook alleen waterdamp zou kunnen zijn. Met alleen verbrandingsgassen (dwz. water en CO2) kunnen deze trails ook gevormt worden.

Antwoord op deze vragen heb ik eigenlijk nog nergens gezien. Overtuig mij. Vooral opmerking 2, 3, 4 en 5. En liefst in eigen bewoording, zodat we niet weer met vage websites komen, waar je je een ongeluk zoekt op misschien een antwoord.

Wat ik wel geloof is dat ze met vliegtuigen het weer zouden kunnen veranderen. Maar alleen lokaal. Door bv. een stof te storten op een bepaalde plek waardoor zich op de een of andere manier een wolk vorm en waardoor het gaat regenen. Maar dan moeten ze een grote hoeveelheid op 1 plek storten.
Ook geloof ik dat de chemtrails het klimaat veranderen. Door de extra wolken in de lucht wordt de warmte beter vast gehouden, zodat het aardoppervlak warmer wordt (soort broeikaseffect).

Antwoord hierop is nooit echt gekomen.
Alleen komt nu de HAARP kwestie iets meer naar voren. Maar dan wordt er nog steeds niet verteld wat de 'chtrail' stoffen dan zouden zijn.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_47696326
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:49 schreef Knarf het volgende:
Ooit eens in een heel oud (2004) Chemtrail topic gepost:
Waarom ik denk dat Chemtrails gewoon waterdamp is:
Zoals ik het van jullie en de websites begrepen heb, worden er biologische stoffen en/of chemicalien gestort door vliegtuigen over ons heen.
Het bewijs hiervoor zijn de chemtrails die je kunt zien als er een vliegtuig over is gevlogen.
Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:

1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM’s, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
5. Als voertuig voor mind control.
6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China of omgekeerd.
8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn.

maw, jij pikt er slechts 1 veronderstelling uit, ook de door jouw gekozen methode is slechts 1 van de mogelijkheden.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:01:33 #169
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47696412
Nog een mooie site.
Trails veroorzaakt door schepen
http://www.keesfloor.nl/artikelen/zenit/shiptrail/

Voorbeeldje:

Noordzee, 1983

Stille Oceaan (logisch plek om 'chetrails' te dumpen?)
pi_47696691
quote:
In Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Bases conclusion, the N.A.S. found that the most effective global warming mitigation turned out to be the spraying of reflective aerosol compounds into the atmosphere utilizing commercial, military and private aircraft. This preferred mitigation method is designed to create a global atmospheric shield which would increase the planet's albedo (reflectivity) using aerosol compounds of aluminum and barium oxides, and to introduce ozone generating chemicals into the atmosphere.

This method was the most cost effective, and yielded the largest benefits. It could also be conducted covertly to avoid the burdens of environmental protection and regulatory entanglements.

http://www.lightwatcher.com/chemtrails/smoking_gun.html
mhmmm. dat hfdstk is niet meer te lezen.

http://books.nap.edu/openbook.php?isbn=0309043867

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:17:04 #171
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47697060
quote:
Op maandag 26 maart 2007 23:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:

1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.
Infrarood, komt niet uit de ruimte. (De aarde stoot juist infrarood uit).
Maar voor al deze punten is waterdamp ook voldoende, die houd bijna al deze straling ook (gedeeltelijk) tegen. En voor ozo,. waarom doet men dat hier, en niet op de zuid/noordpool. Daar ontsaan de gaten, niet hier.
quote:
2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.
Zou kunnen, alleen is waterdamp zelf een broeikasgas. Dus welke stof 'dumpt' men dan om dit tegen te gaan. Dat wordt nooit gezegt.
Ik denk namelijk zelf (en dat is wel door metingen ondersteunt), dat er door de contrails meer broeikas effect is.
quote:
3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM’s, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.
Waterdamp is daar ook erg goed in.
Maar welke stof wordt er dan gebruikt?
quote:
4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.
Zie mijn vorige posting.
Dat is meetbaar en virussen/bacterien overleven niet in straalmotoren.
quote:
5. Als voertuig voor mind control.
Noem eens een stof/molecuul.
Die niet gemeten wordt.
quote:
6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.
Zie boven, welke stof?
En waarom wordt deze niet gemeten
En deze stof komt niet op de plek neer, waar je dit dumpt op 10 km hoogte.
quote:
7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China of omgekeerd.
Daarom zie je de trails over de gehele wereld en de oceanen?
quote:
8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.
[quote]
Welke stof, die niet gemeten kan worden en die wel recht naar beneden komt van 10 km hoogte.
[quote]
9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
Welke stof, die niet gemeten kan worden en die wel recht naar beneden komt van 10 km hoogte.
quote:
10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn.
quote:
maw, jij pikt er slechts 1 veronderstelling uit, ook de door jouw gekozen methode is slechts 1 van de mogelijkheden.
Oftewel je weet het niet. Het is niet meetbaar, wordt op een 'onzinnige' manier verspreidt. Veel mensen moeten er van afweten. Het enige wat je wel ziet is een streep in de lucht, die bewezen ook door waterdamp gevormt kan worden. Dat vergeten al de 'gelovers' altijd. Wolken worden toch ook niet ontkent?

[ Bericht 3% gewijzigd door Knarf op 27-03-2007 00:21:10 (Quotejes goed plaatsen) ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 00:18:50 #172
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47697125
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 00:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

mhmmm. dat hfdstk is niet meer te lezen.

http://books.nap.edu/openbook.php?isbn=0309043867

[afbeelding]
Die ken ik.
Waarom zijn er dan foto's bekend van voor 1992?
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:21:10 #173
119552 squealmaster
Take the time !
pi_47746469
Don't fuck with nature or............................... nature will fuck with us !
pi_47813462
quote:
Something I find very odd is that "Chemtrails", which appear to be an attempt to combat Global Warming (but denied by the government), have very little exposure, especially on some search engines. Is that because so few believe there is any connection, or someone does not want you to think there is? Maybe it is just a coincidence that the only article I have ever "lost" (on a search engine), out of the thousands I have written, happened to be on this subject. Perhaps it was simply a “computer error” and I am being paranoid (or a conspiracy theorist), we may never know.

http://www.americanchroni(...).asp?articleID=22995
Eisenhower1961.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:33:57 #175
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47819323
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:53 schreef Resonancer het volgende:

[..]
Deze man kan ook erg slecht 'google' gebruiken.
Als hij de quotes eens weg haald, of anders plaatst.

Resultaten 1 - 10 van circa 174.000 voor "Global Warming" Chemtrails (0,10 seconden)

Maar weer geen melding welke stof in 'chemtrails' er voor zorgen dat 'global warming' wordt tegen gegaan. Maar wel de regering beschuldigen dat ze het doen.
En waterdamp is wel een broeikasgas.
pi_47844981
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 08:33 schreef Knarf het volgende:

Deze man kan ook erg slecht 'google' gebruiken.
Als hij de quotes eens weg haald, of anders plaatst.
Ik vind dat dat voor jouw ook geldt, googles 's op labtests+chemtrails ofzo..,
http://www.carnicom.com/lab1.htm
http://www.rense.com/general21/conf.htm

Maar.. het gaat niet alleen om wat er airborn gemaakt is/wordt, de gevolgen kunnen op veel meer manier zichtbaar worden/zijn.
quote:
One scientist expressed concern that chemtrails could be precipitating pathogenic bugs out of the upper atmosphere, bringing them down to people on the ground.
http://www.willthomas.net/Chemtrails/About_Chemtrails.htm
Eisenhower1961.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 22:10:06 #177
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_47846062
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar.. het gaat niet alleen om wat er airborn gemaakt is/wordt, de gevolgen kunnen op veel meer manier zichtbaar worden/zijn.
[..]
Van die site:

Reported side effects of chemtrail spraying include:
Allergies, sore and blocked sinuses;
Dry, hacking, persistent cough;
Nosebleeds, blood in mucous;
Swollen, burning, teary eyes with mucous;
Flu-like, fever, sore throat;
Pneumonia, upper respiratory;
Mycoplasma infections;
Migraine or splitting headaches;
Pain in back of neck, particularly at the
top of the spine, extremely stiff neck;
Disorientation, foggy brain, sudden dizziness;
Extreme fatigue, lethargy, inability to concentrate;
Loud ringing in your ears;
Depression, anxiety attacks;
Gastrointestinal distress, bloating;
Diarrhoea, bloody stools; joint pain,
Aching joints and muscles;
Thirst (your pets, too) or loss of appetite;
Loss of bladder control, tics or spasms;
Recurring fungal infections;
Metallic, oily or corrosive smell and taste

En 100.0000 tegen 1 heeft iedereen wel eens 1 van die bij-effecten gemerkt... dagelijks zelfs... het moet wel waar zijn... vooral "Thirst (your pets, too)" doet het goed...

Damn, ik krijg zelf al last van 'Recurring fungal infections' wanneer ik mezelf een paar dagen niet goed tussen mijn tenen afdroog... ook chemtrails ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:06:55 #178
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47848050
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik vind dat dat voor jouw ook geldt, googles 's op labtests+chemtrails ofzo..,
http://www.carnicom.com/lab1.htm
http://www.rense.com/general21/conf.htm
Hij wilde een conspiracy aantonen, dat links waar tests in staan van het internet verwijderd worden door 'de' regering.
Hij kon maar 8 hits vinden, ik iets meer. Jij zelf ook. Dus is zijn claim ontkracht. Dat was mijn punt.
quote:
[..]
  woensdag 4 april 2007 @ 09:10:26 #179
52357 Lambiekje
pi_47993984
Geen Chemtrails ?!!
Realiteit is toch echt anders.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:19:34 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47994163
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
Geen Chemtrails ?!!
Realiteit is toch echt anders.
Ik dacht dat de media niet te vertrouwen was?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 4 april 2007 @ 09:24:06 #181
52357 Lambiekje
pi_47994275
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik dacht dat de media niet te vertrouwen was?
zucht.
  woensdag 4 april 2007 @ 09:38:31 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_47994624
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zucht.
Joh.
Onikaan ni ov dovah
pi_47999719
Ze zijn gister weer lekker bezig geweest. Weer lekker ruim beneden de 8 kilometer, ruiiiimmmmmmmm. Meteen weer meer wind en kouder zoals zo vaak nadat ze flink bezig zijn geweest. Lijers.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:03:10 #184
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_48001093
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Anti-NWO het volgende:
Ze zijn gister weer lekker bezig geweest. Weer lekker ruim beneden de 8 kilometer, ruiiiimmmmmmmm. Meteen weer meer wind en kouder zoals zo vaak nadat ze flink bezig zijn geweest. Lijers.
Gek, maar ik meen dat ik dat al op het weerbericht had gezien, dat het kouder en winderiger zou worden na maandag. Post hoc ergo propter hoc gaat niet altijd op.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:03:13 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48001098
quote:
Hoe weet je dat zo zeker?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 4 april 2007 @ 13:05:14 #186
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48001167
http://www.nu.nl/news/103(...)_in_Spijkenisse.html

grote kans da het geen chemtrails zijn, maar misschien ook wel?
pi_48002936
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:05 schreef TeenWolf het volgende:
http://www.nu.nl/news/103(...)_in_Spijkenisse.html

grote kans da het geen chemtrails zijn, maar misschien ook wel?
Uit het bericht:
quote:
Het is nog niet duidelijk of het witte poeder gevaarlijk is. Het poeder is afkomstig van Shell.
Lijkt me meer voor de hand liggen dat ergens op pernis iets verkeerd is gegaan. Bovendien als je op 8 km hoogte iets uitstrooit, komt het niet in zo'n beperkt gebied terecht.
  woensdag 4 april 2007 @ 14:13:27 #188
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48003617
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:53 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Uit het bericht:
[..]

Lijkt me meer voor de hand liggen dat ergens op pernis iets verkeerd is gegaan. Bovendien als je op 8 km hoogte iets uitstrooit, komt het niet in zo'n beperkt gebied terecht.
owkee het bericht is wat uitgebreider op nu.nl dit moment.....

aluminium oxide en barium oxide waren namelijk de stoffen die veelvuldig voorkwamen in chemtrails....

de boosdoener is dus gevonden; shell
pi_48004273
quote:
Volg alsjeblieft eens een cursus meteorologie voordat je deze hersenloze, onzinnige meuk op het forum dumpt....

Het is dagen van te voren bekend dat het weer omslaat, en aan te tonen d.m.v. satellietkaarten, maar alles wordt veroorzaakt door chemtrails...

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 5 april 2007 @ 13:40:21 #190
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48040574
Zoveel chemtrails vandaag.

Ze moeten ons hebben1!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 5 april 2007 @ 14:01:03 #191
45206 Pietverdriet
pi_48041335
quote:
Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

owkee het bericht is wat uitgebreider op nu.nl dit moment.....

aluminium oxide en barium oxide waren namelijk de stoffen die veelvuldig voorkwamen in chemtrails....

de boosdoener is dus gevonden; shell
Ah, nu weet je ineens zeker wat er in je chemtrails zit, in het vorige topic wou je nog onafhankelijk onderzoek
  donderdag 5 april 2007 @ 16:31:00 #192
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48047131
vandaag waren ze weer flink bezig, een heel schaakbord boven de A9 tpv schiphol, helaas had ik geen fototoestel.

heb vandaag de vader van een goede vriend gebeld die co-piloot is voor al bijna 18 jaar. Hem valt het ook op dat deze hangende trails er een jaar of tien geleden niet waren en hij vraagt zich ook af wat het is.
  donderdag 5 april 2007 @ 16:51:17 #193
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48047968
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Zoveel chemtrails vandaag.

Ze moeten ons hebben1!
teveel als je het mij vraagt, teveel, zoveel dat deze heldere blauwe dag bijna door kon gaan als bewolkt. heb vandaag met een ervaren co-piloot gesproken hierover (zie post boven).
  donderdag 5 april 2007 @ 16:52:58 #194
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48048045
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

teveel als je het mij vraagt, teveel, zoveel dat deze heldere blauwe dag bijna door kon gaan als bewolkt. heb vandaag met een ervaren co-piloot gesproken hierover (zie post boven).
1. Er is ook gewone bewolking
2. We zitten in een hoge-drukgebied met vochtige bovenluchten.

Opgelost!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48049897
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:31 schreef TeenWolf het volgende:
die co-piloot is voor al bijna 18 jaar.
Als ie al 18 jaar co-piloot is, wordt het tijd dat ie eens captain wordt....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 5 april 2007 @ 18:00:04 #196
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48050426
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:46 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Als ie al 18 jaar co-piloot is, wordt het tijd dat ie eens captain wordt....
dat wil hij op de 1 of andere manier niet, dit vind hij leuker.

dat zeiden wij ook altijd; "wordt het niet eens tijd voor een 4e streep Frank?"

hij ; "ah nee joh, vind het wel goed zo."
pi_48050493
Vandaag weer erg veel chemtrails in de lucht.

Ze blijven maar doorgaan...
  donderdag 5 april 2007 @ 18:04:50 #198
119552 squealmaster
Take the time !
pi_48050573
Het had volgens mij weer een blauwe heldere hemel kunnen zijn vandaag, maar "the white stripes", die vanmorgenvroeg weer de lucht in gedumpt werden, gooiden weer roet in het eten.
Tjonge, wie betaalt die lui daarboven, 't zal wel weer ons belastingsgeld zijn.

Ik zal een van dezer dagen eens een topic openen waar iedereen, die serieus ziet, dat daarboven iets wordt uitgespookt, dat niet helemaal klopt, dagelijks foto's kan plaatsen van "ons" luchtruim dat iedere morgen wordt volgedumpt.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:07:06 #199
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48050639
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef squealmaster het volgende:
Het had volgens mij weer een blauwe heldere hemel kunnen zijn vandaag, maar "the white stripes", die vanmorgenvroeg weer de lucht in gedumpt werden, gooiden weer roet in het eten.
Tjonge, wie betaalt die lui daarboven, 't zal wel weer ons belastingsgeld zijn.

Ik zal een van dezer dagen eens een topic openen waar iedereen, die serieus ziet, dat daarboven iets wordt uitgespookt, dat niet helemaal klopt, dagelijks foto's kan plaatsen van "ons" luchtruim dat iedere morgen wordt volgedumpt.
Vooral dat "die serieus ziet" doet 't 'm
LastFM
pi_48050671
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

dat wil hij op de 1 of andere manier niet, dit vind hij leuker.

dat zeiden wij ook altijd; "wordt het niet eens tijd voor een 4e streep Frank?"

hij ; "ah nee joh, vind het wel goed zo."
Ach gossie. Wat een schitterend digitaal toneelstukje voer je hier op, om op die manier zijn nuchtere menselijkheid te laten zien. Nee, dan kan het niet anders en moet hij wel gelijk hebben.

Vriend van mij is piloot op een 747. Hij zegt ook, onderwerp in dit topic is grote bullshit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')