Three strikes out-beleid, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:03 schreef Reya het volgende:
Zodra ik spelfouten maak voel ik me voortaan niet meer veilig in dit subforum.
Er komt toch wel een pardonregeling voor mensen die in dronken toestand dit forum visiteren?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Three strikes out-beleid, wat ik je brom.![]()
Gelukkig houdt ze wel van een borrel, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:11 schreef Reya het volgende:
Er komt toch wel een pardonregeling voor mensen die in dronken toestand dit forum visiteren?
Dat ga ik nooit overleven.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:08 schreef PJORourke het volgende:
Three strikes out-beleid, wat ik je brom.![]()
doordraaien? DOORDRAAIEN? Jij weet niet wat DOORDRAAIEN betekentquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef gelly het volgende:
Godslasteraar lijkt een beetje door te draaien. Sowieso stoor ik me aan z'n semi-racistische "apen" geneuzel.
Grens open voor Irakees.
vriendenquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:33 schreef sigme het volgende:
Van je vrienden moet je 't hebben. Godslasteraar, ga een eindje fietsen als je je verveelt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Zullen we het nou weer over de inhoud hebben?![]()
Niet alleen dronken mensen maar ook allochtonen hebben recht op spelfouten te maken op dit forum vind ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Er komt toch wel een pardonregeling voor mensen die in dronken toestand dit forum visiteren?
Nou, gelukkig is daar gelly die het bij de meester meldt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:04 schreef gelly het volgende:
Godslasteraar lijkt een beetje door te draaien. Sowieso stoor ik me aan z'n semi-racistische "apen" geneuzel.
Grens open voor Irakees.
Niet, je hoeft niet eens te posten. Alles op vrijwillige basis.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit is POL, niet NWS.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
Er zijn in het Seveke topic weer wat mensen die dansen op een graf, hoe triest.
Verkeerd FB topic?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
Ik kan me nog wat dansjes van jou herinneren inzake Van Gogh en Fortuyn, eenzijdige huilebalk die je er bent.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef SCH het volgende:
Oh, je hebt ineens geen problemen meer met dat soort dansjes.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik kan me nog wat dansjes van jou herinneren inzake Van Gogh en Fortuyn, eenzijdige huilebalk die je er bent.
Kom hup, ga mailen met Lucille over dat ik zo gemeen tegen je ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |