Volgens mij is die post hier te vinden: Commentaar op Wie is Wie in POL?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:22 schreef Godslasteraar het volgende:
wat had Die_Haagstadgruppe hier eigenlijk te melden: Wie is wie in POL!
een verwijderde post, wellicht de enige, behalve mijn bijdrage dan, die wellicht wél de moeite waard was om te lezen?
En geen nagels want die moet je knippenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:59 schreef Monidique het volgende:
Als Allah dat had gewild, dan had-ie de man gewoon geen haar geschonken.
Dat heb ik bij sommige rassen wel eens het idee, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En geen nagels want die moet je knippenO ja, jezelf wassen is ook overrated, want anders had Hij je wel vuilafstotend geschapen?
Rassen? Wat is dat? Een uitvinding van ariers?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat heb ik bij sommige rassen wel eens het idee, ja.
Inderdaad, borsten kunnen daar immers ook gewoonquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef PJORourke het volgende:
Om nou hier te gaan zeiken over die pik in de SC gaat wel ver, niet?
Cultuurrelativist.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Inderdaad, borsten kunnen daar immers ook gewoon
De policy is wel erg opgerekt, ik heb ooit nog eens een ban gehad meen ik omdat ik een kut in beeld bracht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:06 schreef Chewie het volgende:
[..]
Inderdaad, borsten kunnen daar immers ook gewoon
Als je pikken wil zien moet je maar naar KPD gaan, niet POL.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:03 schreef PJORourke het volgende:
Om nou hier te gaan zeiken over die pik in de SC gaat wel ver, niet?
Ik hoef die helemaal niet te zien, maar er wordt wel erger gepost buiten KPD.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je pikken wil zien moet je maar naar KPD gaan, niet POL.
Dat is nog geen reden om het hier wel toe te staanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:12 schreef PJORourke het volgende:
Ik hoef die helemaal niet te zien, maar er wordt wel erger gepost buiten KPD.
Ja wel, beleid moet consistent zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is nog geen reden om het hier wel toe te staan
Andere plek, andere regels. De regels op ONZ zijn ook anders dan hier.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:15 schreef PJORourke het volgende:
Ja wel, beleid moet consistent zijn.
Daar zitten ook grotere mogolen dan hier, dus het mag wel wat losser. En ik had het over DGK.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Andere plek, andere regels. De regels op ONZ zijn ook anders dan hier.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:35 schreef Godslasteraar het volgende:
is al weg hoor, en het was niet "de mijne", die past niet binnen in fok's layout
Doe maar in FB, dan geniet SCH ook mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
![]()
Ik zou bijna zeggen, laat maar eens zien dan!![]()
[on-Sidekicks]quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:11 schreef Floripas het volgende:
Kut, ik heb een pik gemist.
Ja ja, dat was allang gedaan, ik zit er bovenopquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sigme, joehoe, eerste klusje:
Kun je nog een i toevoegen bij Feliciteren? [FEL of CON] Feliciteer of condoleer hier sigme!
Echt goed bezig!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja ja, dat was allang gedaan, ik zit er bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |