Jeetjequote:Gewonde bij steekpartij op Rotterdamse school
Bron : Nu.nl
AMSTERDAM - Bij een steekpartij op een school in Rotterdam is een leerling gewond geraakt. Dat heeft de politie bevestigd.
Foto: Justin Hundman l Omgeving is afgezet
Het gaat om een mannelijke leerling van het Zadkine College aan de Benthemstraat. De politie heeft inmiddels verschillende arrestaties verricht. De school wordt doorzocht om te controleren of er niemand meer aanwezig is. Alle leerlingen zouden het pand hebben verlaten. De omgeving is afgezet.
Op het naburige Hofplein is een vuurwapen gevonden. Over de toestand van het slachtoffer en de achtergrond van het incident is nog niets bekend.
De politie ontkent dat er sprake is van een gijzeling, zoals lezers eerder tegenover NU.nl meldden.
Laatste melding van de traumaheli is ditquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef Libris het volgende:
Traumaheli er al?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:16 schreef Libris het volgende:
Traumaheli er al?
Geen heli nodig.. Weet ondertussen dat er mensen zijn flauwgevallenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:15 schreef nietzman het volgende:
Zie je, alleen maar tuig op het GLR.
NOHH... ik mis allesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:22 schreef falloutboy het volgende:
[..]
[..]
Geen heli nodig.. Weet ondertussen dat er mensen zijn flauwgevallenen dat er 1 iemand in zijn beengeschoten is.. Gasten kunnen niet eens mikken!
* Tuig? Ze zijn het Zadkine ingevlucht .. en kwamen vanuit de richting Centraal Station
Foto's komen eraan!
Juist, en dergelijke schele lui moeten goede DTPers worden! Tsk!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:22 schreef falloutboy het volgende:
Gasten kunnen niet eens mikken!
Ja we blijven niet afzwakken hč? Straks blijkt meneer X slachtoffer Y gewoon per ongeluk aan te hebben gestoten in de rij voor de kantine.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:27 schreef zarGon het volgende:
update...
iemand is gestoken, niet geschoten.. ofzo
te laatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:28 schreef Strawhat het volgende:
Ik heb net een vriend van me gebeld hij zegt dat er gestoken is
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
TVP (ben een hoer)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:27 schreef zarGon het volgende:
update...
iemand is gestoken, niet geschoten.. ofzo
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:42 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Die kut wespen zijn er vroeg bij dit jaar.
En dan niet eens gezien hoe ik die gast nergestoken hebquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:39 schreef Chiponiz het volgende:
kzag t van 4/5 hoog op t GLR zag het half gebeuren![]()
Half gebeuren?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:39 schreef Chiponiz het volgende:
Vind ik ook!quote:
Stoer manquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:39 schreef Chiponiz het volgende:
Hoezo wil je dat weten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:52 schreef denka het volgende:
nn zijn het buitenlanders of niet?
Super veel feds, en zag ze rennen. Das wel leukquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:53 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Stoer manOftewel, je hebt geen reet gezien.
op die school hier naast is 95% buitenlander hahahquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:52 schreef denka het volgende:
zo zie je maar weer dat het 9 van de 10 keer om buitenlanders gaat. Dat ze zich maar kapot maken, zijn we ook weer van dat tuig afquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:58 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
op die school hier naast is 95% buitenlander hahah![]()
Tuurlijk. Logischquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:52 schreef denka het volgende:
Oke 9 van de 10 zijn buitenlanders (wat een verzamelnaam is voor alle inwoners van een land met een andere afkomst). Wat is die resterende 1 van de 10 dan NL? Dat maakt het dan even ergquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:00 schreef denka het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat het 9 van de 10 keer om buitenlanders gaat. Dat ze zich maar kapot maken, zijn we ook weer van dat tuig af![]()
Hier in Nederland heb je geen FBIquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:57 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
kzag alleen toen de Feds kwamen, en t einde niet de steekpartij zelf
Wel een federale recherche.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:07 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb je geen FBI![]()
al bekend hoe het met het slachtoffer is? doodgebloed?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:21 schreef falloutboy het volgende:
Update:
Er rijden busjes af en aan. Persmuskieten staan ook uit hun neus te eten. Maar het plein is helemaal afgezet en staat nog vol met politie
Heb al foto's naar frontpage@fok.nl gestuurd.. niet top maar t zijn foto's
Weet niet hoe ik ze zelf kan plaatsen, vandaar.
quote:In de Benthemstraat in Rotterdam is een jongen gewond geraakt bij een mogelijke steekpartij bij het Zadkine College. Alle leerlingen zijn de school uitgehaald. Er zou al een aantal personen zijn aangehouden.
Het arrestatieteam van de politie is in het pand op zoek naar meer mogelijke verdachten. Ook is er vlakbij op het Hofplein een vuurwapen gevonden.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:27 schreef Piles het volgende:
http://rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Nieuws?itemid=42731
[..]
[afbeelding]
quote:Volgens een lezer van NU.nl zou er mogelijk sprake zijn van een gijzeling. Er zouden twee gewapende mannen in de school aanwezig zijn. De omgeving is afgezet.
Bron: Nu.nlquote:De politie ontkent dat er sprake is van een gijzeling, zoals lezers eerder tegenover NU.nl meldden.
Ik bedoelde Cops, maar Feds klinkt vetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:07 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb je geen FBI![]()
whaha, niet zo super dusjaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:35 schreef falloutboy het volgende:
[..]
dat is mijn foto.
En dan zetten ze er de naam van mijn klasgenoot onder
unfair unfair!!
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:50 schreef Azz0r het volgende:
het ging over een ruzie voor een meisje ofz, ze stonden met een man of 20 voor de school te wachten op een plek waar normale leerlingen niet mogen staan van de beveiliging, maar hun werden niet weg gestuurd door de beveiliging, het was tot een ruzie gekomen een gevecht en er was een pistool bij betrokken, maar het magazijn van het pistool was er uitgevalen het slachtoffer was tijdens de vechtpartij geraakt door een mes in zijn been, zo ver ik weet zijn er 8 opgepakt en zouden er nog 5 in het school gebouw bevinden. (dit is wat ik gehoord heb via mensen die daar op school zitten en mensen van het slachtoffer kennen)
Jeetje zeg.......wel één steekpartij en één verkrachtig.....welkom in de grote stadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:43 schreef About2Break het volgende:
Gaat lekker met deze buurt zeg. Ik woon aan de overkant aan de hofdijk. Vorige maand een meisje verkracht nu weer iemand neergestoken![]()
haha inderdaad, dit is 't dagelijkse nieuws in NewYorkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:01 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Jeetje zeg.......wel één steekpartij en één verkrachtig.....welkom in de grote stad![]()
In elke Nederlandse stad wordt elke dag wel iemand (neer)gestoken/ verkracht. Alleen komt het niet in het nieuws, wel leuk voor die tweaker maakt hij ook eens wat spannends mee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:03 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
haha inderdaad, dit is 't dagelijkse nieuws in NewYork![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:06 schreef Rorata het volgende:
cool ik zit op de zadkine tegenover die zadkine
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef MOD het volgende:
Mensen van het GLR hebben beelden gemaakt vanaf de 3e verdieping, die zojuist verpatst zijn aan RNN7 gloof ik.
Hofplein..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Das in het centrum toch?
Vlakbij 't Weena daar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Das in het centrum toch?
Nee, ik heb ze gewoon gratis gemaild.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef MOD het volgende:
Mensen van het GLR hebben beelden gemaakt vanaf de 3e verdieping, die zojuist verpatst zijn aan RNN7 gloof ik.
Geef nooit iets gratis aan die witwassersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:34 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gewoon gratis gemaild.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:30 schreef Mutant01 het volgende:
Daar is het centrum toch voor?
Die Loempie Kraam is echt een wereld kraamquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onder het spoor door, naast de loempia kraam![]()
Een stuk verderop IIG. Iemand in mijn tram had het erover (die dacht dat er een bommetje ontploft was ofzo), en ik hoorde er later in de metro ook twee kerels over.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:32 schreef Chiponiz het volgende:
Wat was die knal dan ?
Hee, nu moet je het Grafisch Lyceum en het Zadkine niet met elkaar gaan verwarren he!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Juist, en dergelijke schele lui moeten goede DTPers worden! Tsk!
Inderdaad !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:37 schreef Alet het volgende:
[..]
Hee, nu moet je het Grafisch Lyceum en het Zadkine niet met elkaar gaan verwarren he!
Nee dat hoor je idd niet bij ons op school, wij kwamen er ook pas achter toen het al gebeurd was en iemand zei "hee kijk eens naar buiten" en dat terwijl we er precies op neer keken vanaf de vierde verdieping. Maar onze ramen zijn redelijk geluidsdicht, misschien wel speciaal rekening mee gehouden omdat we nou eenmaal naast het Zadkine zittenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:14 schreef DesertRose het volgende:
En jij hoorde de 5 politiewagens en ambulance niet??![]()
Ja op de foto is de meerderheid niet te zien, waren zelfs wel meer dan 5 busjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:30 schreef Nega het volgende:
2 busjes? ik dacht dat je zei: 5 ? :p
quote:16:38:25 20-03-07 20 G BRAN PRIO 3 TS231 Benthemstraat 10 thv ROTTERDAM HV Zonder Gevaar
703201638251400999 1400999 BRW Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
703201638251400231 1400231 BRW Rotterdam-Noord ( Kazernealarm Baan )
Bij ons maar liefst 99 % nederlanderquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:58 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
op die school hier naast is 95% buitenlander hahah![]()
Ja dat Zadkine is echt een allochtonen school, niet te zuinigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef ChopPwn het volgende:
[..]
Bij ons maar liefst 99 % nederlander![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |