Begrijpelijk dat ze na deze vlijmscherpe diss helemaal gek werden, en me probeerden te pakken (no homo)quote:Ik: ''Ey kill, jullie blokkeren mijn way man''
Neger1: ''Je hebt nog niet genoeg levenservaring om mij kill te mogen noemen.''
Ik :''Doe niet zo a-relaxt man, ik klap je.''
Neger2: ''50 uh, bentley uh''
Neger3: ''Aight aight, we battlen die whiteboy gewoon, jeweettoch?''
Ik: ''Nee.''
Neger1: ''LOL![]()
![]()
''
Neger4: ''Yo ik ben straat, ik ga loesoe in een spagaat
Daarna pak ik mijn 9 millimeter, en nak ik je schoen inclusief veter.''
Slet.
Ik: ''Ho, ga niet praten, ik ben de nummer 1
Je hebt het over sletten? Je eigen zus is er een''
Ownedquote:Ik: ''Geef mijn telefoon terug.''
Neger10: ''Nee.''
Ik: ''Pass me alleen mijn simkaart dan.''
Neger10: ''Okay.''
Ik: ''En mijn frontje.''
Ik: ''En mijn telefoon.''
Ik: ''En je portemonnee.''
Ik: ''En je sma.''
Neger10: ''Okay.
Nee, gewoon slotje d'r op en lekker samen sinaasappelsap drinken. Dit wordt toch niks meer.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef Janetje het volgende:
En nou in het Nederlands graag.
Dat is toch van die onwijs slechte rap op youtube?quote:Ik: ''Ho, ga niet praten, ik ben de nummer 1
Je hebt het over sletten? Je eigen zus is er een''
Smoel! Je weet niet waar je ove praat. De ghetto's in Nederland worden steeds groter met van die zwarte maniaken.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:56 schreef TwyLight het volgende:
slotje!
Hier in Klarendal is het ook een bekend fenomeenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
Geweldig, zó herkenbaar! Dat had ik ook altijd in de hoods van Etten Leur.
Bedankt voor de steun, makker.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:00 schreef Stofje het volgende:
Ik waardeer dit topic. Niet alleen om dat de TS zo stoer is, maar vooral het verhalende in het topic spreekt me aan.
Ja, maar ik kan hem niet meer vindenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:43 schreef seto het volgende:
[..]
Dat is toch van die onwijs slechte rap op youtube?
Oh toch wel?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
jongetjespenissen
Hehe, ik moest lachen.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
afgesneden jongetjespenissen
Chris op vakantie tijdens Dour, Stofje.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:44 schreef Stofje het volgende:
KRS One op Dour, Chris. DJ Shadow op Dour, Chris.
Je voelde je minderwaardig he? En terecht trouwens.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef Stofje het volgende:
Dáárom heb ik een hekel aan negers.
Ow, dan was je ook gewoon minderwaardig. Ik was 17quote:Op maandag 19 maart 2007 23:49 schreef Stofje het volgende:
Ik was 6 in 1987, remlof.
Ik was minderjarig, remlof. Mijn vader zat in de pré-ICT, dus ik was zeker meer waard dan die zwartjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dan was je ook gewoon minderwaardig. Ik was 17
Je moeder, lelijkerd met je jodenneus!quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef Stofje het volgende:
dus ik was zeker meer waard dan die zwartjes.
HIJ IS GEWOON WAT KROM EN IETS TE GROOT! NOU EN!?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je moeder, lelijkerd met je jodenneus!
De pre-ICT heette de IT. En ik verdenk je ouders ervan dat dat ze toendertijd bewust de boycot van Zuidafrikaanse artikelen boycotten. Je zou je terugwerkend moeten schamen Stofje. Diep.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was minderjarig, remlof. Mijn vader zat in de pré-ICT, dus ik was zeker meer waard dan die zwartjes.
Ik was 2quote:Op maandag 19 maart 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, dan was je ook gewoon minderwaardig. Ik was 17
Mijn oudersquote:Op maandag 19 maart 2007 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
De pre-ICT heette de IT. En ik verdenk je ouders ervan dat dat ze toendertijd bewust de boycot van Zuidafrikaanse artikelen boycotten. Je zou je terugwerkend moeten schamen Stofje. Diep.
Het juiste was toen om negers te beschouwen als volwaardige medemensen inderdaad. Nu hebben ze een negerkindje geadopteerd uit protest tegen de gangbare norm?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn ouders. Altijd aan het ravotten en schoppen tegen hetgene dat volgens de norm 'het juiste' was.
Je had "nee" kunnen zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:15 schreef Stofje het volgende:
Ik weet niks meer te zeggen, remlof. Is dat stom?
Ik bedoelde dan ook nee komma gevolgd door een heleboel geneuzelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:17 schreef Stofje het volgende:
Je kent me onderhand wel, hopelijk? "Nee" zijn way too weinig woorden.
Post dan gewoon nietsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:27 schreef Angst het volgende:
yo komt zo'n ts op me forum, zeg ik zo me forum wat doe je
Die post was inderdaad wel wack.quote:
yo go ik met de flowquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:40 schreef Angst het volgende:
[..]
yo go ik met de flow
wordt ik zo gedissed
vette shit
*huilie*
das geen negerspraat yoquote:
Aight ma bad, jeweet toch? Ik liep hier in ma hometown roffa en ik ging terug naar oss weet je. Toen kwam ik op die internet naar die site fok, dus ik taki nu een beetje als die tata's daar no.quote:
Show that motherfucker man, bigass motherfucker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:03 schreef tho_Omas het volgende:
C. Je bent een survivor weetjewel.
Dat was toch met Premtime?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Show that motherfucker man, bigass motherfucker.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html.
.
tering honden die rotterdam roffa noemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aight ma bad, jeweet toch? Ik liep hier in ma hometown roffa en ik ging terug naar oss weet je. Toen kwam ik op die internet naar die site fok, dus ik taki nu een beetje als die tata's daar no.
Wil je liever in aga wonen dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tering honden die rotterdam roffa noemensteß
Janetje woont in de omgeving van Maastrichtquote:Op maandag 19 maart 2007 22:59 schreef Janetje het volgende:
Ja.. de donkere hoeken van Maastricht moeten ook vermeden worden wat dan aangaat..
Ey fa'ka Q, alles boeng?quote:
Je wilt geen fiti met mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben ook geen turk!
En ik schop je moeder net zo lang in der anus tot ze doodgaat
Je bent een kut hollander die naar neger muziek luisterd en denkt dat hij kankertof is maar je weet niet hoe leuk ik het vind om jou soort mensen tot de dood te pijnigenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je wilt geen fiti met mij.
Je weet niet wie ik ben kill, ik ben dangerous, ik ben een fuckin' survivor weetje.
Haha, je denkt dat je mij wat kunt maken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent een kut hollander die naar neger muziek luisterd en denkt dat hij kankertof is maar je weet niet hoe leuk ik het vind om jou soort mensen tot de dood te pijnigen
Nadat ze je een voor een in je blanke anus hebben uitgewoond?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, je denkt dat je mij wat kunt maken?
Ik heb niggaz in het hele land weetje, die crushen jou zonder problemen met hun pipa.
zo kan die wel weerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent een kut hollander die naar neger muziek luisterd en denkt dat hij kankertof is maar je weet niet hoe leuk ik het vind om jou soort mensen tot de dood te pijnigen
Ik heb streetcred.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nadat ze je een voor een in je blanke anus hebben uitgewoond?![]()
Dus zo krijg jij je streetcred?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb streetcred.
De enige cred die jij hebt komt van je moeder.
jij gaat denk ik zometeen een dag of 2 wieberenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dus zo krijg jij je streetcred?
Ben ik blij dat ik een moederskindje ben
doe niet alsof je mn post niet hebt gelezenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoowkeuyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar nu is t genoeg geweest, alle2.ophouden nu
Ik ben een straatneger, ik zie je wel in mijn hood verschijnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben een straatneger, ik zie je wel in mijn hood verschijnen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jij gaat denk ik zometeen een dag of 2 wieberen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gun ons ook onze pret, net alsof we serieus zijn.
Ik welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gun ons ook onze pret, net alsof we serieus zijn.
ga zo door danquote:
Als dat me nog minder zou schelen zou ik in een coma liggenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef zainabber het volgende:
[..]ja en dan volgt er waars. een leuke ban
zeg het ze maar deo!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga zo door dan, mag je lekker op kosten van NJ en/of remlof een weekje naar....
Hetechtelevenstad toe!
hoi zwabberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Mods met een x zijn tof.
maar doe toch maar niet. voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als dat me nog minder zou schelen zou ik in een coma liggen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoi zwabber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kan m gewoon zien als je de link in een andere internetpagina plakt dan fok. !
![]()
geprobeerd, krijg nog steeds een geel kikkertje, die er wel lekker uitziet trouwensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:03 schreef zainabber het volgende:
[..]je kan m gewoon zien als je de link in een andere internetpagina plakt dan fok. !
en nu offtopic, anders worden christie en sala-de boosquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
geprobeerd, krijg nog steeds een geel kikkertje, die er wel lekker uitziet trouwens![]()
en nu ontopic, anders worden christie en sala-de boos![]()
een turk, een afghaan en een wigger in een topique, dit gaat neit goedkomenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
geprobeerd, krijg nog steeds een geel kikkertje, die er wel lekker uitziet trouwens![]()
en nu ontopic, anders worden christie en sala-de boos![]()
Snel, verberg je telefoon en portomonee, houdt je tas goed beet!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een turk, een afghaan en een wigger in een topique, dit gaat neit goedkomen![]()
dillema!11!11!1EINZ ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:06 schreef zainabber het volgende:
[..]
en nu offtopic, anders worden christie en sala-de boos![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:07 schreef zainabber het volgende:
[..]dan weet ik t ook niet, je zult t maar met het kikkertje moete doen.
het enige verschil is huidskleur, jullie zijn allebeide even Gquote:
Zouden ze beiden ook ine en G-team voetballen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het enige verschil is huidskleur, jullie zijn allebeide even G
De enige sport die ik doe is overleven.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zouden ze beiden ook ine en G-team voetballen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zouden ze beiden ook ine en G-team voetballen?
Mods met een x zijn tof.
wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:12 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik, als neger zijnde, vind het altijd heel vervelend als mensen me op z'n oerwoud manier aanspreken. Willen ze m'n "mattie" worden, donder op man.
Ja, dat zeg ik dan ook. Alleen omdat ik donker ben denken veel mensen dat ik ook zo debiel praat.quote:
Negernerds zijn grappig.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dan ook. Alleen omdat ik donker ben denken veel mensen dat ik ook zo debiel praat.
Sta je dan met je universitaire opleiding en je goeie gedrag.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dan ook. Alleen omdat ik donker ben denken veel mensen dat ik ook zo debiel praat.
Sta je dan met je universitaire opleiding en je goeie gedrag.
beste Chris2kquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef Chriz2k het volgende:
Deoxyribonucleic, wilt U zich uit dit topic verwijderen, U voegt niks toe.
Bij voorbaat dank.
a la steve urkel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Negernerds zijn grappig.
Behoor je tot die categorie?
Of die ene Carlton van The fresh princequote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Of die ene Carlton van The fresh prince![]()
![]()
Dit topic richt zich op de mensen die elke dag moet strugglen om te surviven, behoort U niet tot deze doelgroep verzoek ik U zich niet in de conversatie te mengen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
beste Chris2k
ik doe mijn best om dit topic en zijn inhoud ervan te begrijpen
hetgeen spijt me het te vermelden dat ik het nut van dit topic niet kan localiseren
wilt u gaarne informatie verzamelen en opsturen naar ondergetekende?
B.v.D
Deoxyribonucleic
Ja, maar dan 34 en dikker.quote:
iemand die struggled om te surviven heeft minstens een dagconsumptie van 4 gram harddrugs en minstens 2 9mm pipas op zak of een dubbelloopsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit topic richt zich op de mensen die elke dag moet strugglen om te surviven, behoort U niet tot deze doelgroep verzoek ik U zich niet in de conversatie te mengen.
Hopend op Uw begrip,
Chriz2k
Ik moet u helaas teleurstellen, ondanks dat ik geen drugs gebruik deal ik het wel elke dag en ben ik in het bezit van een AK-47.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
iemand die struggled om te surviven heeft minstens een dagconsumptie van 4 gram harddrugs en minstens 2 9mm pipas op zak of een dubbelloops
ik moet concluderen dat u zich neit kwalificeerd aan beide voorschriften
derhalve adviseer ik u dit topic te sluiten
Ja, nouquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef keepwalking het volgende:
Jij was zaterdagnacht helemaal niet aan het fietsen.![]()
hoe zit het met uw bezit van hoes en drugsimperium(s?)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet u helaas teleurstellen, ondanks dat ik geen drugs gebruik deal ik het wel elke dag en ben ik in het bezit van een AK-47.
*boks*,
Chriz2k
Ik bezit talrijke CD-hoezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoe zit het met uw bezit van hoes en drugsimperium(s?)
dit topic is goedgekeurdquote:
Show that mofocka mang.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet u helaas teleurstellen, ondanks dat ik geen drugs gebruik deal ik het wel elke dag en ben ik in het bezit van een AK-47.
*boks*,
Chriz2k
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef zainabber het volgende:
eigenlijk pasten jullie best bij mekaar:
c2k ondertitel : Ik ben lief, knuffel me.
Sala ondertitel : Knuffelmoslim
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef zainabber het volgende:
eigenlijk pasten jullie best bij mekaar:
c2k ondertitel : Ik ben lief, knuffel me.
Sala ondertitel : Knuffelmoslim
Precies, ik heb me gewoon een dagje vergistquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:28 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Vrijdagnacht was je aan het fietsen. [afbeelding]
Lieverd.![]()
quote:
quote:
Uhu.quote:
Precies, en we gingen niet naar direct naar huis maar eerst nog wat geld ophalen bij die ene wanbetaler waar je het over had.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies, ik heb me gewoon een dagje vergist.
Kusje.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:33 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Precies, en we gingen niet naar direct naar huis maar eerst nog wat geld ophalen bij die ene wanbetaler waar je het over had.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |