yo go ik met de flowquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:40 schreef Angst het volgende:
[..]
yo go ik met de flow
wordt ik zo gedissed
vette shit
*huilie*
das geen negerspraat yoquote:
Aight ma bad, jeweet toch? Ik liep hier in ma hometown roffa en ik ging terug naar oss weet je. Toen kwam ik op die internet naar die site fok, dus ik taki nu een beetje als die tata's daar no.quote:
Show that motherfucker man, bigass motherfucker.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:03 schreef tho_Omas het volgende:
C. Je bent een survivor weetjewel.
Dat was toch met Premtime?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Show that motherfucker man, bigass motherfucker.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
http://www.dumpert.nl/mediabase/10719/fb676166/index.html.
.
tering honden die rotterdam roffa noemenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Aight ma bad, jeweet toch? Ik liep hier in ma hometown roffa en ik ging terug naar oss weet je. Toen kwam ik op die internet naar die site fok, dus ik taki nu een beetje als die tata's daar no.
Wil je liever in aga wonen dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tering honden die rotterdam roffa noemensteß
Janetje woont in de omgeving van Maastrichtquote:Op maandag 19 maart 2007 22:59 schreef Janetje het volgende:
Ja.. de donkere hoeken van Maastricht moeten ook vermeden worden wat dan aangaat..
Ey fa'ka Q, alles boeng?quote:
Je wilt geen fiti met mij.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben ook geen turk!
En ik schop je moeder net zo lang in der anus tot ze doodgaat
Je bent een kut hollander die naar neger muziek luisterd en denkt dat hij kankertof is maar je weet niet hoe leuk ik het vind om jou soort mensen tot de dood te pijnigenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je wilt geen fiti met mij.
Je weet niet wie ik ben kill, ik ben dangerous, ik ben een fuckin' survivor weetje.
Haha, je denkt dat je mij wat kunt maken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent een kut hollander die naar neger muziek luisterd en denkt dat hij kankertof is maar je weet niet hoe leuk ik het vind om jou soort mensen tot de dood te pijnigen
Nadat ze je een voor een in je blanke anus hebben uitgewoond?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, je denkt dat je mij wat kunt maken?
Ik heb niggaz in het hele land weetje, die crushen jou zonder problemen met hun pipa.
zo kan die wel weerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je bent een kut hollander die naar neger muziek luisterd en denkt dat hij kankertof is maar je weet niet hoe leuk ik het vind om jou soort mensen tot de dood te pijnigen
Ik heb streetcred.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nadat ze je een voor een in je blanke anus hebben uitgewoond?![]()
Dus zo krijg jij je streetcred?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb streetcred.
De enige cred die jij hebt komt van je moeder.
jij gaat denk ik zometeen een dag of 2 wieberenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dus zo krijg jij je streetcred?
Ben ik blij dat ik een moederskindje ben
doe niet alsof je mn post niet hebt gelezenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dus zo krijg jij je streetcred?
Ben ik blij dat ik een moederskindje ben
Hoowkeuyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:57 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja maar nu is t genoeg geweest, alle2.ophouden nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |